Andrew 5940 Napisano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 Trzeba klocki naoliwić Mhm Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 Albo ktoś zapomniał wyważyć tarcze Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 Trzeba klocki naoliwić najlepiej po tej ściernej stronie. Albo ktoś zapomniał wyważyć tarcze Macie pomysł co mogę zrobić z piszczącym hamulcem tarczowym z przodu? A bicia na kierownicy podczas hamowania nie masz? Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4853 Napisano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 A bicia na kierownicy podczas hamowania nie masz? Nie mam. Jedyny dyskomfort to ten pisk. Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 całość robiona w warsztacie Może na odwal wymienili, nie czyszcząc zacisku, nie smarując śrub prowadzących, nie wymieniwszy gumek (jeśli taka potrzeba była) i klocki się nie cofają na odpowiednią odległość - stąd by mógł być pisk jak najbardziej. Jak nie masz bicia, to raczej tarcza i jej zamontowanie na piaście jest OK. Obstawiał bym jednak partactwo. Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 Profilaktyczna wizyta z moją Zetą w Warszawie u mechanika, za pierwszym rzutem zrobione:- Wymiana uszczelki magistrali olejowej- Główny łańcuch rozrządu- Łańcuchy międzywałkowe - Pompa wody- Pasek osprzętu- Łożyska we wszystkich rolkach- Olej silnik- Olej skrzynia- Olej dyfer- Płyn chłodniczy- Wymiana świec- Wymiana sprzęgła- Wymiana jednej piasty- Adaptacja i sprawdzenie przepustnicWszystkie części nowe, OEM NISSAN.Do zrobienia zostaje generalnie dyfer, amory przód, heble tył, przepustnice do wymiany i nowy soft. Mam nadzieję, że w tym roku uda się wszystko ogarnąć i mechanicznie będzie skończona... 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 1 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2019 pomierzyłem sobie tarcze i zaciski . Stwierdziłem że jest duża szansa na upakowanie tego u mnie a wydajność serwa hamulcowego sprawdziłeś? Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 Nie nie sprawdzałem, nie wiem nawet jak. Z serwem nie było problemu, a jest duże prawdopodobieństwo że jest takie samo w obydwu wersjach hamulcowych. Cytuj Link to post Share on other sites
kamyk155 395 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 Mam pytanko ciut z innej beczki ale nadal motoryzacyjnej. Czy ktoś bawił się w oklejanie karoserii folią typu carbon ? Nie chodzi mi o całe auto lecz o dodatki na aucie typu jakieś wzory, napisy, oklejanie lusterek, zderzaków itp. Zastanawiam się dokładnie nad pasami wzdłuż auta plus jakieś dodatki. Tutaj pojawia się jednak sprawa odporności takiej folii. U mnie silnik robi niesamowite temperatury i maska jest zawsze gorąca, więc zastanawia mnie trwałość takiego oklejania. Jest też kwestia mycia i czyszczenia takiego oklejonego elementu. Ktoś coś ? Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 Folia trwała raczej będzie, jakoś ludzie oklejają topowe auta w całości. Tylko kwestia folii, 3m carbon kosztuje ponad 200zł/mb. Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 Z serwem nie było problemu Miałem na myśli, że jak zmieniasz zaciski na większe, być może o większej liczbie tłoczków, to takie hamulce potrzebują większego ciśnienia - dlatego dobrze jest zgrać serwo, aby pompowało jak trzeba. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 (edytowane) Nie miałem problemu bo zaciski mają tłoczki o chyba nawet takich samych rozmiarach.(obydwa jedno tłoczkowe) jedyna różnica to rozmiar klocka. Ale teraz wystarczy musnąć pedał i auto już mocno hamuje. Wczesniej chciałem założyć czterotłoka i tu bym się zastanowił nad wydajnością pompy. Ale nie miałem pewności czy podpasuje pod piastę i dałem spokój. Edytowane 2 Lipca 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 To ja może z małą reklamą się wbiję. Nie chce ktoś naszego ukochanego przeze mnie citroena C3 przygarnąć? 1.4Hdi 143k przebiegu, wszystko sprawne, klima, elektryka, czujniki parkowania. 