Skocz do zawartości

Dyskusja na temat okazji cenowych


Recommended Posts

dysk w godzinę stał się bestsellerem na morele ;p Ktoś będzie się dziś mocno pocił. Niby powinienem mieć jakieś skrupuły ale od akcji z gwarancją lodówki nie mam żadnych....bez opakowania gwarancja nie ważna...poważnie paletę i styropianowe rogi mam wam oddać?

Link to post
Share on other sites

Wiedziony doświadczeniem w takich sprawach to najczęściej zamówienia zostają anulowane bądź klient zwodzony jest 2-3 tygodnie, że niebawem towar dostaną i będą wysyłać. Oczywiście życzę każdemu, żeby dostał dysk, ale biorąc pod uwagę z jakimi stratami dla sklepu się to wiąże to mam przeczucie, że oni już coś wymyślą :)

Link to post
Share on other sites

yup 2:2 mam remis z morele :D

 

 
Witam serdecznie, 

Uprzejmie informuję, że poprzez błąd systemu nie mamy możliwości potwierdzenia realizacji Państwa rezerwacji na produkt Dysk serwerowy Toshiba 2TB, w związku z czym rezerwacja zostanie anulowana. Przepraszamy za utrudnienia.

Pozdrawiam,
Paula Nowosad
Specjalista ds. obsługi klienta
Morele.Net
ul. Fabryczna 20A
31-553 Kraków
Edytowane przez ernorator
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...