Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Drzewa poruszające się pod naporem wiatru na plus, trawa wciąż wygląda jak pływający papier. Menu rzeczywiście mocno konsolowe. Koń wyglądał jakby nie podbiegał do Geralta lecz jakby płynął.

Edytowane przez dzejC
Link to post
Share on other sites

Komentarz + napisy po polsku:

 

To co zostało pokazane nie zaimponowało mi za bardzo. Inwentarz na minus, poza tym wszystko od animacji do grafiki jest strasznie nierówne. Chociaż oświetlenie wygląda bardzo przyjemnie.

Poza tym materiał zbyt krótki i za bardzo pocięty. Nie wspominam o tych 20+ fps przez co materiał ogląda się dość ciężko

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

trzeba pamiętać, że to nadal nie jest wersja końcowa i część rzeczy może się zmienić

mi tam się demo spodobało - nie wygląda źle [jak na pierwszy open world sandbox Redów], ciekawi mnie czy przewidują większe zmiany dla konfiguracji klawiatura + mysz, bo interfejs inwentarza jak na razie średnio mi się podoba

widoki ładne, no i to niebo :)

walka praktycznie skopiowana z W2, paski wigoru zastąpione CD'kami, ciekawi mnie rozwój znaków [widać wyraźnie, że Igni był rzucany w dwóch trybach, prawdopodobnie przyciśnij / przyciśnij i przytrzymaj]

minimapa prosta i szczegółowa, nie będzie problemów z znalezieniem się w tym świecie

na koniec dodam jeszcze jedną rzecz, którą pewnie nie wszyscy dostrzegają - a mianowicie czcionka jest bardzo przyjemna dla oka [co jest ważne jak się chce czytać różne głupoty in-game], chociaż ja zniżyłbym trochę poziom linii dialogów

czekam na gameplay z ostatecznej wersji i już nie mogę się doczekać premiery 8-)

Edytowane przez darasz89
Link to post
Share on other sites

Sterowanie bylo tam na pewno padem, wiec moze to byla wersja konsolowa. No chyba, ze ciagle nie maja zrobionego sterowania PC i bylo to z PC na padzie.

 

Trawa faktycznie ssie, ale to glownie dlatego ze to oskryptowane kupki poruszajace sie jednoczesnie. Animacja poszczegolnych zdzbel wymaga zbyt silnego procka, a konsole nie podolaja. Mam nadzieje, ze na PC bedzie to lepiej.

Link to post
Share on other sites

Raczej już nie przełożą. Padło ostatnio pytanie na ten temat i odpowiedź była jednoznaczna.

 

Co do tej trawy to chyba ktoś od nich przegląda fora i może to trawsko będzie poprawione. Mi to tam rybka bo nie zwracam aż takiej uwagi na takie pierdoły ale rozumiem osoby którym to przeszkadza ;)

Edytowane przez lamparcicho
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...