coco01 14022 Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 Z resztą Fyuao jest montowane obecnie na 1 montaż w niektórych Audicach i Volvo, a to o czymś świadczy (że chińczyk odrobił pracę domową). Volvo w ogóle są składane aktualnie w Chinach Więc pewnie Chińskie wersje mają Fuyao. Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 (edytowane) Volvo w ogóle są składane aktualnie w Chinach Więc pewnie Chińskie wersje mają Fuyao. Tylko i wyłącznie S90, XC60 i nadciągające Polestary. Np. nowe S60 jest tylko w USA. Fyuao jest nie tylko w S90 ale i w innych modelach. Tak samo audi. Np. A3'jki mają Fuyao, w tym RS3 mojego sąsiada ma szybkę Fuyao. Bardzo dobre szyby, miałem dwie i żadna nie łapała rys czy innych uszkodzeń. Brak efektu soczewki. Ogółem 10/10 i trochę tańsze od sekurita. EDIT: Już można konfigurować nowe S60, prosto z hameryki. Ciekawe jak będzie z lakierem, bo nie mają tam naszych chorych eko-przepisów i zazwyczaj auta z USA mają lepszy lakier i blachy. https://www.volvocars.com/configuration/BKEGGRZ Ciekawe jakie rabaty daje Volvo klientom flotowym... pewnie 15% da się lajtem wyrwać. Edytowane 23 Marca 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 Ma ktoś 2.5 T5 Volvo lub Forda, kuźwa olej mi leci na trzeciej cewce i nie wiem gdzie kupić, lub jak się nazywają uszczelniacze pokrywy zaworów. Albo czy jest uszczelka pod pokrywa zaworów bo nie ma w żadnym katalogu... Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 (edytowane) Tej uszczelki chyba tam nie ma , pewnie na klej składane , a przy świecach prawdopodobnie jest oring . wersja ford http://catcar.info/ford/?lang=en&l=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%3D%3D ewentualnie wersja volvo http://catcar.info/volvo/?lang=en&l=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 zestaw uszczelek https://www.iparts.pl/czesc/kompletny-zestaw-uszczelek-silnika-ajusa-50292200,0-139-50292200-1399011.html#100224 https://allegro.pl/oferta/volvo-pierscien-uszczelniajacy-1397525-7816615986 https://www.draken.com.pl/volvo/inne/1678-uszczelka-swiecy-volvo-850-960-c70-s70-v70-c30-s40ii-v50-s60-s80-v70-ii-xc70-xc90.html Edytowane 23 Marca 2019 przez jakub1t 1 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 Dzięki, już wszystko wiem. Tylko nie wiem czy to teraz będę umiał poskładać. Jest 5 oringow na komory świec a reszta to masa uszczelniajaca. Natomiast dręczy mnie dlaczego tak się stało? Podejrzewam że najpierw trzeba odmę naprawić wymieniając membranę a dopiero nowe uszczelki... Coś tam powoduje wzrost ciśnienia a nie powinno. Hmmm a może jeszcze coś nie teges z uszczelka głowicy bo i płyn ma jakieś dziwne ciśnienie... Muszę się z tym przespać. Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 odmę naprawić wymieniając membranę Odma... membrana gruszki podciśnienia... aż mi się 2.0 ALT przypomina. Może jakieś węże podciśnienia (jakiś zapchany np.)? Co do ciśnienia to spr. ciśnienie na garach? Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 (edytowane) E tam, ALT to pancerny silnik, a że troszkę pije oleju to się trzeba przyzwyczaić. Odmy w vagu to problem od 1.4 przez 1.6 po 2.0. Trzeba przede wszystkim dobry olej żeby siatki nie zaklejał. Czyli nie Castrol, bo te masło wszystko zalepi, i żegnamy się z uszczelka pod pokrywa zaworów, szczególnie zimą. Co do sprawdzania ciśnienia to mam swoje teorie i nie jest to badanie idealne... Wolę zacząć od tego https://allegro.pl/oferta/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-adaptery-7525879010?utm_source=facebook&utm_medium=app_share&utm_campaign=AndroidShowitemShare Edytowane 23 Marca 2019 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 Jak VW się kapnął że jest problem z odmą to w poprawionych wersjach były montowane grzałki elektryczne . Kolega miał w borze 1.6 16v problem z nią , raz to nawet większość oleju mu wywaliło z silnika . Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 (edytowane) E tam, ALT to pancerny silnik, a że troszkę pije oleju to się trzeba przyzwyczaić. Nie stosowałem longlife'a, wymieniłem olej w B6 i w B7 po dotarciu. Nie znam tego problemu. Olej PAO + liqui moly ceratec. W B6 czwórnik po paru latach zamieniłem na ten od B7. Co najwyżej dolać 200-300ml po 10 tysiącach (wymiana przy 15k). natomiast te gówniane skrzynie 5, które były z altami (GBM)... to... ehh... Podjedź gdzieś, zapłać z dychę-dwie i niech ci zrobią legitnie pomiar szczelności Edytowane 23 Marca 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 24 Marca 2019 Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 Ogólnie chyba tak zrobię, bo ten silnik wygląda jak wielki tort. Wszystko się rozdziela na segmenty. Troszkę za drogi gips na experymenty. Pierwszy raz mam z takim przyjemność, i coś czuję że bym go musiał dwa razy robić. Jednak co by nie mówić to takie Audi, Skody czy Mazdy maja zalety, nie wiedzialem do tej pory gdzie są warsztaty samochodowe bo sobie sam ogarnąłem. Ale chyba pora na kapitulacje. Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 24 Marca 2019 Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 Volvo zawsze były dość skomplikowane, szczególnie 5 cylindrowce. Jeszcze tam TDI od VAG'a szło ogarnąć pomimo iż miał swoje "customowe" "volvowe" części osprzętu. Imho zrobić raz porządnie, zapłacić i spać spokojnie - takie auta nie lubią pomyłek. Swoją drogą masz AT czy MT? Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 24 Marca 2019 Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 (edytowane) HUWA to S-max 220kuniCzyli bliżej mu do MT Edytowane 24 Marca 2019 przez AudiAWX 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 24 Marca 2019 Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 Oglądałem to jakoś godzinę po publikacji. Ogółem odcinek nie na moje nerwy i aż zły się zrobiłem od tego oglądania. Zabił bym takiego mechanika na miejscu albo poważnie go okaleczyl... Masakra. Po diabła przyjmuje ktoś zlecenie, którego nie jest w stanie zrobić... Jasne dużo w tym winy właściciela i to jest efekt ufania ludziom... Chyba mam łatwiej bo własnej rodzinie nie ufam a mechaników tym bardziej... Eh... Michu będzie sporo narzekał z ekipą podczas składania tej apokalipsy. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 24 Marca 2019 Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 U mnie są tylko takie warsztaty. Chociaż do jednego zaczynam mieć szacun bo nie sciemniają. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 To się nazywa refleks 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 Jaki oni to zrobili... uratowało im to du*e. Nieźle... a kierowca tira usnął, zawału/wylewu dostał? Czy może próbował zdalnie usunąć fapfolder nim żona go znajdzie bo zdjął hasło z windy? Szkoda że EU to zadupie dla wielu koncernów. Zabrali nam Accorda po VIII a w USA mają: - 2.0T + 10 biegowy automat - Hybryda eCVT (dobra alternatywa dla Camry 2.5l eCVT) Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14022 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 Według komentarzy (prawdziwych lub nie) kierowca zasłabł. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 Z takim wyglądem tej hondy to może i dobrze że zabrali ile ma biegów to też w sumie bez znaczenia większego. No i zawsze można samemu sobie ściągnąć jak ktoś jest uparty. Tyle że problem pewnie z serwisem będzie. Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14022 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 Nie no wygląd tej Hondy jest w pytke akurat, nie lubię japońców ale ten accord jest ładny. Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 Ma całkiem inny design od tych wszystkich vagów czy toyot. Skrzynia zbiera dobre opinie i jest ekonomiczna a 2.0 Turbo od Hondy jedzie bardzo dobrze. Do tego weźmy dużo lepszy lakier hond z USA, które nawet w przypadku accordów VII i VIII nie cierpiały tak przez odpryski. Grubszy i twardszy. A hybryda super opcją do miasta. eCVT są praktycznie niezniszczalne. Dochodzi do tego super wnętrze i warianty kolorystyczne. A w Acura'ch jest ciągle system 4 kół skrętnych. Coś co wiele osób zna z preludy. A ich wygląd... badass. Dużo lepsze niż jakieś pospolite kałdi. RLX i TLX... bajka... a jak ktoś woli suvy to i suvy się znajdą. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 (edytowane) Lakier w VII nie cierpiał na odpryski? Ty tak serio? Przecież tam byle czym w maskę, drobny odprysk i po miesiącu już ruda atakowała. Tylko przez lakier i zabezpieczenie nie jeżdżę dziś accordem. Edytowane 25 Marca 2019 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 (edytowane) Czytasz co ja piszę? Amerykańskie accordy z fabryki USA. Znam doskonale temat odprysków w VII i VIII... w końcu jeździłem 2.4 exe... Urok aut na debilny europejski rynek. Auto po roku sprzedałem w cholerę, bo już pół maski i dziury (w lakierze) w dachu miałem przy moich przebiegach na autostradzie. Plus wyciek z magla. Edytowane 25 Marca 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 Ok, w zasadzie z coupe nie miałem do czynienia, więc nie sądziłem, że tam lepiej. Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 (edytowane) Ogółem wszystkie auta z USA, w tym japończyki mają tam lepszy lakier. A i tak mają eco przepisy. U nas świrują totalnie z tym. Tak samo Mazdy z fabryki amerykańskiej mają ocynk via galwanizacja. A te nasze EU, które pochodzą z Japonii mają to metodą natryskową (co jest mniej skuteczne). Taka ciekawostka. Jako właściciel już drugiej mazdy dogłębnie badałem temat... A nauczony accordem i wtopami vaga odnośnie lakieru (firmowe fabie) od razu triggeruje na takie rzeczy. Edytowane 25 Marca 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 (edytowane) To się zgadza, Amerycki lakier mniej ekologiczny i nawet japonce się tam dobrze trzymają, mam Acure w rodzinie i zero rdzy. Kurła oszaleje, w jednej mazdzie tłumik odpadł, teraz w drugiej, Smax pluje olejem a rower zardzewial przez 10 lat w piwnicy. Jakieś ccc trzeba odwiedzić bo idę do piechoty... Edytowane 25 Marca 2019 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.