Skocz do zawartości

Recommended Posts

@UP 

Chyba graliśmy wczoraj na jednym serwerze, nie mogłem jednak dołączyć do Twojego zespołu 

Umawiamy się w końcu na wspólną grę przy użyciu TS-a?

 

 

Twój nick to Cryptone?

Dziś wieczorem będę grać, odezwę się, masz mikrofon?

To ja :P ... dzisiaj graliśmy razem, jednak bez TS'a to gra głupiego. Typowa akcja oglądam się za siebie widzę że jesteś obok mnie, chwile później dostaje wjazd na plecy od 2 typków :). Kiedyś będzie trzeba razem poszaleć, mimo niskiego lvl to jednak daje rade, choć o dziwo mój sprzęt dostaje czkawki po 2 mapie. Nagłe dropy fps, czyżby 8gb ram to mało? Już nie wspomnę o GPU choć z tego co czytałem to ludzie z nią nie mają takich problemów baa nawet na becie grało mi się bardzo przyjemnie, bez takich numerów :/

Edytowane przez Cryptone
Link to post
Share on other sites

 

 

Nagłe dropy fps, czyżby 8gb ram to mało?

 

W dominacji jeszcze, jeszcze ale na dużych mapach czasem mi chrupnie do 30fps

 

 

 

dzisiaj graliśmy razem

Nagrałem nawet 5 min rozgrywki ale jak mówisz bez TS-a jest średnio.

 

 

 

Kiedyś będzie trzeba razem poszaleć

Długi weekend będę siedział przy PC 


 

 

dzisiejszych czasach 16GB RAM'u powoli staje się standardem w grach.

 

Może ktoś przetestuje w BFie? 

Link to post
Share on other sites
Może ktoś przetestuje w BFie? 

 

Mi przy 16 GB zżera średnio 10/11 GB przy 2560x1440 ust. MEDIUM.

 

Generalnie powiem tak - Martini Henry (snajperka na 10lv klasy) to ręczna armata.

Kaliber bodajże ~11,5mm robi robotę ^^

Trochę czasu trzeba, żeby przywyknąć do niej, ale szczerze polecam jeśli lubicie zwiadowce.

 

 

Link to post
Share on other sites

Wybierając broń jest wykres pokazujący spadek obrażeń od odległości 

Ktoś coś wie jak tego używać ?

Najlepiej wcale i ręcznie kompensować za odległość celu tak jak wszyscy robili to od pierwszych dni wprowadzenia modelu grawitacji do serii.

 

Podniesienie celownika ciut wyżej nie jest aż tak trudne.

 

Samo zerowanie podbija tylko początkową prędkość pocisku w górę (lub wystrzeliwuje go pod kątem jeśli ktoś upiera się na takie wytłumaczenie) i nie ma żadnego powiązania z opadem obrażeń.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Panowie pytanie

 

Grając Snajperem

Mamy pod klawiszem V opcję zmiany jakiś odległości

 

75 100 150 300

 

Wybierając broń jest wykres pokazujący spadek obrażeń od odległości

Ktoś coś wie jak tego używać ?

To jak wyzerujesz sobie optyke w broni nie ma najmniejszego wplywu na obrazenia. Co najwyzej nie musisz celowac nad wrogiem na dalszych odleglosciach. Wykres, o ktorym mowisz polazuje w jakiej odleglosci musi znajdowac sie przeciwnik aby padl na strzala w tors. Osobiscie nie podoba mi sie ten model, zmniejsza skillgapa do grania snajperem... Edytowane przez TheEquinoxe
Link to post
Share on other sites

Osobiscie nie podoba mi sie ten model, zmniejsza skillgapa do grania snajperem...

 

XD XD XD XD XD XD

 

Umiejętność ulokowania się w odpowiednim miejscu by czerpać benefity z nowej mechaniki to akurat świadczy tylko o skillu i znajomości map czy ruchu przeciwnika, czy dla was jedynym przejawieniem skilla jest umiejętność trzymania celownika na wrogu i trzymanie spustu aż umrze?

