Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

W końcu jest mod na który większość czekała, wykupione umiejętności są aktywne :P

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/416/?


A także kilka innych ciekawszych:

 

Brak obrażeń przy upadku

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/352/?

 

Oddalanie zoomu na mapie

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/353/?

 

Wyłączenie automatycznego chowania/wyciągania miecza

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/319/?

 

Koncepcyjna wersja zbroi Niedźwiedzia

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/391/?

 

Koncepcyjna wersja zbroi Kota

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/392/?

 

Możliwość dodania kompana, który bvędzie z nami śmigał i walczył

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/348/?http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/348/?

 

Mod pozwalający na ulepszenie kuszy poprzez sloty ulepszeń, nowe efekty

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/302/?

 

Mod przybliżający kamerę w trakcie walki

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/425/?

 

Mod zmieniający ilość otrzymywanego expa

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/17/?

 

Mod pozwalający mieć cały czas ogolonego Geralta

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/216/?

 

Mod zbliżający kamerę poza walką

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/336/?

 

Szarowłosa Ciri

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/356/?

 

Białe brwi u Geralta

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/360/?

 

Szara Płotka

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/444/?

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

Orientuje się ktoś gdzie jest klucz do tej skrzyni?

 

 

http://imgup.pl/di/X62H/2015-08-21-00001.jpg

 

 

Mieszczącej się za tymi drzwiami w Starożytnej krypcie na Skellige

 

 

http://imgup.pl/di/XVAL/2015-08-21-00002.jpg

 

 

Przeszukałem praktycznie wszystko i dalej go nie ma xD

Link to post
Share on other sites

W pierwszym poście umieściłem listę polecanych/ciekawych modów, będzie ona na bieżąco aktualizowana ;)


Takie pytanie, jakimi kamieniami przeważnie ulepszacie miecze? Podbijacie obecne statystyki czy bardziej skupiacie się na nałożeniu nowych efektów? Ja ostatnio głównie ładowałem po 3 kamienie Czernobóg z każdego po 5% do siły ataku ale nie wiem czy to taki dobry pomysł :P

Link to post
Share on other sites


W końcu zbroja gryfa wygląda jak powinna ;)


Pora na małe podsumowanie W3 :P

 

 

Plus:
 
 
+ olbrzymi, otwarty i co najważniejsze żyjący świat składający się z 6 głównych stref: Biały Sad, Velen - Ziemia Niczyja, Novigrad, Zamek królewski w Wyzimie, Wyspy Skellige oraz wiedźmińskie siedliszcze Kaer Morhen
 
wciągająca linia fabularna poruszająca szereg aspektów z życia codziennego człowieka
 
+ świetna oprawa wizualna przy zachowaniu dobrej optymalizacji na PC
 
+ zapadające w pamięć widoki
 
+ ścieżka dźwiękowa potęgująca klimat danej lokacji
 
+ niesamowita grywalność
 
+ rewelacyjny polski dubbing z Jackiem Rozenkiem w roli głównej
 
+ świetnie napisane dialogi
 
+ bardzo rozbudowane questy fabularne, których rozwiązanie zajmuje czasami nawet kilka godzin
 
+ questy poboczne, nie są to już zwykłe wypełniacze na zasadzie przynieś, zanieś, pozamiataj ale spora część z nich pod względem rozbudowania przypomina te z linii fabularnej
 
+ wiedźmińskie zlecenia, w końcu został potraktowane na poważnie, nie tak jak to miało miejsce w poprzednich częściach, tutaj bez wcześniejszego przygotowania (rozmowie z naocznymi świadkami, poznaniu mocnych i słabych stron przeciwnika) czasami nasze szanse na wygraną są z góry przekreślone
 
powrót kluczowych postaci znanych z poprzednich części serii jaki wprowadzenie zupełnie nowych - znaczących dla wiedźmińskiego cyklu
 
+ cała masa mieczy, pancerzy, rynsztunków różniących się wyglądem i statystykami oraz mającymi spory wpływ na sposób prowadzenia walki
 
