Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

te moje felgi na złote się nienadają, musi być inny wzór. Bugatti miał felgi najprawdopodobniej ze szczerego złota:D to trochę inna historia.

ja bym chciał coś takiego, ale narazie to tylko marzenia.. Jak trafie fajne czarne osiemnastki, w dobrej cenie na olx pewnie nie będę się zastanawiać.
DSC_0055-M.jpg

Link to post
Share on other sites

Chciał bym się kiedyś przejechać imprezą , ale taką ze 300plus hp . Bez różnicy w jakiej wersji . Lancery do mnie nie przemawiają , chociaż uważam je za trwalsze , mimo to wolę imprezę .  Idealne zestawienie kolorystyczne to czarna na złotych felgach lub biała na czarnych . Ostatnio coś się dzieje ze mną złego bo zaczynają mi się podobać białe auta . Ale jak to Succubus zaznaczył , każdy lubi co innego .

Link to post
Share on other sites
Chciał bym się kiedyś przejechać imprezą

 

Myślę, że jeszcze wypożyczalnie powinny mieć jakieś STI (przykładowo - akurat tor, ale pewnie i indywidualne gdzieś się znajdzie).

 

felgi najprawdopodobniej ze szczerego złota

 

O ile klienta pewnie byłoby na takie stać, to szczerze wątpię, aby firma zdecydowała się takie odlać - złoto raczej słabo nadaje się na takie rzeczy. Choć - kto wie.

Edytowane przez Succubus
Link to post
Share on other sites

Subaru dało ciała z silnikami 2.5l i dieslem. Diesla poprawili, jak to jest z 2.5 nie wiem. Silniki 2.0 były dobre, ale po 200k km to wątpię żeby obyło się bez remontu, ale to raczej przez ciężkie eksploatowane a nie przez wady konstrukcyjne.
Zaletą subaru jest całkowicie symetryczny napęd, wzdłużnie położony silnik, równe dystanse pomiędzy półosiami, skrzynia w jednej osi, symetryczna, chociaż z trwałością jest może nienajlepiej.. Silnik boxer też wydaje się dużo droższy do zbudowania, szacunek że konsekwentnie przy nim pozostają.
W evo silnik jest poprzecznie i już o żadnej symetrii nie ma mowy. Skrzynia nie może być w jednej osi jak w subaru, inaczej to już wszystko zrealizowane. Evo miało lepszą elektronikę, vectoring torque control, które subaru dopiero niedawno wprowadziło, evo swój odpowiednik miało dużo wcześniej. W evo prawdopodobnie lepszy rozkład masy przód tył.
Tak to było kiedyś, teraz jak jest, trudno powiedzieć..

Link to post
Share on other sites

Phiii, na waciki.

 

Ha, ale właśnie sobie wyobraziłem, że mam takie felgi w jakimś aucie. Parkuję gdzieś auto w W-wie, wysiadam, odkręcam koła i zabieram je ze sobą :rotfl: :rotfl:


 

 

 

Tak podrożało! jak jakiś czas temu sprawdzałem, to stało około 170zł za gram.

Edytowane przez Succubus
Link to post
Share on other sites

Co do kolorów ja mam gorszy problem, mi się zaczął podobać różowy.

zamówiłem trochę naklejek, ramki.. z naklejkami jeszcze nie wiem co i jak, w weekend się pobawię z tym.
Jeszcze chce kupić rozpórkę, ale zastanawiam się w jakim kolorze.. chyba czarną, silnika i tak nie będę modyfikować.. a może jednak różową?
Screen_Shot_02-04-20_at_02.39_PM.jpg


komora silnika po swapie wygląda tak.

_IGP1778_02.jpg

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

wygląda identycznie jak przed swapem  :D
Gdyby tę pokrywę silnika pomalował na różowo, to różowa rozpróka też by miała sens.. w razie co mogę się tłumaczyć że to auto żony.
Autko jest takie "cute" japońskie i chcę żeby trochę weselej bylo.. 

Link to post
Share on other sites

Te naklejki które kupiłem myślę dać po rogach drzwi, tak jak ludzie/ziomki dają w rogach drzwi, typu: brembo, bilstein, garrett etc..  :D
Różowy napis chyba na tylnej szybie, a jeszcze z aliexpress zamówie naklejkę let's box. i chyba gdzieś na klapie silnika by wypadało ją nakleić.. 
Wszystkie nakejki są raczej małe i nie będą specjalnie widoczne, tak mi się przynajmniej wydaje.. ewentualnie to let's box kupie większe..
Screen_Shot_02-05-20_at_12.57_PM.JPG

Edytowane przez leto87
Link to post
Share on other sites

@@wojciechu15
Siedzi prosto, żadnych trytytek nie widać, żadne śruby i nakrętki nie leżą gdzieś tam luzem, i nic nie jest specjalnie ubrudzone smarem ani olejem..
A tak na poważnie, wszystko działa, obawy miałem czy się uda.. Z tych historii które znam, to mój mechanik wyrósł w moich oczach do rangi bohatera.

Link to post
Share on other sites

Znaczy ja nie podważam fachowości i jakości montażu, tylko po prostu na zdjęciu nie bardzo widać coś po czym można tak pozytywną opinię wygłosić. Trochę jak by widząc obudowę z oknem i przez to okno gpu z dwuslotowym chłodzeniem i na tej podstawie stwierdzić, że wydajny PC. Stąd moje zaciekawienie i pytanie do kolegi po czym to poznaje.

Link to post
Share on other sites

 

 

i pytanie do kolegi po czym to poznaje.

 

Organoleptycznie via fota. Na tyle ile się da - czysto, nic nie wisi, nic nie wycieka, nic na pająka polutowane nie widać itd, a jak już tam głębiej jest zrobione, no to już Leto w miarę poruszania się nim wyczuje :)


E:

Choć zastanawia mnie od czego jest ten czerwony kabel z bezpiecznikiem koło akumulatora na pałę podpięty?

Link to post
Share on other sites

 

 

Siedzi prosto, żadnych trytytek nie widać, żadne śruby i nakrętki nie leżą gdzieś tam luzem, i nic nie jest specjalnie ubrudzone smarem ani olejem.


Sam siebie zacytuję, poprostu przypomniał mi się stary fiat, mojego ojca.. 
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...