Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

@up ja bym napisał, że jest fajna. Dużo rzeczy do poprawienia z przodu auta.

 

PS. na czym trzyma się czarny grill? widze tam jakieś opaski hehe

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ja wakacje spędzałem z Komarem z 1962r. w kolorze bordowym... zmiana biegów w manetce... jak paliwa brakło, to do garażu trzeba było pedałować :D

Pamiętam, że taki Simson był wtedy w sferze moich marzeń. W porównaniu do Komara to rakieta!

Link to post
Share on other sites

Komary,włeski za młodu się również przerabiało,tylko taka różnica że w tamtych czasach WSK kupowałem za 30zł a dziś sobie po klocku ryczą.

A tego simka kupiłem za 8 paczek więc aż żal było nie brać,i na dodatek 15km od mojego zamieszkania,na trzeciej wsi.

Edit.Dziś zdejmuje felgę od Volvo i zdziwienie,wytłoczenie Volvo i Made in Poland.https://images.tapatalk-cdn.com/15/07/02/76de847f8e3f547027e29d068196f778.jpghttps://images.tapatalk-cdn.com/15/07/02/a54757267cb2562699f7661eb1f22317.jpg

Edytowane przez chudy131080
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

@B o r o

Śliczna. Brakuje tylko znaczka na masce. 

Przedni grill jest źle spasowany, czy mi się wydaje? I te trytrytki na nerkach  :D

 

@up ja bym napisał, że jest fajna. Dużo rzeczy do poprawienia z przodu auta.

 

PS. na czym trzyma się czarny grill? widze tam jakieś opaski hehe

 

Dzieki, ale do slicznosci jeszcze jej brakuje renowacji lakieru, zalozenia wydechu (wypolerowany juz czeka), nowej przedniej szyby, nowych listw wokol okien, front z przedliftowej wersji, i gdzies po drodze, jak sie trafi jakas prosta i w kolorze, to maski wraz z ori znaczkiem :D

Nerki trzymaja sie na trytytkach, bo prawie za kazdym razem jak cos przy niej robie, to kolanami sie o nie opieram i je wgniatam, a to za soba niesie polamane zaczepy  :wariat: I tak ten przedliftowy grill bardziej mi sie podoba.

Tutaj link do calego albumu

Link to post
Share on other sites
Nie ma m550d z napedem na tyl, jest tylko w xdrive :)

 

Jezdzilem i m550d i panamera tyle ze w benzynce, co potrzebujesz wiedziec?

W benzynce? Masz na mysli 4.2 czy tam 4.8? Na takie nas akurat nie stać :D Ale ogólnie przed przejażdżka do

salonu chciałem mieć jakieś porównanie tych 2 aut.

Co mogłbyś powiedzieć o fotelach i pozycji za kierownica? Boję sie troche tych pseudokubelkow w panamerze, ze po prostu nie bedzie mozna sie rozsiasc na długie trasy (i z przodu i z tyłu). Tak w ogóle to mogę spytać o wzrost?

2. Jak wrażenia z jazdy? Z jednego i drugiego wysiadłeś z bananem na mordzie czy może "emka" pozostawiła jakiś niedosyt?

3.Dało się od środka/zewnątrz poznać, że jedzie się klekotem? Z tego co czytałem, dźwięk silnika w kabinie generowany jest komputerowo, ale co do tego nie mam pewności.

4. Najbardziej januszowy punkt :D Pewnie ktoś powie, że kupując takie auto na spalanie się nie patrzy, ale takie auta kupują ludzie nie tylko śpiący na kasie. Jeśli pamiętasz, to z jakiego roku i ile kosztowały jeżdźone przez ciebie auta? To prawda, że m550d w trasie można zejść do 7l w trasie i jakieś 10 w mieście? I z ciekawości jak to wypada przy panamerze? Chociaż w sumie panamerze najblizej do bmw 6. No to czekam na odpowiedzi, i z góry dzięki :)

 

Link to post
Share on other sites

4.2 czy tam 4.8?