+ rzemiosło, możliwość rozbierania przedmiotów na części w celu uzyskania dodatkowych składników do produkcji nowych przedmiotów
 
+ brak skalowania poziomów
 
+ walka która w głównej mierze jest połączeniem kombinacji ciosów szybkich i silnych przy jednoczesnym wykorzystaniu magicznych znaków oraz petard, nie zabrakło też uników, przewrotów, piruetów, ataków z doskoku. To wszystko sprawia że walka stała się bardziej dynamiczna
 
+ wybory mające swoje późniejsze konsekwencje 
 
mini gry: walka na pięści łącząca elementy z poprzednich dwóch części, wyścigi konne oraz gra karciana gwint wciągająca niesamowicie
 
+ nowe środki lokomocji: łódka oraz w końcu pojawił się nasz wierny wierzchowiec Płotka
 
+ trzy odmienne zakończenia na które wpływ mają decyzje podejmowane przez nas w czasie gry
 
+ 4 poziomy trudności, każdy znajdzie coś dla siebie
 
+ 16 darmowych DLC za które inni każą sobie płacić
 
+ spora liczba potworów różniących się sposobem walczenia, występowaniem a także stopniem ewolucji, jednak ...(Ad.1 poniżej)
 
+ innowacyjny system rozwoju postaci opierający się na głównym drzewku umiejętności składającym się z 4 kategorii : szermierka, znaki, alchemia, zdolności, które odblokowujemy wraz ze zdobywaniem kolejnych punktów doświadczenia oraz 12 slotów aktywnych podzielonych na 4 ćwiartki w każdej po 3 wolne sloty na które na które z kolei przypada 1 mutagen. Dopiero po wprowadzeniu odblokowanej umiejętności w aktywny slot zaczyna ona działać. Pomysł ciekawy ale... (Ad.2 poniżej)
 
+ alchemia, która jest połączeniem tego co było w W1 i W2, dodatkowo została wprowadzona możliwość ulepszania eliksirów a także tworzenia odwarów ale... (Ad.3 poniżej) 
 
 
Minus:
 
 
- ...(Ad.1) mimo wszytko czuć pewną powtarzalność, przy tak olbrzymim świecie chętnie zobaczyłbym potwory występujące na przestrzeni dwóch poprzednich części jak: bruxa, alp, garkain, fleder, zjadarka, cmentar, graveir i wiele innych
 
- ...(Ad.2) problem w tym że umiejętności jest 70 a slotów aktywnych tylko 12 więc tworzenie jakiejś hybrydy wykorzystującej umiejętności szermiercze, magiczne oraz alchemiczne mija się z celem bo tych slotów jest zdecydowanie za mało (liczę tutaj na mody  ;))
 
- ...(Ad.3) jednocześnie została ona mocno uproszczona, wystarczy raz stworzyć dany eliksir by później do jego uzupełniania wykorzystywać tylko sam alkohol (wszystko odbywa się automatycznie, bez naszego udziału podczas medytacji). Dodatkowe składniki w postaci ziół i ekstraktów z potworów są wykorzystywane tylko przy tworzeniu nowego bądź podczas procesu ulepszania już istniejącego eliksiru. Starych wyjadaczy oraz zielarzy na pewno ten pomysł nie zadowolił bo zabija to całą przyjemność jaką było zbieranie ziół i pozyskiwanie substancji specjalnych z potworów. (podobnie jak powyżej, liczę tutaj na mody  ;))
 
