RuLeR 735 Napisano 26 Października 2016 Udostępnij Napisano 26 Października 2016 Ale mam wrażenie że wcześniej było z tym lepiej. Może to na początku i powoli troszkę zaczną myśleć. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 26 Października 2016 Udostępnij Napisano 26 Października 2016 Nie liczyłbym na to. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 26 Października 2016 Udostępnij Napisano 26 Października 2016 Być może tryb HC przyciągnie poważniejszych graczy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Cryptone 19 Napisano 26 Października 2016 Udostępnij Napisano 26 Października 2016 (edytowane) @UP Chyba graliśmy wczoraj na jednym serwerze, nie mogłem jednak dołączyć do Twojego zespołu Umawiamy się w końcu na wspólną grę przy użyciu TS-a? Twój nick to Cryptone? Dziś wieczorem będę grać, odezwę się, masz mikrofon? To ja ... dzisiaj graliśmy razem, jednak bez TS'a to gra głupiego. Typowa akcja oglądam się za siebie widzę że jesteś obok mnie, chwile później dostaje wjazd na plecy od 2 typków . Kiedyś będzie trzeba razem poszaleć, mimo niskiego lvl to jednak daje rade, choć o dziwo mój sprzęt dostaje czkawki po 2 mapie. Nagłe dropy fps, czyżby 8gb ram to mało? Już nie wspomnę o GPU choć z tego co czytałem to ludzie z nią nie mają takich problemów baa nawet na becie grało mi się bardzo przyjemnie, bez takich numerów Edytowane 26 Października 2016 przez Cryptone Cytuj Link to post Share on other sites
Mixtape 1765 Napisano 26 Października 2016 Udostępnij Napisano 26 Października 2016 W dzisiejszych czasach 16GB RAM'u powoli staje się standardem w grach. Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 26 Października 2016 Udostępnij Napisano 26 Października 2016 Nagłe dropy fps, czyżby 8gb ram to mało? W dominacji jeszcze, jeszcze ale na dużych mapach czasem mi chrupnie do 30fps dzisiaj graliśmy razem Nagrałem nawet 5 min rozgrywki ale jak mówisz bez TS-a jest średnio. Kiedyś będzie trzeba razem poszaleć Długi weekend będę siedział przy PC dzisiejszych czasach 16GB RAM'u powoli staje się standardem w grach. Może ktoś przetestuje w BFie? Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 26 Października 2016 Udostępnij Napisano 26 Października 2016 Może ktoś przetestuje w BFie? Mi przy 16 GB zżera średnio 10/11 GB przy 2560x1440 ust. MEDIUM. Generalnie powiem tak - Martini Henry (snajperka na 10lv klasy) to ręczna armata. Kaliber bodajże ~11,5mm robi robotę Trochę czasu trzeba, żeby przywyknąć do niej, ale szczerze polecam jeśli lubicie zwiadowce. Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Mi przy 16 GB zżera średnio 10/11 GB Czy wyciągając jedną kość masz spadki? Martini Henry Mi ta podstawowa daje sporo radości Cytuj Link to post Share on other sites
matekow 88 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Czy włączenie dx12 przy i7 4790k i gtx770 daje jakieś korzyści? Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 korzyści Nope, wręcz przeciwnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Buryxon 80 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 dodo, nie wiem czy zwróciłeś uwagę ale wczoraj pograliśmy 2 mapy razem na dominacji. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Mam około 80 osób w znajomych, sam nie wiem kto jest kto, muszę zerknąć na temat z forumowy aby sprawdzić tożsamości tych osób. Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Czy wyciągając jedną kość masz spadki? Sprawdziłbym, ale wyciągnięcie kości będzie dość oporowe: http://i.imgur.com/qWKDsq6.jpg Mi ta podstawowa daje sporo radości Mi też, przy czym potrzebny jest HC do prawdziwej gry pt. "one shot one kill". 3 Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 ale wyciągnięcie kości będzie dość oporowe: aaaaa no tak, w Twoim przypadku to może być trochę problematyczne 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Grzesiek1010 23 Napisano 27 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Panowie pytanie Grając Snajperem Mamy pod klawiszem V opcję zmiany jakiś odległości 75 100 150 300Wybierając broń jest wykres pokazujący spadek obrażeń od odległości Ktoś coś wie jak tego używać ? Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 (edytowane) Wybierając broń jest wykres pokazujący spadek obrażeń od odległości Ktoś coś wie jak tego używać ? Najlepiej wcale i ręcznie kompensować za odległość celu tak jak wszyscy robili to od pierwszych dni wprowadzenia modelu grawitacji do serii. Podniesienie celownika ciut wyżej nie jest aż tak trudne. Samo zerowanie podbija tylko początkową prędkość pocisku w górę (lub wystrzeliwuje go pod kątem jeśli ktoś upiera się na takie wytłumaczenie) i nie ma żadnego powiązania z opadem obrażeń. Edytowane 27 Października 2016 przez Mofixil Cytuj Link to post Share on other sites