Szczerze mowiac nie pamietam, mialo 440km bodajze

 

Co mogłbyś powiedzieć o fotelach i pozycji za kierownica? Boję sie troche tych pseudokubelkow w panamerze, ze po prostu nie bedzie mozna sie rozsiasc na długie trasy (i z przodu i z tyłu). Tak w ogóle to mogę spytać o wzrost?

Pozycja ok w Porsche co prawda bez szalu ale OK, w BMW tragedia (odleglosc miedzy noga a kierownica to moze 1-2cm) - wez pod uwage, ze mowi to czlowiek >185cm wzrostu i >150kg wagi

 

Nie biorac pod uwage powyzszego mankamentu na dluga trase obydwa samochody sa super, chociaz wydaje mi sie, ze w panamerze bedzie wiecej miejsca z tylu.

 

Jak wrażenia z jazdy? Z jednego i drugiego wysiadłeś z bananem na mordzie czy może "emka" pozostawiła jakiś niedosyt?

Panamera - meh

BMW - troche yay troche meh

 

Ogolnie chodzi o to, ze Panamera jest okrutnie dluga co skutecznie niweluje radosc jaka mozna czerpac z jazdy nia, podsterownosc non stop w zakretach walczaca z nadsterownoscia, BMW w tym temacie radzi sobie znacznie lepiej.

O wiele lepiej z zasady prowadza mi sie BMW niz Porsche (z nowych prosiakow jezdzilem 911 turbo s, omawiana panamera oraz cayenne w hybrydzie), co jest dla mnie kryterium prowadzenia sie:

- Bezposredniosc ukladu kierowniczego

- Ilosc obrotow w ukladzie kierowniczym do skretu (mniej = lepiej)

- Trakcja przy przyspieszaniu

- Trakcja przy zakretach

- Kontrola trakcji i jej responsywnosc (tu zdecydowanie na plus w BMW bo panamera mnie nie ladnie potrafila zaskoczyc)

 

Jezeli chodzi o sama wygode to Panamera jest znacznie wygodniejszym autem co czuc od razu po wejsciu do niej, miekkie zawieszenie, "miekkie" fotele etc etc

Ale niestety jak to pisalem gdzies wczesniej - wsiadam do Panamery a tam "carbon" na kierownicy skrzypi, w aucie za 900 tys....

 

Dało się od środka/zewnątrz poznać, że jedzie się klekotem? Z tego co czytałem, dźwięk silnika w kabinie generowany jest komputerowo, ale co do tego nie mam pewności.

Co do Panamery to nie odpowiem jw :)

Co do BMW to coz... zawsze bedzie slychac diesla, roznica taka ze diesle r6 od bmw zawsze brzmialy bardzo dobrze :)

 

4. Najbardziej januszowy punkt :D Pewnie ktoś powie, że kupując takie auto na spalanie się nie patrzy, ale takie auta kupują ludzie nie tylko śpiący na kasie. Jeśli pamiętasz, to z jakiego roku i ile kosztowały jeżdźone przez ciebie auta? To prawda, że m550d w trasie można zejść do 7l w trasie i jakieś 10 w mieście? I z ciekawości jak to wypada przy panamerze? Chociaż w sumie panamerze najblizej do bmw 6. No to czekam na odpowiedzi, i z góry dzięki :)

Wlasnie najmniej januszowy punkt, jakbys chcial potfora to bys rozgladal sie za M5/M6 czy Ferrari 458, M550D jest rozsadnym kompromisem oszczednosci z osiagami.

Z tego co wiem to w miescie spalisz okolo 12L a w trasie z 9 (nie bierz tych danych do serca bo mowie z pamieci).

 

Moim zdaniem, jezeli chcesz kupowac nowe auto, ktore bedzie oszczedne to 530xd/535xd bedzie znacznie lepszym wyborem - nie placisz za znaczek ///M, w portfelu zostaje grubo ponad 100 tys. a te motory tez mozesz ladnie podciagnac niewielkimi kosztami do gory.

