Dip79 147 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 (edytowane) Niech ludzie wiedza na przyszlosc jakie problemy moga ich czekac, jezeli pojawi sie w przyszlosci latka ktora naprawi te problemy, albo serwis spowaznieje to masz moje slowo honoru, ze temat usune albo odpowiednio zaktualizuje. Mozna, czemu nie, opisz swoje doswiadczenia, moze dzieki temu ktos dostanie po lapach i sytuacja sie nie powtorzy. Moze i zarobilem, ale co z tego? Napewno nie dzieki tym dyskom. Dyski spowodowaly jedynie straty o wartosci wiekszej niz one same warte. Dlaczego mam placic za niefrasobliwosc inzynierow z danej firmy z wlasnego portfela? W ciagu tych dwoch lat, jak te dyski uzywalem dzialaly poprawnie moze tydzien/dwa tygodnie, nie wiecej. Uwazasz, ze nie nalezy mi sie zwrot? Wybacz, zle sformulowalem zdanie, mialem na mysli nie produkty a sztuki poszczegolnych produktow. Nie sa to zadne straty moralne, bo nie jest mi z tego powodu przykro, czy jaki inny emo crap, stracilem na tych dyskach realne pieniadze w realny nie wymyslony sposob Trzymam cię w takim razie za słowo . Ja własnych doświadczeń z firmą Asus nie miałem, bo u mnie bardzo rzadko się zdarza bym coś musiał odsyłać na gwarancję do serwisu, ale znam bardzo duże grono osób pokrzywdzonych przez tą firmę. Uważam jedynie, że ciężko ci będzie odzyskać te 2800zł na dzień dzisiejszy. OCZ niechętnie ci wypłaci taką kwotę. Nic nie szkodzi . Idź w takim razie do rzecznika, opisz sytuację, pozwij dziadów i domagaj się większej kwoty niż te 2800zł. Przecież straciłeś na tych dyskach więcej kasy, więc powinno ci się należeć. Edytowane 24 Października 2012 przez Dip79 Cytuj Link to post Share on other sites
sliski15 381 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 (edytowane) A GreQonE opisał swoje, przyznasz chyba, że niezbyt miłe. Daleki jestem od stwierdzania, że dana firma jest be, bo akurat mi trafił się felerny egzemplarz, ale doskonale rozumiem kogoś, kto kupuje za ciężko (czasem lżej ) zarobione pieniądze sprzęt, który nie należy do najtańszych, a później są z nim takie cyrki. Też bym się wkurzył. To, że po miesiącu wszystko nadal ci działa, to super i absolutnie nie życzę ci kłopotów z dyskiem. Zrozum jednak kogoś, kto przez taką awarię może zostać chwilowo bez sprawnego kompa, lub stracił cenne dane. Miesiąc to zdecydowanie za mało, aby zabierać głos na temat związany z awaryjnością danego sprzętu, a fakt, że nie miałeś w ogóle do czynienia z obsługą serwisową sprawia, że na jej temat nie powinieneś zabierać głosu. Ehh, czy ja gdzieś się wypowiedziałem na temat serwisu? Ja głównie miałem zarzuty, że temat jest przypięty. O dysku napisałem przy okazji. Ja rozumiem, że można być wkurzonym, jak się sprzęt zepsuje. Sam teraz zbieram siły na batalie z WD. Ale to nie znaczy, że zaraz zrobię temat dlaczego nie warto kupować sprzętu WD, bo każdy może napisać tak o każdej firmie i w końcu będzie temat na każda firmę i co wtedy? Nic nie będziemy kupować ? Edytowane 24 Października 2012 przez sliski15 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 Ehh, czy ja gdzieś się wypowiedziałem na temat serwisu? Gwarancja jest 5 lat więc nie mam się czym martwić. Jak się okazuje w razie awarii są powody do zmartwień, mimo pięcioletniej gwarancji. Cytuj Link to post Share on other sites
sliski15 381 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 (edytowane) Jak się okazuje w razie awarii są powody do zmartwień, mimo pięcioletniej gwarancji. Jakie, skoro mu dyski wymieniali? Tylko, że on chce zwrot kwoty która zapłacił rok temu. Nikt tak nie zwróci, żadna firma. Edytowane 24 Października 2012 przez sliski15 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2012 Widze, ze Tobie sliski15 nie przetlumacze, nie kontynuuje tej dyskusji 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Nowaj 61941 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 (edytowane) jakie, skoro mu dyski wymieniali? Nie lubię się powtarzać, ale prosiłem już, żebyś kilka razy się zastanowił, zanim coś napiszesz. Przeczytaj proszę opis sytuacji jeszcze z 5 razy i wtedy odpowiedz sam sobie, czy faktycznie jest tak cacy i w razie jakby co, to nie masz powodów do zmartwień. Nikt tak nie zwróci, żadna firma. Nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz. Edytowane 24 Października 2012 przez Nowaj Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2012 