Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Potwierdzam , że sporo nowych aut oślepia . Nie mam problemów ze światłem , nawet nie używam okularów przeciwsłonecznych . 

 

Podejrzewam też że ludzie jeżdżą na adaptacyjnych światłach które różnie działają . Np w moim BMW potrafiło  ładnie walnąć po oczach ludzi z naprzeciwka zanim się lampa nie przestawiła . 

 

No i w drugą stronę , sporo ludzi śmiga na dziennych w nocy . A z tyłu bez świateł . To samo w deszczu , tu to już 3 na 10 nie włącza świateł mijania , a automaty raczej w tańszych modelach nie widzą różnicy i nie przełączają świateł . 

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Hmm, zima idzie. Pora zrobić zapasy mocy. Bo tak 12,25V to może być problem. 1f9f628051771dbca73a0ebc8ee54557.jpg

f8fb77bf9bb09f422708db11bfb69905.jpg

Swoją drogą, jak na centre, 5 rok bez problemu, ładowany tylko przed zimami.
Jak padnie przybędzie youasa. Czyli standardowe wyposażenie japońca.

A teraz pora na kopciucha. 12,12V.
b89395eafef38565d0df8e07f70f8aad.jpg

  • Lubię to 1
Link to post
Share on other sites

Nie bronię filtrona bo każdy ma coś za uszami ale porównanie całkiem z d*py. Porównuje filtry, które przejechały ileś tam tysięcy kilometrów do nowego filtra -  no to wiadome, że po takim czasie guma może się zrobić twardsza a co do samego wkładu to nie jest on ze zwykłego papieru bo jakby był ze zwykłego to już dawno by go tam nie było... A wisienką na torcie było "tego filtra nie będę rozcinał bo mi go szkoda" :rotfl:  Jak chce zrobić szczegółowy test to niech go zapnie na maszynę (której oczywiście nie ma) i zmierzy przepływ oleju przez dany filtr, wtedy to będzie miarodajny test.

Link to post
Share on other sites

Mimo wszystko, mówienie, że tego nowego nie będę rozcinał bo mi szkoda pieniędzy mówi samo za siebie jakie to jest wiarygodne. I jak mówiłem wcześniej żadnego producenta nie bronię bo każdy ma coś za uszami.

 

Taki głupi przykład z teraz: Citroen - żeby wymienić sworzeń wahacza trzeba zdemontować zwrotnicę i przy okazji odkręcić drążek, zacisk i półoś zamiast wyciągnąć na spokojnie wahacz. Choć nawet z wyciągnięciem samego wahacza też tutaj jest problem bo półoś zasłania śrubę na wahaczu, która jest wkręcona z góry a nie z dołu jak w większości samochodów. I za wymianę 2 głupich sworzni w większym mieście zapłacisz 500 zł.

 

img20231122113001dqflm.jpg

 

Link to post
Share on other sites

Ja to w A6 C6 sam zregenerowałem na klamotach chyba Meyle. Kuźwa te opaski pozakładać jak nie masz konkretnego sprzętu.
A na końcu i tak się okazało że jeszcze moduł w nadkolu był złom, zalany wodą z błotem.
Co oni się dziś mają z wpychaniem wszystkiego pod nadkola. Powinni ich powiesić bez sądu.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Ostatnio coś nas chyba znowu rąbią na paliwie . W kraju widuje się ceny poniżej 5.8  pb , u mnie w okolicy 6.37-6.55  , zaś 10-15 km dalej na kilku stacjach 6,02-6,09 ????

Ktoś wie o co chodzi , nigdy u mnie różnice nie były większe jak 15-20 groszy między najtańszą ,a najdroższą a tu 0.5 zeta . A z 98 jeszcze więcej , tankowałem na AVI 6.37 , u mnie pod domem 7.07 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...