Skocz do zawartości

Recommended Posts

Małe sprostowanie, wszystko działa nawet na High grywalne.
Problemem było Riva Tuner SS, program instaluje się wraz z MSI Afterburner, lub "Origin w grze" opcja w ustawieniach Origina, by mieć odpalony czat, pomogło reainstalacja MSI , plus wyłączenie w.w opcji w Originie.

 

Na Medium, FXAA Medium, HBAO można grać i zostaje vram na jedną może dwie opcje. Na High gra zajmuje pełne 2GB vram.

Medyk jest dead, zero reanimacji, brak ikonki że ktoś potrzebuje reanimacji, samemu zostałem reanimowany 1, a podniosłem z 2 razy.

Link to post
Share on other sites

Obecnie dostępne demo tylko utwierdza mnie w przekonaniu "może będzie warte kupna za półtora roku". Gra nie jest niegrywalna, ale masa nadzwyczaj podstawowych rzeczy została zwyczajnie spartolona już w etapie wczesnych konceptów, jeśli DICE się nie ogarnie z tym krótko po premierze to będzie to kolejny Battlefield którego zwyczajnie ominę.

 

O ile wprowadzenie głównego menu gry które zastępuje battleloga uważam za wielki plus (samo menu jest nawet funkcjonalne, ikona BF4 obecna w pasku wyboru gry również dodaje mi otuchy) tak samo wykonanie interfejsu w BF1 woła o pomstę do nieba.

 

Przepraszam bardzo, ale który idiota stwierdził że kontekstowy dostęp do menu pojazdów i przymus cofania się do głównego ekranu spawnu by zmienić klasę którą chcemy głębiej dostosować to dobry pomysł? Nowe menu wygląda ładnie, efekt zejścia na pole bitwy też jest dosyć miły dla oka ale przez te wszystkie wodotryski ucierpiało najważniejsze, funkcjonalność. W porównaniu do odpowiadającego temu menu w BF4 gdzie absolutnie wszystko było pod ręką i nie trzeba było cofać się za każdym razem by zmienić klasę, obecne w BF1 menu pozostawia wiele do życzenia.

 

Jak już zagłębiamy się w menu to muszę wspomnieć o darze dla PC, wszystkie opcje grafiki zdają się być obecne na PC ale któryś ze specjalistów w DICE źle opisał resolution scale, który odczytuje połowę wartości i wprowadza ludzi w błąd (masa ludzi będzie obecnie płakać że gra chodzi nadzwyczaj wolno, głównie z powodu tego że odpalają ją w czterokrotnie większej rozdzielczości niż powinni), 100% to 50%, porada głosi że 100% to 1:1 z ekranem, DICE obecnie kręci shitstorm na siebie.

 

I opcje audio! Matko jedyna jakie to cholerstwo jest wybrakowane. Jeden główny pasek do głośności, MGSowi też się oberwało za to rozwiązanie w dniach jego świetności. Ale dlaczego jest to problemem? Albowiem ktoś stwierdził że bardziej EPICKO będzie gdy podczas gry będzie odtwarzana muzyka, muzyka która zagłusza absolutnie wszystko co się dzieje w grze. Prócz tego same głosy postaci są nadzwyczaj ciche. Który mądry stwierdził że zbicie SFX/Music/VO w jedną opcję to dobry pomysł?

 

Moje jedyne oczekiwania do BF1 to był lekko zmieniony gunplay (nawet nie gameplay, gunplay) w porównaniu do każdej innej części wydaje po ~2007 roku) i to dostałem, ale cała reszta gry to jeden wielki syf na obecną chwilę. To jest gra którą jak już, to wypada kupić za rok-dwa w pełnym pakiecie Premium Edition na przecenie powyżej -50%.

Link to post
Share on other sites

Widać nie każdy łatwo przyjmuje zmiany.

 

Nie płakałem na progres interfejsu między np. BC2 a BF4, wiele się zmieniło i zmiany te wynikały z dorzucenia nowych funkcjonalności. W przeciwieństwie do BF1 gdzie funkcjonalność pozostała z grubsza ta sama a interfejs został uproszczony jak na potrzeby gry która czegoś takiego w ogóle nie obsługuje.