Wybacz, jednak przykontynuuje: Nikt tak nie zwróci, żadna firma. Moje zwroty do tej pory, po pewnym czasie ze wzgledu na niezgodnosc produktu: Gigabyte -> GTX480 (niepelna zgodnosc z HDMI 1.4) wyplata ~2200 (przy realnej wartosci karty na dzien wyplaty ~900 pln) Gigabyte -> GTX590 (dalej HDMI 1.4 + problem w polaczeniu z X48) wyplata 2600 czy 2700 nie pamietam (dwa miesiace chyba po zakupie) HIS ->2x HD6970 (kompletna kupa, nie dalo sie grac ze wzgledu na sterowniki) tutaj zwrot bezposrednio z terracomu kwoty nie pamietam ale ~2000 Harman/Kardon -> AVR-260 (zawieszanie sie sprzetu, ogolne problemy opisywane kiedys gdzies) po pol roku uzytkowania i walce z serwisem zwrot ~2300 Yamaha -> RX-V3067 (problem z przelacznikiem HDMI, zwrot po okolo pol roku/roku uzytkowania) kwoty nie pamietam Tagan - BZ1300W (po niemal 2 latach, zwrot pelnej kwoty ze wzgledu na rozwalone lozysko wentylatora) itd. przykladow moge miec wiecej Cytuj Link to post Share on other sites
sliski15 381 Napisano 24 Października 2012 Udostępnij Napisano 24 Października 2012 (edytowane) Ok, w takim razie sam to przetestuję. Dzisiaj miałem iść reklamować dysk zewnętrzny. Zażądam zwrotu gotówki i zobaczymy co usłyszę. Dodam że dysk kupiony 7 dni temu. Edytowane 24 Października 2012 przez sliski15 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2012 Prawo jest po Twojej stronie, ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy bodajze - Kodeks Cywilny Musisz zabrac ze soba odpowiednie pismo. Cytuj Link to post Share on other sites
ketyow 25 Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 ~Pazdziernik 2012 (obecnie) - Dostalem do reki Vertex 4, te z kolei lubia sie "wieszac" (po prostu freeze, gdzie kontrolka pracy HDD sie swieci i nic sie nie dzieje, trzeba przeczekac kilka minut az sie "odwiesi" ) Jesteś pewien, że to wina Vertexów? Jakie masz mobo? U mnie pewnego dnia mojemu Gigabyte'owi z sygnatury odbiło i dzieje się dokładnie to samo - przy samych talerzowcach. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 Sprawdzane na wielu sprzetach, nie tylko na jednym Cytuj Link to post Share on other sites
playhard 4 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 (edytowane) ~Wrzesien(Poczatek) 2012 - Vertexy 3 do mnie docieraja, samo uzytkowanie poprzez stacje dokujaca czasami powoduje BSOD'y. Freezy na porzadku dziennym. ~Pazdziernik 2012 (obecnie) - Dostalem do reki Vertex 4, te z kolei lubia sie "wieszac" (po prostu freeze, gdzie kontrolka pracy HDD sie swieci i nic sie nie dzieje, trzeba przeczekac kilka minut az sie "odwiesi" ) co do vertexa 4 nie pomyślałeś że to nie może być wina dysku, tylko np płyty głównej lub kabla sata? lub cokolwiek innego? dysk jak dysk, miałem z nim doczynienia przez miesiąc i jest jak najbardziej ok , znajomi równiez chwalą wersje 128 i same testy pokazują że to dobre dyski, gdyby każdy miał takie problemy jak ty, nie było by takich opini i tak dobrych ocen w testach Edytowane 25 Listopada 2012 przez playhard Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 np płyty głównej lub kabla sata? Testowalem na kilku zgola roznych maszynach Cytuj Link to post Share on other sites
mulator 3173 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 (edytowane) Dodam swoje piec groszy. Swego czasu kupilem Vertexa 2 60 GB. Dysk padl po 2 miesiacach. Producent wymienil na nowy ktory rowniez padl. Oddali mi kase, kupilem Samsunga mam ich w nosie. Ale coby nie bylo za slodko, znowu dal o sobie znac supersprzet OCZ. Padl mi zasilacz Z1000, po 2 latach . Spotkalem kiedys znajomego ktory kupil 10 szt. Agility2 do firmy. Na dzien dobry sypnelo sie 6 szt. Ja nie zamierzam juz nic kupowac OCZ. I na forum bede odradzal sprzet tego producenta. Edytowane 25 Listopada 2012 przez mulator 1 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 To ja chyba mam szczęście i jestem wyjątkiem, otóż miałem już 3 vertexy w przeciągu kilku lat i nigdy nie miałem z nimi najmniejszych problemów, aktualnie posiadam 4 z najnowszym firmware i działa bardzo dobrze. Cytuj Link to post Share on other sites
Tomashec 933 Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 (edytowane) Ja też nie mam nic do OCZ Drugi dysk SSD z tej stajni i zero problemów... ja nie wiem co się z Waszym sprzętem od OCZ dzieje Edytowane 26 Listopada 2012 przez Tomashec Cytuj Link to post Share on other sites
