Skocz do zawartości

[MULTI] Tomb Raider - seria


Shadow of the Tomb Raider  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      0
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      0
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Rise of The Tomb Raider będzie wykorzystywał technologie Nvidia Gameworks. 

 

Od 7 stycznia do każdej zakupionej karty Nvidia (GTX 970,GTX 980, GTX 980 Ti, GTX 970M, GTX 980M) będzie dołączana gra. 

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

Rise of The Tomb Raider będzie wykorzystywał technologie Nvidia Gameworks. 

 

Od 7 stycznia do każdej zakupionej karty Nvidia (GTX 970,GTX 980, GTX 980 Ti, GTX 970M, GTX 980M) będzie dołączana gra. 

Ja pier.... tylko nie to...

Co z Tressfx 3.0 hair od AMD?Nvidia hairworks jest do bani.

Link to post
Share on other sites

minuta ciszy dla kolejnej gry spieprzonej przez wodotryski od nV [*]

 

a tak na serio,to zobaczymy jak to wyjdzie

@@Antiax, skąd to info?

btw - miałem wymieniać kartę na nowy rok i zastanawiałem się pomiędzy r9 390, a GTX970, no i chyba mam już odpowiedź co kupić

Edytowane przez darasz89
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

@@Antiax, skąd to info?

Nvidia rozsyła takie e-maile do klientów w Ameryce Płd.

http://i.imgur.com/KjYqt5F.jpg

Premiera gry w wersji cyfrowej odbędzie się 28 stycznia, a wersja pudełkowa trafi na półki sklepowe dzień później [29.01]

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

 

OS: Windows 7 64bit

CPU: Intel Core i3-2100 albo odpowiednik AMD

GPU: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB

RAM: 6GB

HDD: 25GB

DirectX: DirectX 11

 

Screenshoty:

http://41.media.tumblr.com/ffe0726a9890b2039137ce8acd552fdb/tumblr_o0hgbtT0Hh1qkq7tbo5_1280.pnghttp://36.media.tumblr.com/ae91d23d47cf082bfdc5fbb265be873a/tumblr_o0hgbtT0Hh1qkq7tbo1_1280.pnghttp://41.media.tumblr.com/2b66fb7ccf703aac9fc47e8314cc8f34/tumblr_o0hgbtT0Hh1qkq7tbo2_1280.pnghttp://40.media.tumblr.com/603a528e0eef5bf4004c4364fd4e97ee/tumblr_o0hgbtT0Hh1qkq7tbo4_1280.pnghttp://40.media.tumblr.com/7a461321fa365dafda01b4762f3ce43b/tumblr_o0hgbtT0Hh1qkq7tbo7_1280.png

Edytowane przez Antiax
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Rise of The Tomb Raider będzie wykorzystywał technologie Nvidia Gameworks. 

 

Od 7 stycznia do każdej zakupionej karty Nvidia (GTX 970,GTX 980, GTX 980 Ti, GTX 970M, GTX 980M) będzie dołączana gra. 

Gdzie znalazłeś informację że gra będzie korzystać z Nvidia Gameworks,bo z tego co widzę to będą ją dodawać przy zakupie karty od zielonych,ale o Gameworks w grze to nie ma żadnych informacji?

Link to post
Share on other sites

Rise of The Tomb Raider PC ma być pierwszą grą z segmentu AAA , która korzysta z technologii VXAO (najprościej mówiąc jest to coś pomiędzy SSAO a VXGI). 

http://wccftech.com/nvidias-vxao-to-be-featured-in-rise-of-the-tomb-raider-heres-what-we-know/

Ja używam pełnego  VXGI w Unreal Engine 4 , tak więc wiem że  funkcja ta będzie dostępna dla wszystkich kart NVIDIA obsługujących DirectX 11. Nie wiem czy będzie działać na kartach Radeon (niby to działa na Direct Compute tak więc teoretycznie...).

Jakby ktoś chciałby sobie przetestować to moge na szybko zrobić jakieś demko korzystające z VXGI UE4 i zapodać link.

Link to post
Share on other sites

http://2static.fjcdn.com/pictures/Seems_f8af34_5583835.jpg

 

nie wychodzi z własnymi technologiami, więc wciskają grę z rozwiązaniami konkurencji z podtekstem "u nas działa lepiej" :D ?

a tak na serio, prawdopodobnie spadła sprzedaż GTX 970 [pewnie poprzez plotki z DX12] i trzeba to jakoś naprawić :P wydoić krowę do ostatniej kropli

Edytowane przez darasz89
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Sama Baba Yaga natomiast bez rewelacji

http://www.gamersyde.com/news_we_reviewed_roftr_baba_yaga_-17474_en.html

 

On the plus side:
 
+ A new area to discover
+ A new puzzle to solve
+ Pretty good atmosphere
 
On the down side:
 
- Too short
- Not much content to go with
- Story is weak
- Backtracking to the Soviet Installation twice, really?
- Very few hallucination sequences and it's a shame
Link to post
Share on other sites

Dlaczego mnie to nie dziwi ?

A no tak, zieloni wtykali palce w grę...

 

Chociaż jestem ciekaw, jak sprawa będzie wyglądała w miejscy czysto graficznym, bez narzutu sterownika.

 

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-rise-of-the-tomb-raider-pc-face-off

po lewej na dole ustawienia "konsolowe" z X0,

notka odnośnie fps na 1080p i VH

 

The battle between the GTX 970 and the R9 390 is fascinating. With frame-rates unlocked and settings maxed at 1080p, the Nvidia card provides a 47.5fps average, matched up against 48.8fps on AMD - but it doesn't tell the full story. Some sections of gameplay see the GTX 970 pull ahead by up to 5fps, while interior scenes, cut-scenes and close-ups see the R9 390 dominant.

Edytowane przez MasterBarti
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...