Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Czy się zagapił lub zasnął to nie byłbym taki pewien. Niemniej reakcja nagrywającego godna podziwu ;) Każdy taką powinien mieć, no może poza postodruchowym przekleństwem xD

 

Ja natomiast miałem niesamowitą i niepowtarzalną (oj, mam nadzieję) przyjemność wymienić przewód od hydrauliki w moim Szewronku. I był to - przyznam szczerze - najdroższy, k*źwa, kawałek walonego przewodziku w moim życiu. Jedyne 1300zł <3, nic tylko brać, promocja.

 

Pojawił się wyciek. Wszyscy mówili zakuć za 100zł/kupić używkę, no ale to ważny element, więc poszła ori część prosto z szanownego ASO. W sumie pewnie gdyby nie mechanior, przewód byłby zakuty, no ale sam tego nie wymienię, a nie chcę go drażnić bawieniem się w takie pierdoły xP Mam nadzieję, że ten przewód mnie przeżyje, bo kolejnego to ja nie przeżyję... Tak czy siak przy okazji zrobili mi parę innych rzeczy i weszły zimóweczki. Plusem naprawy jest z pewnością fakt, że po wymianie płynu wspomaganie chodzi jak nowe. 

 

Na wiosnę będzie nowa felga 16 lub 17 z nowymi kapciami. Mam zamiar też wymienić zapocony siłownik (nie ma głupich, używka) i sfery (z własnej woli) i, o ile ubezpieczenie mnie nie zrujnuje, to jeździć, jeździć i jeździć.

 

Żeby trochę ubarwić wpis, to pokażę Wam jeszcze raz, jak Szewronek mnie wita, jak wygląda wygaszona konsola centralna (opcja rodem z Saabów ;>) i jak wygląda przycisk do wyboru trybów zawieszenia ;)

 

http://hostmat.eu/images/13483430015243275235.jpg

 

http://hostmat.eu/images/48868022938845141034.jpg

 

Panel i wyświetlacz normalnie:

http://hostmat.eu/images/73222087197127344770.jpg

 

http://hostmat.eu/images/11746660177477690690.jpg

 

W trybie nocnym:

 

http://hostmat.eu/images/97902271537658317480.jpg

 

Wybaczcie jakość ostatniego zdjęcia, AF zgłupiał xD Po wygaszeniu również zegary wygaszają się oprócz prędkościomierza.

Edytowane przez MoonWalk
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

W swoim pugu też ostatnio wymieniłem tylną wycieraczkę na ori z ASO, ale brałem tą od nowszego 207, bo pasuje - połowę tańsza i wzmocniona metalem w miejscu gdzie zawsze pęka, nie sam plastik jak w tej dedykowanej. Wniosek taki, że żabojadom nie ufać ;)

 

Przy okazji ktoś miał styczność z oponką Dębica Nawigator 2 lub bliźniaczą Sava? Wiem, że wielosezonowa to zło, ale to do "normalnej" jazdy dla kierowcy "po przejściach".

Edytowane przez d i l
Link to post
Share on other sites

Save miałem na jakimś aucie bo takie były przy zakupie, pamiętam że po tygodniu wpadły najtańsze uniroyal bo nie dało się jeździć. Dębica często guzów dostawała kiedyś. Mi 3 reklamacje uznano, ale się z firmą pożegnalem na dobre.

Link to post
Share on other sites

Save miałem na jakimś aucie bo takie były przy zakupie, pamiętam że po tygodniu wpadły najtańsze uniroyal bo nie dało się jeździć. Dębica często guzów dostawała kiedyś. Mi 3 reklamacje uznano, ale się z firmą pożegnalem na dobre.

Dawno temu to było? Też słyszałem podobne historie, ale z dekadę temu. Dają 5 lat gwarancji, więc może trudne początki już mają za sobą. Ogólnie to nie zależy mi na tej Dębicy tylko na oponach wielosezonowych. Według tego testu te wypadają najmniej tragicznie.

http://www.auto-swiat.pl/test-opon-calorocznych/qqbts

Link to post
Share on other sites

Nie musisz takich samych kupować rozmiarów. Na pewno są jakieś opcjonalne rozmiary, ale najlepiej kupować podstawowy rozmiar jaki zaleca producent. Ja zimówki mam troszkę węższe, ale tylko dlatego że kupowałem używki i była okazja, a i w opcjonalnym rozmiarze się mieściły.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Obecnie jeszcze jeżdżę Mazdą 6 GG z 2006 roku 2.0 diesel ze zmienioną mapą silnika na 180km. Jeżdżę już 5 lat, dlatego rozglądam się już nad czymś nowszym. Powiedziałem sobie kiedyś, że kolejnym autem będzie auto z napędem na tył, dlatego na oku mam BMW 3 lub 5 okolice 2010 roku i Mercedes C klasa również okolice 2010 roku, silnik od 2.0 do 3.0 najlepiej w automacie. Jako, że z Mazdy jestem bardzo zadowolony to po za wcześniej wspmnianymi typami mam na oku jeszcze właśnie Mazdę 6 w najnowszej budzie 2.5 benzyna.

Edytowane przez dank3n
Link to post
Share on other sites

 

 

Gdzieś krążą legendy o tym, że zimowy rozmiar z lekka mniejszy być powinien. (szerokość). ;)

To w sumie żadne legendy a oczywista oczywistość. Węższa opona da większy nacisk na cm2 niż szersza co powinno zapewnić lepszą przyczepność na śniegu.

 

185/65/R15 to już dość wąska opona jak na 15" i nie przesadzałbym szukając węższych bo pogorszy się jazda na mokrym, która i tak na zimówkach nie jest cudowna

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Miał ktoś do czynienia z Goodyear Ultragrip 9? Zastanawiam się nad ich kupnem.

 

Jeśli letnie opony mam 185/65 r15 to zimowe powinienem kupić w tym samym rozmiarze jak rozumiem?

 

Instrukcja obsługi :). Zazwyczaj jest kilka rozmiarów do wyboru, ale, jak wspomniano wyżej, co do zasady zimowe powinny być węższe.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...