beneq 0 Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 W skrócie; OCZ Vertex 2 padł po 7-m-cach i do gwarancji. Koledze padł po 5m-cach, razem kupowaliśmy.Więc trzeba przejść do konkurencji i tyle. Cytuj Link to post Share on other sites
batdal 55 Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 Na moim 60GB od czasu do czasu "cold boot" ale nawet nie bede sie z nim szarpal tylko wecej nie kupie i tyle.Wczesniej zasilacz OCZ 700W spalil sie biedaczek Cytuj Link to post Share on other sites
extremme 43 Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 (edytowane) Nowe Dyski SSD OCZ Vector z kontrolerem Indilinx Barefoot 3 Dyski korzystają z kontrolera nowej generacji Indilinx Barefoot 3, który jest następcą dotychczasowych układów Indilinx Everest 2 stosowanych w serii Vertex 4 Edytowane 29 Listopada 2012 przez extremme Cytuj Link to post Share on other sites
Noix95 4 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 Posiadam Vertexa4 128GB od początku września i nie mam z nim żadnych problemów. Cytuj Link to post Share on other sites
Linux-64 0 Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Miałem OCZ Vertex 2 60GB przez 2 lata. Idealny, zero relokowanych sektorów, zero błędów odczytu. Zachciało mi się większego dysku i po sprzedaży Vertexa kupiłem Petrola 128GB. 4 miesiące pracy - w trakcie ze SMART'a odczytywałem błędy odczytu, relokacje sektorów i się denerwowałem. Wgrałem najnowszy firmware i relokacje zniknęły ze SMART'a. Po tygodniu dysk zniknął z systemu. Zobaczyłem tylko jak się przedstawił INDILINX.FACTORY.P00... lub jakoś podobnie i więcej nie zobaczyłem. Wysłałem go na gwarancji do AGITO i trzymają go już tam miesiąc. Nie chcą wymienić i twierdzą, że wysłali do serwisu zewnętrznego, a ten może sobie przedłużyć okres reklamacji do 28 dni roboczych i tylko oni decydują o formie reklamacji. Nie mam żadnego wpływu na to co się dzieje. Generalnie zawiodłem się na OCZ. Przy zakupie nie wiedziałem, że Petrol to najgorszy sort dysków SSD, chociaż Vertex 2 był dobry. Ale najbardziej zawiodłem się na AGITO. Kupiłem też u nich dysk 2TB Seagate to przysłali mi go w firmowym worku foliowym kuriera. Pod palcami wyczuć można było elektronikę przez "opakowanie". Przez miesiąc walczyłem o zwrot pieniędzy. Trzeci zakup to płyta ASUS M5A99FX Pro R2.0. Po kilku minutach padło sterowanie wentylatorami - wszystko na max. Porty USB selektywnie wykrywają sprzęt. A jak wykryją to jest problem z komunikacją/transferem. Wysłałem do serwisu AGITO. Mam mam potwierdzenie z poczty, że płyta została odebrana 18 grudnia, na stronie Agito jest informacja, że oczekują na przesyłkę. Dysk też przyjmowali 3 dni, ale to i tak zdecydowanie krócej. I tak można reklamację rozpatrywać tygodniami. Nigdy więcej AGITO. Co do OCZ to mam mieszane uczucia. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Co poradzisz Cytuj Link to post Share on other sites
Linux-64 0 Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 Teraz to niewiele. Ale w poprzednim systemie zebrała by się komisja robotniczo-chłopska i załatwiła by sprawę. Wcześniej do książki skarg i wniosków by się wpisało albo nawet do sekretarza by poszło. Zresztą, gdybyśmy tkwili nadal w tamtym systemie to takie problemy by nas nie dotyczyły. Nowe technologie obejmowało embargo i w GS-ie dysków SSD by nie mieli. A tak, zachciało się pluralizmu gospodarczego i tylko problemy z tego są. Diabli nadali tą demokrację. Cytuj Link to post Share on other sites
mulator 3173 Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 (edytowane) Mieli byśmy dyski SSD made in CCCP , lampowe Edytowane 30 Grudnia 2012 przez mulator Cytuj Link to post Share on other sites
kuki79 62 Napisano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 Używałem trzech Vertexów 3 120GB i działały super. Zero problemów. Serwis OCZ działa również ok. Miałem spięcie na kablu i jeden dysk poleciał niestety (dużo by tłumaczyć). Zgłosiłem bezpośrednio do OCZ i wymienili mi na nowy. Odpowiadają praktycznie odrazu. Wprawdzie musiałem wysłać ale odesłali na swój koszt. Teraz testuje Vertex 4 i równie dobrze działają. Nie wiem skąd u was takie problemy? Do autra postu: Coś chyba, ze sprzętem nie tak masz jednak a podwieszanie tego postu to troche ne fair. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.