Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

 

Wiadomo  :wariat: Ale nie ma aż tak dobrze, nawet fanboy znajdzie jakieś niedoróbki :P

Kolejny ciekawy mod, goście od PBW do W1 stworzyli  redesign Dzikiego Gonu i wyszło im to fajnie ;)

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/478/?

 

mozesz mi powiedziec jak go wgrac na wersje z GoG'a ? zrobilem folder /mods i du*a :D

Link to post
Share on other sites

Ludziska mam taki problem, jadąc na koniu w Wieśku np przez wieś, widzę jak postacie (wieśniaki np) dogrywają się dopiero gdy jestem obok, tzn nagle się pojawiają... Tak samo z niektórymi teksturami, np. ich twarzami czy coś.

Miał ktoś podobny problem?

Dokładnie jak tutaj:

Edytowane przez Ten_Wredny
Link to post
Share on other sites
Piękne ale tylko oni robią miecze s gier czy jest jeszcze jakaś ekipa?

 

 

Oni albo im podobni robili ,,asasyńskie ostrza".

 

 

 

Up@

Często spotykany problem. Czasami pomaga w opcjach w notatniku pogrzebać i pozmieniać dystans rysowania przedmiotów itd. (oczywiście potem ustawić plik tylko do odczytu) lub zainstalować na dysku SSD. Ewentualnie niektórym pomogłby też patche ale na to bym w mniejszym stopniu liczył.

Link to post
Share on other sites

Ja mam wrażenie że ten dystans rysowania wraz z każdym nowym patchem został jeszcze bardziej przybliżony. Obecnie to praktycznie przed samym Geraltem pojawia się roślinność itd. Z NPC to u mnie jest trochę lepiej bo mało kiedy się zdarza żeby ktoś wyskoczył przed samym Geraltem, raczej pojawiają się już w oddali. 

Link to post
Share on other sites

 

W tym rzecz że mam na SSD

 

Fakt, nie zauważyłem.

 

 

 

 

Pomoże ktoś co pozmieniać w jakimś pliku konfiguracyjnym?

 

Łap:

http://www.gamingnest.pl/2015/05/wiedzmin-3-prywatna-optymalizacja.html

http://www.gamingnest.pl/2015/06/wiedzmin-3-zyskaj-kilka-fpsow.html

ewentualnie to:

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13706243

Zamiast zmniejszać niektóre ustawienia to je zwiększ.

Link to post
Share on other sites

Apropo doczytywania, fakt że mimo dysku SSD w grze lubi wyskoczyć przed nosem jakieś drzewo albo domek, ale co innego wkurza. Gra jeszcze dłuższą chwilę po loadingu lubi sobie pochrupać, szarpać, doczytywać coś, podczas walk wczytuje ragdolle i zamraża animacje na moment itp. Globalnie daje to efekt taki, że gra chodzi gorzej niż powinna i jest czasem mało płynnie. Liczę że w końcu wyjdzie 1.09 albo 1.10 który jakoś to usprawni. 

Link to post
Share on other sites

Też zauważyłem ten fenomen, co komputer to inaczej to działa wszystko, z jednej strony łatki ponaprawiały grę u jednych, to u innych lawina narzekań że wydajność spadła, że jeszcze więcej błędów itp. Sam zaliczam się niestety do tych drugich, na 1.06 było piknie na 1.07 i 1.08 mam niestabilny framerate bo w niektorych lokacjach jest lepiej niż było, w innych dużo gorzej, gra zaczęła brzydko szarpać czasem i ogólnie ech. Nie wiem czy czekać na następny patch bo strach pomyśleć że może być jeszcze gorzej XD Czytałem forum wieśka na ten temat i panowie z CDPred twierdzą w każdym razie że u nich gra po łatkach chodzi lepiej, a to chyba najważniejsze  :D

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

U mnie dla przykładu do łatki 1.08 wszystko śmigało cacy a teraz albo jakiegoś questa się nie da zrobić jak choćby ze statuetką żołnierza/szlachcica albo co jakiś czas widzę buble typu lewitujące skrzynie, krzesła zapadnięte w ziemię itd... Fps też szaleje, wcześniej było można by powiedzieć stałe 50-60 a obecnie potrafi tak bez powodu szarpnąć do 20 a nawet niżej. 

Link to post
Share on other sites

Właśnie nie wiem co oni namieszali z tą grą. Framerate zrobił się niestabilny jak cholera, przed łatkami gra miała swoje cięższe miejscówki gdzie zawsze było wiadomo że przydropi ale ogółem działało elegancko, teraz idę boczną alejką w novigradzie gdzie nic nie ma i z 60 robi się 35 fps, albo wieczorem idę na bagna wyskakują 4 utopce i 35-40 fps, wcześniej miałem 50 w takiej sytuacji. Z kolei wzrósł fps na rynku w mieście, mialem tam z 50-45 fps teraz mam stałe 60. Nie kumam tego


Aczkolwiek zauważyłem pewną oczywistość, z każdą łatką notowana jest poprawa na ukladach maxwell, a cała reszta notuje regres. Każdy kto posiada kartę od GTX 970 wzwyż powie że nie zauważył problemu i nowe łatki poprawiły, natomiast każdy posiadacz jakiegokolwiek radeona czy starszej generacji NV ma gorzej, no i jeszcze do niedawna śmiałem się z teorii spiskowych jakoby NV i gry opatrzone logiem gameworks miały działać źle na innym sprzęcie niż"założono". Dziś nie jest mi do śmiechu jak tak sięgnę pamięcią to z każdą grą z gameworksami miałem jakiś problem, nie było tak że włączam i gram. Zawsze czekanie na łatkę, grzebanie w plikach gry i inne kłody pod nogi, czy to FC4 czy Dying light, czy wiesiek to zawsze coś musiało być nie tak, do tej pory nie gram w Far Cry 4 bo nie poradziłem sobie z upierdliwym stutteringiem w losowych momentach, występującym na tyle często że odebrało mi to całkiem ochotę do grania w tą grę

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

Czy mi się wydaje czy oni ostatnio zrównali wszystkie rynsztunki do jednego poziomu? Pamiętam jak przed 1.08 miałem mistrzowskiego kota i później chciałem zrobić wilka bo on był wyraźnie lepszy. Teraz patrzę a tutaj wszystko jest na jednakowym poziomie, jedyna różnica wynika tylko ze statystyk. 


I coś specjalnego, świetny mod na oświetlenie. Od razu zrobił się mega klimat na bagnach :)

https://www.youtube.com/watch?v=cvi6SQkwhtQ

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/521/?

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Właśnie go sprawdzam, jak na radzie to zauważyłem permanentną mgłę, którą dodał, ale tym samym i cała lokacja na bagnach jest płynniejsza XD No i światło jest zimniejsze, więc wieczory już nie wyglądają jak na skąpanej słońcem plaży, a bardziej jak.. na bagnach 

Edytowane przez jarnuszkiewiczm
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...