 

Nie będę ślepo zgadzał się na źle zaprojektowane rozwiązania.

 

Pisz do deweloperów może to zmienią :D

Ludzie im o tym trują od czasów pierwszych zewnętrznych testów, olali to ciepłym moczem bo casuale i tak nie zauważą.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Zacznij bawić się grą a nie siedzieć w menu,dla mnie zmiany ok nawet łatwiej mi to ogarnąć było pierwszego dnia niż w BF4, nie rozumiem z tym co napisałeś o resolution scale ? Gra w chwili uruchomienia ma ustawione na 42 ja zmieniłem sobie na 62,  poza tym mapa szybciutko się wczytuje porównując do 3,4 czy BFH to niebo a ziemia.

Link to post
Share on other sites

Zacznij bawić się grą a nie siedzieć w menu,dla mnie zmiany ok nawet łatwiej mi to ogarnąć było pierwszego dnia niż w BF4

 

Gdybym chciał żeby ktoś decydował za mnie, to grałbym na konsoli.

 

Po raptem kilku minutach gry wiem absolutnie wszystko czego chciałem się dowiedzieć i nie ma nic więcej do "testowania" dla mnie, pobiegałem, postrzelałem, polatałem, zobaczyłem wszystko co gra miała do zaoferowania i nie porwało mnie. Ale to może dlatego, że nie jestem w tej grupie ludzi którzy od kilku miesięcy jadą na hypetrainie bo ŁOLABOGA PIERWSZA WOJNA ŚWIATOWA JEEEEEEEEEEEJ. Dla mnie, ta otoczka nic nie znaczy bo gameplay pozostał taki sam od czasów BF3, z subtelnymi zmianami.

 

 

nie rozumiem z tym co napisałeś o resolution scale ? Gra w chwili uruchomienia ma ustawione na 42 ja zmieniłem sobie na 62,

 

Gra automatycznie ustawia to w okolicach ~50%, gdzie porada dotycząca tego ustawienia informuje użytkownika, że odpowiada to za skalowanie rozdzielczości renderowania gry, gdzie 100% to 1:1 z rozdzielczością ustawioną w grze, pozwala to na down/upscaling bez zniekształcania interfejsu.

 

W BF4 ta opcja gwarantowała spektrum od 50% (lub 25%, nie pamiętam) do 200%, pozwalając na renderowanie gry w 1/4 lub czterokrotnie wyższej rozdzielczości.

Edytowane przez Mofixil
Link to post
Share on other sites

Czy tylko ja mam takie wrażenie, że na szturmie drużyna broniąca się ma cholernie przesrane? za każdym razem gdy byłem w drużynie broniącej to w kilka minut było po bitwie. Jak byłem w atakującej,  punkty niszczyliśmy jeden po drugim bardzo sprawnie, prawie bez oporu.

Link to post
Share on other sites

Jako, iż to tylko beta to jestem w stanie wybaczyć parę rzeczy, lecz nadal są babole, które od dawna w grach BF występują...

 

NETCODE! Widzisz kolesia, który wychyla się zza ściany lub skały? Wuj nie trafisz go, ale kiedy on widzi Ciebie to już ten problem nie występuje. Na moim sprzęcie gra chodzi jak padło, ciągłe ściny <60fps, mimo, że wszystko na HIGH, nawet na najniższych ustawieniach gra nie działa jak powinna. Wybieranie ekwipunku tylko po dołączeniu do gry? Czemu nie, mam nadzieję, że to zmienią. Pojazdy zbyt mocne, koniki za bardzo zbugowane. W tym momencie grze nie dałbym więcej jak 4/10, preorderu na pewno z mojej strony nie będzie, zobaczymy co będzie po premierze. 

Link to post
Share on other sites

A żeby było zabawniej na XOne gra mi się kilka razy lepiej niż na PC. Niestety na magnetowidzie trochę klatki latają przy większej rozpierdusze, ale może coś jeszcze dokręcą. Aczkolwiek nie jest źle. A co do czołgów to już jakiś dev na twitterze pisał, że będzie nerf.

Edytowane przez mabrothrax
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...