Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Podstawa to wybrać tak technicznie by to coś przez te 5 lat jeździło z A do B a nie po serwisach.

A jakoś te VW jak nie urok to check...

Ja już tylko w japońce wierzę. Mazda wychodzę start i jazda... Żadnych niespodzianek, a że chrupek to przeżyje.

Edytowane przez AudiAWX
Link to post
Share on other sites

No po co? xD

 

Sexi, kurs czytania ze zrozumieniem? ;) Pomijając to, że ludzie mają to do siebie, że wymieniają stare rzeczy na nowe to pisałem wyraźnie :

 

w zasadzie tylko ze względu na podatki w ogóle taki pomysł się urodził,

 

Nie jest zresztą w ogóle powiedziane, że do zakupu dojdzie. Na tę chwilę analizuję czy w ogóle jest coś rozsądnego w przyzwoitych pieniądzach. Gdyby ceny były takie jak kilka lat temu to dylematu by nie było, ale jak widzę 60k za segment B to też mi nie do końca po drodze z takim zakupem. 

 

 

 

Podstawa to wybrać tak technicznie by to coś przez te 5 lat jeździło z A do B a nie po serwisach.
 

 

Te nowe silniki na paskach już takie tragiczne nie są. 

Edytowane przez wojciechu15
Link to post
Share on other sites

Czy ktoś na forum handluje bronią?

Jakaś siekiera szybkostrzelna czy coś w podobie.

 

Kuźwa teść chce żonie oddać corsę z 2008 bo mała i jej będzie się dobrze jeździć, a że ja mam sprzedać Mazdę bo po co 2 auta...

 

Coś czuję w kościach że pójdę siedzieć jak spróbują 2 metry gościa do corsy pchać..., nie mówiąc już że jak się choć zbliża do mojego chrupka to ...

Link to post
Share on other sites

Ja już z teściem mam rozwiązaną sprawę . Nie rozmawiamy prawie w cale . Też na początku było po co ci to po co ci tamto .

 

Fex , u mnie to samo . Nawet wczoraj sobie skonfigurowałem zdroworozsądkowego merca z dieslem 2.0 i wyszło mi 257tyś . Do tego pewnie jakiś rabat , ale to i tak dużo za wysokie progi dla mnie .

Link to post
Share on other sites

Swap hamulców wykonany. Wleciały zaciski i tarcze przód 300mm z e46 328i, na tyle zaciski i tarcze 276mm z e36 328i. Wszystko wentylowane. Do tego remont wszystkich zacisków, czyli nowe gumy, lakier. Jest git.

AWwBHXM.jpg

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ładne auto , kup plastiki na drzwi i błotnik to chyba niedrogie części ?

Ostatnio ubezpieczałem auto i dostałem 150 zł zwrotu z promocji i wczoraj patrzę na konto wpłynęło kolejne 150 , się zastanawiam , ubezpieczenie było drogie to może 2x bonus dostałem . Ale niestety nie , dziś na maila przyszła prośba o zwrot tejże sumy plnów :( .

Ale ogólnie trzeba uważać bo w przypadku drugiego auta mimo zwrotu 150 zł bardziej mi się opłacało kontynuować stare ubezpieczenie .

Tak samo w wyszukiwarce czasem jest gorsza propozycja niż bezpośrednio na stronie .

Link to post
Share on other sites

Ale ładna e36 , mało takich.

 

Czujesz różnice w hamowaniu ?

Ja przesiadając się z Mondeo mk2 tarcze chyba 250mm na mk3 gdzie mam 300 mm różnica kolosalna.

Przy wymianie zmieniłem tarcze klocki i zaciski na brembo to w ogóle super, a cena wcale nie jest taka zaporowa , nieco droższe od delphi.

Ciekawe jak trwałość mam ciężka nogę i klocki Delpfi wytrzymały dwa lata. Mechanik znając mój styl jazdy mówił ze trzeba pisać list pochwalny do producenta .

Link to post
Share on other sites

Ciężko mi powiedzieć bo jeszcze nie testowałem, czekam aż sie trochę ułożą. Na szybko to oczywiście czuć różnicę bo stare były zjechane kompletnie do blachy (klocki). Cel jaki przede wszystkim chciałem osiągnąć to większa pojemność cieplna, bo szybko mi puchły stare, zdarzyło sie nawet przegrzać nie raz hamulce. Koszt całości bliżej tysiąca jakby kogoś interesowało (czyli nikogo).

Link to post
Share on other sites

W rs'ie wychodziły 312, to bym nie kombinował z jakimiś od A6.

 

 

PS: Jak by kogoś interesowało, a pewnie nie interesuje, to wygrzebałem gdzieś z zakładek zapisaną listę potrzebnych gratów którą kiedyś znalazłem na jakimś forum. Uwaga, bo to sprzed kilku lat więc ceny pewnie nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. 

 

 

osłony tył: 86,73 zł - lewa (1K0615612P) (ASO)
osłony tył: 86,73 zł - prawa (1K0615611P) (ASO)
jarzma przód: 229zł - Archiwalne: Jarzma 312 mm A3 8P, Golf V, VI, Octavia II, Leon Biłgoraj • OLX.pl (Marcin tel. 698 383 002)
jarzma tył: 139zł - Nie znaleziono strony (Marcin tel. 698 383 002)
tarcze/klocki przód: 460zł - Zimmermann Coat Z 312 mm, klocki Zimmermann (Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN - Dystrybutor - LEWIAN)
tarcze/klocki tył: 330zł - Zimmermann Coat Z 282 mm, klocki Zimmermann (Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN - Dystrybutor - LEWIAN)
farba: 120zł - FoliaTec (allegro)
robocizna: 220zł
całość 1671,46zł

Edytowane przez wojciechu15
Link to post
Share on other sites
Tyle wiem, tylko różnica w hamowaniu między 312 miałem a 320 które wsadziłem to jakieś w odczuciach x2.
Ok, tylko po co mi do zwykłego 1.9 takie tarcze. Między 312 a 280 i tak przepaść, a jak by nie patrzeć od tego samego modelu, więc na mojej skali druciarstwa nadal w akceptowalnym przedziale.
Link to post
Share on other sites

Dziwne że 288 na 312 nie czuć różnicy . to jest 24mm więcej . W bmw zmieniałem z 300 na 324 i to jest dokładnie tyle samo , a skuteczność hamulcy nie do poznania . Już nawet nie chodzi o pojemność cieplną tarczy bo 324 jest sporo grubsza , ale nawet pierwsze hamowanie wymaga dużo mniejszej siły nacisku na pedał . Średnice tłoczków takie same , zresztą w mercu jest tak samo tyle że przeskok większy bo 32mm .

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...