4 lata w posiadaniu mojej żony. Mam do niego drugie felgi z nowymi zimowymi oponami, nowy aku założony tej zimy. Ogólnie wszystko sprawne, wsiadać i jeździć. 9k zł. Tak w temacie mojego rozwoju motoryzacyjnego. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 Fajne autko, ale linia typowo kobieca. 1.4 HDi z tego co kojarzę ta słabsza jednostka była trochę awaryjna, najlepszym silnikiem diesle'a od PSA był zawsze 2.0 HDi tworzyli go w różnych wariantach ale silnik nie do zdarcia. Jedynie problemy z EGR'em i jak ktoś nie dbał o olej do turbinę szybko miał do regeneracji. Cytuj Link to post Share on other sites
Stawskiszef 1174 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 1.6 hdi też jest bardzo dobre w ogóle te diesle PSA są na prawdę solidne trzeba przyznać. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 Ja ogólnie nie narzekam, w zasadzie przez 4 lata tylko wymiany eksploatacyjne. Dla mnie po prostu za miękki i za słaby, poza tym potrzebne mi drugie kombi, ale jeździ to na szklance ropy, zaparkuje wszędzie i jest całkiem wygodne na swój sposób, więc jak ktoś potrzebuje auto by dojeżdżać do pracy, albo na zakupy, a nie musi taszczyć ze sobą fotelika i wózka to się sprawdzi. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 No ja wiem, że jest dobry ale wizualnie za chiny mi nie pasuje No i jest troszkę słaby, ale pojedzie dalej niż każda dzisiejsza nowa turbobenzyna. Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 2 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2019 (edytowane) wizualnie za chiny mi nie pasuje Wiesz, jak się w życiu zaczyna mieć ważniejsze priorytety, to wygląd auta i jego osiągi mocno schodzą na dalszy plan. (przynajmniej do czasu, jak się nie pozmienia) Edytowane 2 Lipca 2019 przez Succubus Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 Ja miałem taką c3 1.4 benzyna, teraz jechałem c2 z takim samym dieslem i wolał bym tego ropniaka chyba. Przynajmniej cichszy po za miastem bo nie piłuje 3500 obr przy 100kmh. Spalanie rzeczywiście symboliczne. Tak samo mniej więcej finansowo jak mój 1.4 z lpg. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 Gdyby ktoś się zastanawiał, czy warto wydać 30zł za płyn do prania tapicerki od RRC, to poniższe zdjęcie będzie najlepszą odpowiedzią. Chyba nawet 1/5 nie zużyłem. 2h na całe auto zeszło, ale warto było. 6 Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 To ten nowy interior cleaner? Cytuj Link to post Share on other sites
Andrew 5940 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 Dziwne fotele, chyba na zakrętach słabo trzymają tyłek w siedlisku Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 (edytowane) Tak, interior cleaner. Co do foteli to na zdjęciu fotel z C3, sportowe kubełki to to nie są. Raczej kanapowe niż sportowe doznania. Nie muszą trzymać, bo jak ostrzej wejdziesz w zakręt to i tak prędzej wywrócisz cały samochód niż poczujesz potrzebę posiadania kubełkowych foteli. Przypomniało mi się, że mam w garażu ten płyn z rrc który dostałem na imieniny od brata, a że były już bardzo nieciekawe i jutro w miarę poważny klient przyjeżdża to doprowadziłem je do porządku we własnym zakresie. Edytowane 4 Lipca 2019 przez wojciechu15 1 Cytuj Link to post Share on other sites
NewSky 1872 Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Odkurzacz piorący, czy jak trochę sugeruje szczota i szmata na zdjęciu - ręcznie? Sam kupiłem 2 dni temu szampon od RRC, 1L za 15 zł, a zapach i skuteczność taka sama jak nie lepsza niż ADBL Snowball. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Szczotka+cleaner, później wciąganie odkurzaczem który może pracować na mokro (nie piorący, zwykły przemysłowy za 300zł), skropienie obficie wodą by wypłukać resztę cleanera (dosłownie wyciskanie szmaty na fotel), ponowne wciągnięcie, tym razem wody odkurzaczem, a na koniec suchą szmatką przetarcie foteli. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.