Nowaj 61941 Napisano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Z kompem póki co nic się nie zmienia, ale wkurzony problemami z software'owymi odtwarzaczami Blu Ray sprawiłem sobie nową zabawkę: http://www.pioneer-audiovisual.eu/sites/default/files/styles/juicebox_small/public/pictures/products/blu-ray/bdp-180-k.jpg?itok=NrPsoHjG Daje mi to podwójną korzyść: - napęd w kompie zaliczy zmianę regionu na A i będę mógł bez problemów zamawiać filmy z USA i Japonii; - jedna osoba będzie mogła spokojnie grać na słuchawkach, a druga oglądać filmy z dźwiękiem 5.1 Dotychczas nie było to możliwe, bo filmy trzeba było odpalać z TV - AMP nie posiada USB. Fakt, że będę mógł trochę poprzestawiać graty, pobawić się kablami i ponarzekać, jak coś nie będzie wychodziło - jako bonus Jutro przed 10 przychodzi ekipa od drzwi - szybko zleciało te 6 tygodni oczekiwania 5 Cytuj Link to post Share on other sites
dudus8 493 Napisano 3 Października 2016 Udostępnij Napisano 3 Października 2016 Niezły playerek:) Z pewnością wszystko ogarniesz prefect. P.S. Dysk dotarł, czekam jeszcze tylko na kabel Sata w oplocie z Bittech i będę rozszerzał Raida Pozdro:) Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2016 pewnie do końca roku pękną 2-3 setki Trzy to już raczej nie, ale właśnie pękło 200, 20 kolejnych w drodze Cytuj Link to post Share on other sites
bialyboski 5351 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 raczej nie nie mów hop Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 35 paczek z ebay'a jest obecnie w drodze, jak wszystkie dojdą to będzie 287 pozycji. Trochę sobie ostatnio pofolgowałem 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Padł mi odkurzacz. Gwary zostały jeszcze prawie dwa lata, ale kupiony na morelach Ktoś się może orientuje, jak u nich wygląda RMA w przypadku AGD? Zgłoszenie wysłane, czekam na kontakt z ich strony. Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 25 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2016 Powinni bez pytań odebrać. Zanieś do punktu osobiście. Ja zawsze tak robię. Zrób zdjęcia nawet parę. edyt// Przyjęli odkurzacz bez problemu? Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2016 Nope. Muszę go osobiście dostarczyć do serwisu, co zrobię jakoś w środku następnego tygodnia. Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 27 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2016 Myknij masę zdjęć i filmów przed oddaniem. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
SKEEPER 16089 Napisano 27 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2016 Szanujące się firmy opisują (dość szczegółowo) na zgłoszeniu reklamacyjnym stan sprzętu, jaki został wzięty od klienta (obie strony się pod tym podpisują). Tworzą w ten sposób dupochron dla siebie, ale i klientowi może być przydatny. Osoba przyjmująca sprzęt do reklamacji przeważnie ogląda go dokładnie i czasem jest tak, że sami klienci nie są świadomi pewnych uszkodzeń mechanicznych (rys, skaz)...no bo kto w domu przed odkurzaniem bierze odkurzacz na kolana i sprawdza jego stan (logiczne). https://youtu.be/qgP3Wbc4UyQ?t=13 Robiąc sobie zdjęcia przed oddaniem do serwisu, a nawet w momencie oddawania sprzętu, będą nic niewarte. Obie strony musiałyby zaakceptować taki załącznik do zgłoszenia reklamacyjnego. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 27 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2016 obie strony się pod tym podpisują Ani razu w większości większych polskich sklepów nic nie podpisywałem... Za to sprzętu w gorszym stanie wracało sporo Robiąc sobie zdjęcia przed oddaniem do serwisu, a nawet w momencie oddawania sprzętu, będą nic niewarte. To zależy. Ile razy mi czy moim bliskim/znajomym (dzięki mnie) to pomogło, bowiem nagle gwarant/serwis sprzedawcy zmienił zdanie i usterkę wykrył! Nie chcę wrzucać wszystkich do jednego wora, ale już od jakiegoś czasu wyznaję zasadę "s*ać na polskie sklepy". Na szczęście w większości przypadków wystarczy trochę dowodów, postraszenia sądem i nagle wykrywają usterki, których wcześniej magicznie nie było. Cytuj Link to post Share on other sites
SKEEPER 16089 Napisano 27 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2016 nagle wykrywają usterki, Wiem, czasami tak jest. Tam też pracują ludzie, którzy mogą zlać temat. W przypadku Nowaja jest trochę inaczej, bo: Padł mi odkurzacz i Muszę go osobiście dostarczyć do serwisu Dostarczając osobiście sprzęt, osoba przyjmująca zazwyczaj sprawdza go na miejscu, żeby potwierdzić usterkę bądź jej brak (tak też czasami bywa). Nowaj oddaje lub już oddał na gwarancję odkurzacz (bezpośrednio do serwisu, nie przez sklep jako pośrednika), który się nie włącza (tak myślę), więc chyba nie ma problemu sprawdzenia tego przy przyjmowaniu sprzętu. Nie jest to sprzęt lub usterka, której potwierdzenie wymaga czasochłonnych testów z użyciem specjalistycznego sprzętu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 27 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2016 No wiadomo, że inny przypadek. Zrobić jednak trochę zdjęć i filmów nigdy nie zaszkodzi. Cytuj Link to post Share on other sites
SKEEPER 16089 Napisano 27 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2016 Nowaj, nakręć remake tego - https://youtu.be/40rKfJw4EVU?list=RDOL1lGgpVgys&t=4 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Z odkurzaczem udaję się w piątek. Dodatkowo, prawem serii, zaczął mi świrować TV. Odpala się z samym dźwiękiem, obraz zaskakuje po kilku minutach. Zgłosiłem RMA, w piątek mam umówioną wizytę serwisanta. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Serwisant od TV przyszedł dzisiaj i jak na złość - TV działał normalnie. Dobrze, że miałem nagrany film jak wariuje - zamówią nową matrycę i w przyszłym tygodniu wymienią u mnie na miejscu. TV zrobiony dzisiaj na miejscu, działa idealnie. Dotarła wiertarka, więc od razu przetestowałem: 7 Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Teraz to mnie zaimponiłeś Nowaj Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Nie ma to jak mieć szczęście - nowa matryca w TV na dzień dobry ma 6 martwych pikseli - jutro kolejna wizyta gościa z serwisu Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 To wymienił matrycę i nie sprawdziliście jak działa czy nie zauważyłeś? Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Facet miał być około 11, przyszedł przed 13. W momencie, gdy kończył stałem obok gotowy do wyjścia do pracy. Jedyne, co miałem czas sprawdzić, było to, czy działa. Wszystkie są jasne, więc zauważyłem dopiero dzisiaj na czarnym tle. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 To niezła lipa,nic nie poradzisz. Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Maksymalna dopuszczalna przez LG ilość, przy matrycy FHD, to niby właśnie 6, ale serwisant bardzo w porządku, gadaliśmy cały czas o Gwiezdnych Wojnach, bo jak zobaczył figurki to prawie zemdlał, więc liczę, że jednak coś z tym zrobią. Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Najwyżej machniesz mazakiem siódmego i będzie git. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 @Nowaj jak często uderzasz o półkę głową ? Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 Wcale. Krzesło pod półką ląduje jedynie wówczas, gdy oglądam film na TV i nie chcę, aby zasłaniało mi monitor, na którym monitoruję internety. W przyszłym tygodniu kolejna już nowa matryca. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.