AudiAWX 3766 Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 (edytowane) To bierz Skodę scala. 900 pojemności za 95k. Masakra. Edytowane 21 Lipca 2020 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 Stary, można i golfa za 190k kupić, tylko co to za argument? Jak bym chciał żeby za wszelką cenę było tanio, to w zasadzie po co wymieniać tą ibizę z 2005 na coś nowszego skoro jest zdrowa i ma pod maską całkiem dynamiczne 1.9tdi? Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6360 Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 No po co? xD Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 (edytowane) Podstawa to wybrać tak technicznie by to coś przez te 5 lat jeździło z A do B a nie po serwisach. A jakoś te VW jak nie urok to check... Ja już tylko w japońce wierzę. Mazda wychodzę start i jazda... Żadnych niespodzianek, a że chrupek to przeżyje. Edytowane 21 Lipca 2020 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 (edytowane) No po co? xD Sexi, kurs czytania ze zrozumieniem? Pomijając to, że ludzie mają to do siebie, że wymieniają stare rzeczy na nowe to pisałem wyraźnie : w zasadzie tylko ze względu na podatki w ogóle taki pomysł się urodził, Nie jest zresztą w ogóle powiedziane, że do zakupu dojdzie. Na tę chwilę analizuję czy w ogóle jest coś rozsądnego w przyzwoitych pieniądzach. Gdyby ceny były takie jak kilka lat temu to dylematu by nie było, ale jak widzę 60k za segment B to też mi nie do końca po drodze z takim zakupem. Podstawa to wybrać tak technicznie by to coś przez te 5 lat jeździło z A do B a nie po serwisach. Te nowe silniki na paskach już takie tragiczne nie są. Edytowane 21 Lipca 2020 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6360 Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 Przecież żartuje Nie mam hajsu na nowe, to największy problem Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 Czy ktoś na forum handluje bronią? Jakaś siekiera szybkostrzelna czy coś w podobie. Kuźwa teść chce żonie oddać corsę z 2008 bo mała i jej będzie się dobrze jeździć, a że ja mam sprzedać Mazdę bo po co 2 auta... Coś czuję w kościach że pójdę siedzieć jak spróbują 2 metry gościa do corsy pchać..., nie mówiąc już że jak się choć zbliża do mojego chrupka to ... Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 Ja już z teściem mam rozwiązaną sprawę . Nie rozmawiamy prawie w cale . Też na początku było po co ci to po co ci tamto . Fex , u mnie to samo . Nawet wczoraj sobie skonfigurowałem zdroworozsądkowego merca z dieslem 2.0 i wyszło mi 257tyś . Do tego pewnie jakiś rabat , ale to i tak dużo za wysokie progi dla mnie . Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14023 Napisano 24 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2020 Swap hamulców wykonany. Wleciały zaciski i tarcze przód 300mm z e46 328i, na tyle zaciski i tarcze 276mm z e36 328i. Wszystko wentylowane. Do tego remont wszystkich zacisków, czyli nowe gumy, lakier. Jest git. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 24 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2020 Ładne auto , kup plastiki na drzwi i błotnik to chyba niedrogie części ? Ostatnio ubezpieczałem auto i dostałem 150 zł zwrotu z promocji i wczoraj patrzę na konto wpłynęło kolejne 150 , się zastanawiam , ubezpieczenie było drogie to może 2x bonus dostałem . Ale niestety nie , dziś na maila przyszła prośba o zwrot tejże sumy plnów . Ale ogólnie trzeba uważać bo w przypadku drugiego auta mimo zwrotu 150 zł bardziej mi się opłacało kontynuować stare ubezpieczenie . Tak samo w wyszukiwarce czasem jest gorsza propozycja niż bezpośrednio na stronie . Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14023 Napisano 24 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2020 Z drzwi mi ojciec urwał a na błotniki zalałem lakierem więc muszę nowe kupić. Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Ale ładna e36 , mało takich. Czujesz różnice w hamowaniu ? Ja przesiadając się z Mondeo mk2 tarcze chyba 250mm na mk3 gdzie mam 300 mm różnica kolosalna. Przy wymianie zmieniłem tarcze klocki i zaciski na brembo to w ogóle super, a cena wcale nie jest taka zaporowa , nieco droższe od delphi. Ciekawe jak trwałość mam ciężka nogę i klocki Delpfi wytrzymały dwa lata. Mechanik znając mój styl jazdy mówił ze trzeba pisać list pochwalny do producenta . Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14023 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Ciężko mi powiedzieć bo jeszcze nie testowałem, czekam aż sie trochę ułożą. Na szybko to oczywiście czuć różnicę bo stare były zjechane kompletnie do blachy (klocki). Cel jaki przede wszystkim chciałem osiągnąć to większa pojemność cieplna, bo szybko mi puchły stare, zdarzyło sie nawet przegrzać nie raz hamulce. Koszt całości bliżej tysiąca jakby kogoś interesowało (czyli nikogo). Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Ja myślałem o większych do skody, to jak policzyłem wyszło by około 1600-2000. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Do skody to coś od A6 C6 3.0tdi może pasić. Czy jakiegoś gulfa GTI. Ja do A4 z A6 wszystko odkupiłem swego czasu i było git. Jakieś 320mm Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 (edytowane) W rs'ie wychodziły 312, to bym nie kombinował z jakimiś od A6. PS: Jak by kogoś interesowało, a pewnie nie interesuje, to wygrzebałem gdzieś z zakładek zapisaną listę potrzebnych gratów którą kiedyś znalazłem na jakimś forum. Uwaga, bo to sprzed kilku lat więc ceny pewnie nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. osłony tył: 86,73 zł - lewa (1K0615612P) (ASO)osłony tył: 86,73 zł - prawa (1K0615611P) (ASO)jarzma przód: 229zł - Archiwalne: Jarzma 312 mm A3 8P, Golf V, VI, Octavia II, Leon Biłgoraj • OLX.pl (Marcin tel. 698 383 002)jarzma tył: 139zł - Nie znaleziono strony (Marcin tel. 698 383 002)tarcze/klocki przód: 460zł - Zimmermann Coat Z 312 mm, klocki Zimmermann (Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN - Dystrybutor - LEWIAN)tarcze/klocki tył: 330zł - Zimmermann Coat Z 282 mm, klocki Zimmermann (Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN - Dystrybutor - LEWIAN)farba: 120zł - FoliaTec (allegro)robocizna: 220złcałość 1671,46zł Edytowane 25 Lipca 2020 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Tyle wiem, tylko różnica w hamowaniu między 312 miałem a 320 które wsadziłem to jakieś w odczuciach x2. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Zalety grupy VAG/BMW. Tak to w 'peżoplu' wygląda: Tylko tu już różnica klasy względem zwykłego jednotłoczka. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Tyle wiem, tylko różnica w hamowaniu między 312 miałem a 320 które wsadziłem to jakieś w odczuciach x2.Ok, tylko po co mi do zwykłego 1.9 takie tarcze. Między 312 a 280 i tak przepaść, a jak by nie patrzeć od tego samego modelu, więc na mojej skali druciarstwa nadal w akceptowalnym przedziale. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 A nie 288? Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 (edytowane) 280, albo 288, teraz już nie pamiętam szczerze mòwiąc. W zasadzie nigdy sam nie kupowałem, bo jak były do wymianiany to kazałem wymienić i nie wnikałem. Edytowane 25 Lipca 2020 przez wojciechu15 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 No właśnie między 288 a 312 nie widać różnicy. Masz tylko dłuższe jarzmo i większą tarcze. Zacisk i klocki te same, mówię o Audi. Może w skodzie inaczej. Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Jest to bardzo możliwe, przy czym ròżnica skuteczności musi być chociaż 10% na plus, bo tyle wynika z średnicy, a fizyki nie oszukasz. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3766 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Gra nie warta świeczki. Ale 320 to już ogień. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Dziwne że 288 na 312 nie czuć różnicy . to jest 24mm więcej . W bmw zmieniałem z 300 na 324 i to jest dokładnie tyle samo , a skuteczność hamulcy nie do poznania . Już nawet nie chodzi o pojemność cieplną tarczy bo 324 jest sporo grubsza , ale nawet pierwsze hamowanie wymaga dużo mniejszej siły nacisku na pedał . Średnice tłoczków takie same , zresztą w mercu jest tak samo tyle że przeskok większy bo 32mm . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.