 

Ja nie bralbym M550D tylko 535XD jezeli mowa o dieslach :) (do 535xd wrzucasz intercooler + program i juz masz osiagi porownywalne do m550d)

Link to post
Share on other sites
Szczerze mowiac nie pamietam, mialo 440km bodajze

 

 

Pozycja ok w Porsche co prawda bez szalu ale OK, w BMW tragedia (odleglosc miedzy noga a kierownica to moze 1-2cm) - wez pod uwage, ze mowi to czlowiek >185cm wzrostu i >150kg wagi

 

Nie biorac pod uwage powyzszego mankamentu na dluga trase obydwa samochody sa super, chociaz wydaje mi sie, ze w panamerze bedzie wiecej miejsca z tylu.

 

Panamera - meh

BMW - troche yay troche meh

 

Ogolnie chodzi o to, ze Panamera jest okrutnie dluga co skutecznie niweluje radosc jaka mozna czerpac z jazdy nia, podsterownosc non stop w zakretach walczaca z nadsterownoscia, BMW w tym temacie radzi sobie znacznie lepiej.

O wiele lepiej z zasady prowadza mi sie BMW niz Porsche (z nowych prosiakow jezdzilem 911 turbo s, omawiana panamera oraz cayenne w hybrydzie), co jest dla mnie kryterium prowadzenia sie:

- Bezposredniosc ukladu kierowniczego

- Ilosc obrotow w ukladzie kierowniczym do skretu (mniej = lepiej)

- Trakcja przy przyspieszaniu

- Trakcja przy zakretach

- Kontrola trakcji i jej responsywnosc (tu zdecydowanie na plus w BMW bo panamera mnie nie ladnie potrafila zaskoczyc)

 

Jezeli chodzi o sama wygode to Panamera jest znacznie wygodniejszym autem co czuc od razu po wejsciu do niej, miekkie zawieszenie, "miekkie" fotele etc etc

Ale niestety jak to pisalem gdzies wczesniej - wsiadam do Panamery a tam "carbon" na kierownicy skrzypi, w aucie za 900 tys....

 

Co do Panamery to nie odpowiem jw :)

Co do BMW to coz... zawsze bedzie slychac diesla, roznica taka ze diesle r6 od bmw zawsze brzmialy bardzo dobrze :)

 

 

Wlasnie najmniej januszowy punkt, jakbys chcial potfora to bys rozgladal sie za M5/M6 czy Ferrari 458, M550D jest rozsadnym kompromisem oszczednosci z osiagami.

Z tego co wiem to w miescie spalisz okolo 12L a w trasie z 9 (nie bierz tych danych do serca bo mowie z pamieci).

 

Moim zdaniem, jezeli chcesz kupowac nowe auto, ktore bedzie oszczedne to 530xd/535xd bedzie znacznie lepszym wyborem - nie placisz za znaczek ///M, w portfelu zostaje grubo ponad 100 tys. a te motory tez mozesz ladnie podciagnac niewielkimi kosztami do gory.

 

Ja nie bralbym M550D tylko 535XD jezeli mowa o dieslach :) (do 535xd wrzucasz intercooler + program i juz masz osiagi porownywalne do m550d)

No niestety mam na myśli używki, jak na razie robię mały research, a szukam czegoś z minimum 2011r i kosztującego mniej niż 260tyś (piszę w pierwszej osobie bo tak łatwiej :v), które przy okazji nie wyczyści mi portfela kosztami eksploatacji. W głowie mam naprawdę pełno modelów, ale wahają się od w221, jaguara xj do właśnie takich bmw piątek czy panamer. Ojciec chyba przechodzi kryzys wieku średniego, więc piątka może mu akurat nie przypaść dp gustu - niczym się nie wyróżnia spośród "zwykłych" 5, które się spotyka dosłownie co chwile. Jescze raz o spalaniu - wydaje mi się, że jest bardzo wporządku, bo bardzo podobnie pali nasza stara locha, która może waży więcej, ale ma ~240 koni, a nie 380 :D Jak patrzalem na ogłoszenia w niemczech, to m550 można kupić za ~55k ojrosów. Ale co kupimy - czas pokaże :/ tak swoją drogą - czym Ty jeździsz? Nie wiem czemu, ale Twój nick kojarzy mi się z M3 :D

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...