- błędy, jedne mniejsze inne większe wręcz uniemożliwiające wykonanie konkretnych zadań, całe szczęście twórcy ciągle pracują nad grą i w każdej z kolejnych łatek błędy są eliminowane
 
tryb Nowa Gra Plus w obecnej formie daje mało satysfakcji z kolejnego przejścia gry
 
koniec najwspanialszej przygody w jaką było mi dane zagrać
 
 
Po blisko dwóch miesiącach grania i przegranych ponad 200 godzinach moja przygoda z Dzikim Gonem dobiegła końca. Z jednej strony czuję ulgę, że w końcu udało mi się dotrzeć do końca a z drugiej strony jest mi smutno bo skończyła się najwspanialsza przygoda jaką było mi dane przeżyć w wirtualnym świecie. Na przestrzeni dwóch poprzednich części widzieliśmy jak Geralt się zmienia, jak stopniowo odzyskuje utraconą pamięć by w końcu wszystko sobie przypomnieć i wyruszyć na poszukiwanie kobiety która jest miłością jego życia oraz szarowłosej dziewczyny którą traktuje jak przybraną córkę. Z tego miejsca pragnę podziękować całemu zespołowi CD Projekt RED za stworzenie tak wspaniałej gry, która z całą pewnością wymagała bardzo ciężkiej pracy i szeregu wyrzeczeń ale daliście radę. Tym bardziej jestem dumny iż została ona stworzona przez polskie studio przy stosunkowo małej sile roboczej. Oczywiście nie jest to idealna gra i zawiera mniejsze lub większe błędy ale ważne, że są one na bieżąco eliminowane wraz z kolejnymi łatkami. Nam nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejne DLC tym razem z Expansion Pass i oddawać się w całości tej wspaniałej przygodzie  ;)
 
 
Ocena: 5/5
 
1 – gniot, którego dotknięcie patykiem powoduje długotrwały uraz 
2 – ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
3 – można zagrać ale niekoniecznie 
4 - solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy 
5 – trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku

 

 

  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Up. Chyba trudno by było inaczej bo ciężko się z tą oceną wieska 3 nie zgodzić. Nie jestem jakimś zapalonym graczem. Nigdy nie byłem zwolennikiem gier których fabuła opierała by się na srednowiecznych czasach. Jednak W3 mnie potrafił pochłonąć bez reszty.

Link to post
Share on other sites

Fajne to NG+ wreszcie walka z niby prostymi potworami np. z nekkerami jest bardziej wymagająca. W Velen osaczyły mnie trzy z czerwoną czaszką bodaj 49 poziom i padłem odskakując od nich używając znaków, dobiły mnie w jakieś 2 sekundy mając cały czas odpaloną jaskółkę :wariat:.

Link to post
Share on other sites

Ja bym się nie zgodził z tak wysoką oceną W3. Gra stoi tym, że ma świetną fabułę, genialny scenariusz i chyba najlepiej napisane i poprowadzone questy w RPG ever, do tego design niektórych postaci, jak pierwszy raz zobaczyłem wiedźmy z moczarów to aż mi ciary przeszły i czułem faktyczny niepokój. Ale za tą maską stoi dość monotonny powtarzalny sandbox z bardzo prostym zręcznościowym systemem walki, do tego dość sterylne miasta i lokacje gdzie masz kilku handlarzy do pogadania, kilka zadań do zawinięcia a reszta NPC to statyści niemi. Już pominę techniczne bzdety jak nieczytelne okienka, menusy, dzienniki itp. Rozwój postaci udziwniony bez sensu, a ten oparty na talentach z jedynki był przecie taki genialny, i ogólnie szczerze powiedziawszy nadal Wiedźmin 1 to dla mnie najlepsza część :) Wiedźmin 3 robi ogromne wrażenie przez pierwszą godzinę gry, szczęka lata po glebie i jest WOOOW jedno wielkie, jak oni te zadania napisali, jaki design tego wszystkiego itp, ale potem niestety wychodzi że nie jest cudem potem nabiera syndrom skyrima, że latam od znacznika do znacznika odbębniając lokacje, A cały gameplay to sinusoida wzlotów i przeciętności, kiedy wciągamy się w jakąś serie zadań to z wypiekami na twarzy pare godzin nie można się oderwać, ale skończymy i wrócimy do aktywności pobocznych to zaczynamy ziewać i się nudzić. Ja bym dał z 7 albo dla wielkich fanów uniwersum 8 na 10. Umówmy się,były na świecie i są obiektywnie lepsze gry RPG które zasługują na 10/10 jak świeży jeszcze Pillars of Eternity 

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...