TheEquinoxe 114 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 (edytowane) Panowie pytanie Grając Snajperem Mamy pod klawiszem V opcję zmiany jakiś odległości 75 100 150 300 Wybierając broń jest wykres pokazujący spadek obrażeń od odległości Ktoś coś wie jak tego używać ? To jak wyzerujesz sobie optyke w broni nie ma najmniejszego wplywu na obrazenia. Co najwyzej nie musisz celowac nad wrogiem na dalszych odleglosciach. Wykres, o ktorym mowisz polazuje w jakiej odleglosci musi znajdowac sie przeciwnik aby padl na strzala w tors. Osobiscie nie podoba mi sie ten model, zmniejsza skillgapa do grania snajperem... Edytowane 27 Października 2016 przez TheEquinoxe Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 (edytowane) Osobiscie nie podoba mi sie ten model, zmniejsza skillgapa do grania snajperem... XD XD XD XD XD XD Umiejętność ulokowania się w odpowiednim miejscu by czerpać benefity z nowej mechaniki to akurat świadczy tylko o skillu i znajomości map czy ruchu przeciwnika, czy dla was jedynym przejawieniem skilla jest umiejętność trzymania celownika na wrogu i trzymanie spustu aż umrze? I na pewno taki model jest lepszy od tej abominacji gameplayu polegającego na używaniu bolców zamiast strzelb zwanym "aggressive recon". Edytowane 27 Października 2016 przez Mofixil Cytuj Link to post Share on other sites
TheEquinoxe 114 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 XD XD XD XD XD XD Hah, spodziewałem się, że otrzymam tego typu odpowiedź. I w sumie nawet nie dziwi mnie, że jest ona od Ciebie Ja nie mówię, że ustawienie się w konkretnej odległości od wrogów i wykorzystanie tej konkretnej mechaniki dla swojej korzyści to nie jest przejaw jakiegoś tam skilla (chociaż patrząc po rozgarnięciu typowego randoma jakich spotykam w BFach od paru lat to większość tych sytuacji będzie najwyżej zbiegiem okoliczności niż celowym zagraniem) to dla mnie dalej jest to po prostu strzelanie do większego celu (czyli łatwiejszego do trafienia) na pewniej odległości gdzie w trójce, czwórce i chyba wszystkich przed Bad Company musiałeś strzelać w od wiele mniejszą głowę. Ale specjalnie też napisałem "osobiście", nie musisz podzielać mojej opinii jeżeli uważasz inaczej, ale ja raczej nie przekonam się do Twojej, nie ważne ile razy napiszesz XD w poście I na pewno taki model jest lepszy od tej abominacji gameplayu polegającego na używaniu bolców zamiast strzelb zwanym "aggressive recon". To akurat było całkiem przyjemne zanim niejaki Sierżant Zagadka doprowadził do popularyzacji tego typu gry i wszyscy zaczęli tak biegać. Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Nagrałem nawet 5 min rozgrywki Kompresja YT... 2 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Dobrą masz broń,ja jak gram zwjadowcą to jeden strzał i przeładowanie. Cytuj Link to post Share on other sites
Buryxon 80 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 z TYM ze on grał medykiem... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 To w medyku również takie bronie są?Ja dopiero na wsparciu odblokowałem jedną,brakuje mi w broniach kolimatora. Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 No broń całkiem przyjemna, aczkolwiek nawet oglądając filmik na YT wewnętrznie irytuje mnie to, że trzeba X razy w typa wpakować kulke żeby żarł piach Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Ja nie mówię, że ustawienie się w konkretnej odległości od wrogów i wykorzystanie tej konkretnej mechaniki dla swojej korzyści to nie jest przejaw jakiegoś tam skilla (chociaż patrząc po rozgarnięciu typowego randoma jakich spotykam w BFach od paru lat to większość tych sytuacji będzie najwyżej zbiegiem okoliczności niż celowym zagraniem) to dla mnie dalej jest to po prostu strzelanie do większego celu (czyli łatwiejszego do trafienia) na pewniej odległości gdzie w trójce, czwórce i chyba wszystkich przed Bad Company musiałeś strzelać w od wiele mniejszą głowę. >większość tych sytuacji będzie najwyżej zbiegiem okoliczności niż celowym zagraniem Implikowanie że nierozgarnięty random raz na jakiś czas nie usadzi baniaka. Skill to jest umiejętność konsekwentnego wykorzystywania wiedzy i znajomości mechanik by zyskać przewagę nad przeciwnikiem, nie liczenie na to że raz na tysiąc rozrzut sprawi że pocisk wyleci akurat pod takim kątem, by uratować rzyć w sytuacji kryzysowej. Ale specjalnie też napisałem "osobiście", nie musisz podzielać mojej opinii jeżeli uważasz inaczej, ale ja raczej nie przekonam się do Twojej, nie ważne ile razy napiszesz XD w poście To akurat było całkiem przyjemne zanim niejaki Sierżant Zagadka doprowadził do popularyzacji tego typu gry i wszyscy zaczęli tak biegać. Od tego są strzelby które pozwalają każdej innej klasie być dużo bardziej użytecznym na takie dystanse. Przez wiele lat (chyba każda inna gra po dziś dzień i sporo które zostaną wydane) snajperki z jakiegoś durnego powodu były jedyną grupą broni która na dystansach do których zostały stworzone były zmuszone do radzenia sobie z minimalną ilością obrażeń zamiast jak każda inna broń, maksymalną. Kogoś w DICE w końcu oświeciło po tylu latach rozgrywki FPS i postanowił to zmienić. To aż się przypomina ta prześmieszna sytuacja z BF3, gdzie SPAS ze slugami był wykorzystywany jako karabin snajperski a snajperki skończyły jako ghetto shotgun. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.