Skocz do zawartości

Lodówka Nowaja


Recommended Posts

Z kompem póki co nic się nie zmienia, ale wkurzony problemami z software'owymi odtwarzaczami Blu Ray sprawiłem sobie nową zabawkę:

 

http://www.pioneer-audiovisual.eu/sites/default/files/styles/juicebox_small/public/pictures/products/blu-ray/bdp-180-k.jpg?itok=NrPsoHjG

 

Daje mi to podwójną korzyść:

- napęd w kompie zaliczy zmianę regionu na A i będę mógł bez problemów zamawiać filmy z USA i Japonii;

- jedna osoba będzie mogła spokojnie grać na słuchawkach, a druga oglądać filmy z dźwiękiem 5.1 Dotychczas nie było to możliwe, bo filmy trzeba było odpalać z TV - AMP nie posiada USB.

 

Fakt, że będę mógł trochę poprzestawiać graty, pobawić się kablami i ponarzekać, jak coś nie będzie wychodziło - jako bonus :D

 

Jutro przed 10 przychodzi ekipa od drzwi - szybko zleciało te 6 tygodni oczekiwania :]

  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Padł mi odkurzacz. Gwary zostały jeszcze prawie dwa lata, ale kupiony na morelach :( Ktoś się może orientuje, jak u nich wygląda RMA w przypadku AGD? Zgłoszenie wysłane, czekam na kontakt z ich strony.

Link to post
Share on other sites

Szanujące się firmy opisują (dość szczegółowo) na zgłoszeniu reklamacyjnym stan sprzętu, jaki został wzięty od klienta (obie strony się pod tym podpisują). Tworzą w ten sposób dupochron dla siebie, ale i klientowi może być przydatny.

Osoba przyjmująca sprzęt do reklamacji przeważnie ogląda go dokładnie i czasem jest tak, że sami klienci nie są świadomi pewnych uszkodzeń mechanicznych (rys, skaz)...no bo kto w domu przed odkurzaniem bierze odkurzacz na kolana i sprawdza jego stan (logiczne).

https://youtu.be/qgP3Wbc4UyQ?t=13

 

Robiąc sobie zdjęcia przed oddaniem do serwisu, a nawet w momencie oddawania sprzętu, będą nic niewarte. Obie strony musiałyby zaakceptować taki załącznik do zgłoszenia reklamacyjnego.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
obie strony się pod tym podpisują

 

Ani razu w większości większych polskich sklepów nic nie podpisywałem...

Za to sprzętu w gorszym stanie wracało sporo ;)

 

Robiąc sobie zdjęcia przed oddaniem do serwisu, a nawet w momencie oddawania sprzętu, będą nic niewarte.

 

To zależy.

 

Ile razy mi czy moim bliskim/znajomym (dzięki mnie) to pomogło, bowiem nagle gwarant/serwis sprzedawcy zmienił zdanie i usterkę wykrył! 

Nie chcę wrzucać wszystkich do jednego wora, ale już od jakiegoś czasu wyznaję zasadę "s*ać na polskie sklepy". 

Na szczęście w większości przypadków wystarczy trochę dowodów, postraszenia sądem i nagle wykrywają usterki, których wcześniej magicznie nie było. 

 

Link to post
Share on other sites

 

 

nagle wykrywają usterki,
Wiem, czasami tak jest. Tam też pracują ludzie, którzy mogą zlać temat.

 

W przypadku Nowaja jest trochę inaczej, bo:

 

 

Padł mi odkurzacz

i

 

 

Muszę go osobiście dostarczyć do serwisu

Dostarczając osobiście sprzęt, osoba przyjmująca zazwyczaj sprawdza go na miejscu, żeby potwierdzić usterkę bądź jej brak (tak też czasami bywa). Nowaj oddaje lub już oddał na gwarancję odkurzacz (bezpośrednio do serwisu, nie przez sklep jako pośrednika), który się nie włącza (tak myślę), więc chyba nie ma problemu  sprawdzenia tego przy przyjmowaniu sprzętu. Nie jest to sprzęt lub usterka, której potwierdzenie wymaga czasochłonnych testów z użyciem specjalistycznego sprzętu.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Z odkurzaczem udaję się w piątek. Dodatkowo, prawem serii, zaczął mi świrować TV. Odpala się z samym dźwiękiem, obraz zaskakuje po kilku minutach. Zgłosiłem RMA, w piątek mam umówioną wizytę serwisanta.

Link to post
Share on other sites

Serwisant od TV przyszedł dzisiaj i jak na złość - TV działał normalnie.

 

Dobrze, że miałem nagrany film jak wariuje - zamówią nową matrycę i w przyszłym tygodniu wymienią u mnie na miejscu.


TV zrobiony dzisiaj na miejscu, działa idealnie.

 

Dotarła wiertarka, więc od razu przetestowałem:

 

15267554_10210849284448802_4035430518317

  • Popieram 7
Link to post
Share on other sites

Facet miał być około 11, przyszedł przed 13. W momencie, gdy kończył stałem obok gotowy do wyjścia do pracy. Jedyne, co miałem czas sprawdzić, było to, czy działa. Wszystkie są jasne, więc zauważyłem dopiero dzisiaj na czarnym tle.

Link to post
Share on other sites

Maksymalna dopuszczalna przez LG ilość, przy matrycy FHD, to niby właśnie 6, ale serwisant bardzo w porządku, gadaliśmy cały czas o Gwiezdnych Wojnach, bo jak zobaczył figurki to prawie zemdlał, więc liczę, że jednak coś z tym zrobią. 

Link to post
Share on other sites

Wcale. Krzesło pod półką ląduje jedynie wówczas, gdy oglądam film na TV i nie chcę, aby zasłaniało mi monitor, na którym monitoruję internety.


W przyszłym tygodniu kolejna już nowa matryca.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...