 

I na pewno taki model jest lepszy od tej abominacji gameplayu polegającego na używaniu bolców zamiast strzelb zwanym "aggressive recon".

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

XD XD XD XD XD XD

 

Hah, spodziewałem się, że otrzymam tego typu odpowiedź. I w sumie nawet nie dziwi mnie, że jest ona od Ciebie :)

 

Ja nie mówię, że ustawienie się w konkretnej odległości od wrogów i wykorzystanie tej konkretnej mechaniki dla swojej korzyści to nie jest przejaw jakiegoś tam skilla (chociaż patrząc po rozgarnięciu typowego randoma jakich spotykam w BFach od paru lat to większość tych sytuacji będzie najwyżej zbiegiem okoliczności niż celowym zagraniem) to dla mnie dalej jest to po prostu strzelanie do większego celu (czyli łatwiejszego do trafienia) na pewniej odległości gdzie w trójce, czwórce i chyba wszystkich przed Bad Company musiałeś strzelać w od wiele mniejszą głowę.

 

Ale specjalnie też napisałem "osobiście", nie musisz podzielać mojej opinii jeżeli uważasz inaczej, ale ja raczej nie przekonam się do Twojej, nie ważne ile razy napiszesz XD w poście :)

 

 

I na pewno taki model jest lepszy od tej abominacji gameplayu polegającego na używaniu bolców zamiast strzelb zwanym "aggressive recon".

 

 

To akurat było całkiem przyjemne zanim niejaki Sierżant Zagadka doprowadził do popularyzacji tego typu gry i wszyscy zaczęli tak biegać.

Link to post
Share on other sites

Ja nie mówię, że ustawienie się w konkretnej odległości od wrogów i wykorzystanie tej konkretnej mechaniki dla swojej korzyści to nie jest przejaw jakiegoś tam skilla (chociaż patrząc po rozgarnięciu typowego randoma jakich spotykam w BFach od paru lat to większość tych sytuacji będzie najwyżej zbiegiem okoliczności niż celowym zagraniem) to dla mnie dalej jest to po prostu strzelanie do większego celu (czyli łatwiejszego do trafienia) na pewniej odległości gdzie w trójce, czwórce i chyba wszystkich przed Bad Company musiałeś strzelać w od wiele mniejszą głowę.

>większość tych sytuacji będzie najwyżej zbiegiem okoliczności niż celowym zagraniem

Implikowanie że nierozgarnięty random raz na jakiś czas nie usadzi baniaka.

 

Skill to jest umiejętność konsekwentnego wykorzystywania wiedzy i znajomości mechanik by zyskać przewagę nad przeciwnikiem, nie liczenie na to że raz na tysiąc rozrzut sprawi że pocisk wyleci akurat pod takim kątem, by uratować rzyć w sytuacji kryzysowej.

 

Ale specjalnie też napisałem "osobiście", nie musisz podzielać mojej opinii jeżeli uważasz inaczej, ale ja raczej nie przekonam się do Twojej, nie ważne ile razy napiszesz XD w poście :)

duty_calls.png

 

To akurat było całkiem przyjemne zanim niejaki Sierżant Zagadka doprowadził do popularyzacji tego typu gry i wszyscy zaczęli tak biegać.

Od tego są strzelby które pozwalają każdej innej klasie być dużo bardziej użytecznym na takie dystanse.

 

Przez wiele lat (chyba każda inna gra po dziś dzień i sporo które zostaną wydane) snajperki z jakiegoś durnego powodu były jedyną grupą broni która na dystansach do których zostały stworzone były zmuszone do radzenia sobie z minimalną ilością obrażeń zamiast jak każda inna broń, maksymalną. Kogoś w DICE w końcu oświeciło po tylu latach rozgrywki FPS i postanowił to zmienić.

 

To aż się przypomina ta prześmieszna sytuacja z BF3, gdzie SPAS ze slugami był wykorzystywany jako karabin snajperski a snajperki skończyły jako ghetto shotgun.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...