kajtek. 11370 Napisano 1 Marca 2021 Udostępnij Napisano 1 Marca 2021 Napisz im o tym z zapytaniem przesyłając dowód zakupu znajomego. Zrobisz im siekę z bani ;-) Cytuj Link to post Share on other sites
Yolocaust 0 Napisano 1 Marca 2021 Udostępnij Napisano 1 Marca 2021 (edytowane) @kajtek. Najlepsze jest to, że dzień po złożeniu zamówienia spytałem się ich kiedy mogę się spodziewać potwierdzenia zamówienia i mi odpisali jak gdyby nigdy nic - jakby żadnego "błędu cenowego" nie było. I oczywiście zrobiłem tak jak napisałeś. Dla pewności też wysłałem maila z prośbą o poradę do rzecznika praw konsumenta xD Edytowane 1 Marca 2021 przez Yolocaust Cytuj Link to post Share on other sites
kajtek. 11370 Napisano 1 Marca 2021 Udostępnij Napisano 1 Marca 2021 Jeżeli zamówienie zostało przez nich potwierdzone, to muszą się z niego wywiązać w 100%. Jeżeli nie zostało potwierdzone, nie muszą. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.