Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

To jest EVO z opcjonalna, ale fabryczna wieksza sprezarka. Obejrzyj od 0:45.  

Ale oni startowali od malej predkosci z wysokiego biegu. Turbosprezarka rozpedza sie od spalin. Duzo spalin = szybsze rozpedzanie. Dlatego im wyzsze obroty tym lepiej. Dlatego jak jechali 60 na 5 biegu to to troche zajelo. Normalnie by wrzucili 2gi, potem 3ci, 4ty i by lecial ponad 150 w krotszym czasie.

Edytowane przez verul
Link to post
Share on other sites
Ale oni startowali od malej predkosci z wysokiego biegu. Turbosprezarka rozpedza sie od spalin. Duzo spalin = szybsze rozpedzanie. Dlatego im wyzsze obroty tym lepiej. Dlatego jak jechali 60 na 5 biegu to to troche zajelo. Normalnie by wrzucili 2gi, potem 3ci, 4ty i by lecial ponad 150 w krotszym czasie.

 

Ale te video dobrze obrazuje jak wlasnie wyglada turbo dziura. Nie musisz mi tlumaczyc jak dziala turbo bo mam 5 lat technikum samochodowego ,2 lata w servisie Renault plus dwa Peugeot i kolejne dwa Hondy. To tylko jako mechanik . Teraz robie przeglady diagnostyczne w autach ,tylko nie w Polsce (juz 7 lat). A to nie wyglada tak ze siedze jak Mietek na stacji diagnostycznej i czekam na jedno auto dziennie. Bardziej jak murzyn na polu bawelny, 18 dziennie. :menda:. Takich sprezarek we francuskich wynalazkach sie troche nawymienialem. ;)   

Edytowane przez keczu
Link to post
Share on other sites

Wiem ze wiecie jak wyglada. Chodzilo mi o to ze test Top Gear'a jest z... nosa wziety. Stilo mialo wyzsze obroty na tym biegu niz EVO i od tego nalezy zaczac. Po drugie jazda z duzym turbo wymaga umiejetnosci czyli wlasnie wysokich obrotow. I wtedy nie bedzie problemu turbodziury. A jak ktos jezdzi jak czajnik to faktycznie bedzie mial problem.

Link to post
Share on other sites

A, i ten zart o Alfie Romeo co wkleilem wczesniej to tylko zart. To przecietnie awaryjne auta jesli mowimy o 147/156 i powyzej. Nadzwyczajnie ladne i technicznie zaawansowane. Swietne zawieszenie troche problematyczne, ale to wielowahacz z przodu i z tylu. :) Wnetrze naprawde wysokiej jakosci tylko po wlosku spasowane.  I chyba najladniej szyte skorzane fotele , to nawet mercedes S-klasy mogl by sie troche nauczyc. 

Edytowane przez keczu
Link to post
Share on other sites

LOL, Verul, to już nie chodzi o styl jazdy, ale o sam fakt istnienia turbo laga. Jak będziesz jeździł na wyższych obrotach, to to sprawi, że tej turbodziury na niskich obrotach nie będzie? No nie ;)

Przecież wiadomo, że każdy samochód ma inną charakterystykę i każdym inaczej się jeździ.

I nie odbierz tego w zły sposób, po prostu wyrażam swoją opinię :P

Edytowane przez B o r o
Link to post
Share on other sites

Ale masz racje B o r o. Kazde auto ma swoja charakterystyke. A w Top Gear zrobili eksperyment wbrew charakterystyce auta. To troche tak jakby posadzic 2 gosci na rowerach. NA jednym 10 latka na dzieciecym, a na drugim doroslego na takim od bicia rekordow predkosci. To logiczne ze zanim ten drugi sie rozpedzi ten pierwszy bedzie daleko. Od tego wymyslono skrzynie biegow, a oni ten element calkowicie pomineli.

Link to post
Share on other sites

 

 

Wnetrze naprawde wysokiej jakosci tylko po wlosku spasowane.
 

Nie chodzi o to, że mam 156, ale powiem tak - wnętrze mnie zaskoczyło. Auto ma prawie 11 lat, a nic mi nie trzeszczy, cisza i spokój oraz mruczenie silnika. Jedyny minus to słabe spasowanie klapy schowka oraz odkształcająca się osłona poduszki powietrznej pasażera. Nie spodziewałem się, że jak będę jechał po dziurawej drodze to nie będę słyszał niczego pochodzącego ze środka. 

Nawet zawias póki co cichutki, nawet nie zapuka - cisza przed burzą? :D

Link to post
Share on other sites

Greq, snieg fajny, ale moglby sobie wybrac inny dzien na padanie, a nie dzien po umyciu samochodu :D

... a LSD w sniegu jeszcze fajniejsze :P

BTW. ktory to rocznik Twojej bawarki? Ładny, niski przebieg.

Edytowane przez B o r o
Link to post
Share on other sites

Zegarek przestaw

Po co jak za kilka miechow znowu bedzie dobrze chodzil :D

 

... a LSD w sniegu jeszcze fajniejsze

Z obecnym dyfrem po prostu nie da sie slizgac, dziala on conajmniej... dziwnie

 

BTW. ktory to rocznik Twojej bawarki? Ładny, niski przebieg.

2011, pierwsza rejestracja maj 2013

 

W moich rejonach więcej deszczu niż śniegu

Lacze sie z Toba w cierpieniu!

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...