Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

W sumie racja, fortuna to nie jest a najwyżej nawet odsprzedam dalej jak mi się nie spodoba. No to siup, zamówione. Dzięki.

To kolejne pytanko: Co mobilki sądzą o takim radyjku zamiast fabrycznego? Myślałem nad wersją 2gb ram

https://pl.aliexpress.com/item/4001276742213.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.259b6f1dqnTgCD&algo_pvid=2d3963d8-79a0-4230-ac19-298b88215bce&algo_expid=2d3963d8-79a0-4230-ac19-298b88215bce-1&btsid=0ab6d59515959210740798182e5e17&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Edytowane przez buhert
Link to post
Share on other sites

Garażu nie masz? :( Szkoda...

 

Gratulacje mimo to. Podczas docierania unikaj po prostu palowania i dlugotrwalej jazdy na tych samych obrotach. Tych 4k rpm nie musisz sie az tak sztywno trzymac. Po 1k km koniecznie zmiana oleju!!

 

Edytowane przez joker5513
Link to post
Share on other sites

Zasadniczo mówią tak, bo tak najłatwiej wyjaśnić będąc pewnym, że ktoś nie zrobi kuku sprzętowi i że nie będzie pałował zanim nie dotrze. 

 

A ogólnie jest tak, że trzeba oszczędzać sprzęt, faktycznie nie nadużywać wysokich obrotów, ale jak moto się kręci do 10k, to nie jest tak, że nie możesz go wkręcić na 6-7k na chwilę co jakiś czas, a po pewnym przebiegu nawet wyżej. Cała idea docierania polega na tym, by nie przeciążać silnika, tylko dać mu na spokojnie się ułożyć i dopracować. No i obowiązkowo wymienić później olej. Szczególnie unikać długiego, jednostajnego, dużego obciążenia jak np jazda autostradą. Zasadniczo trzeba z głową, ale tego nie mówią w serwisie, no bo na każdego inaczej by to wpływało, a "nie przekraczać 4k obrotów" to dla każdego to samo. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Moto już w domu. Akuratnie zdążyłem opakować w pokrowiec przed burzą

No patrz a ja nie zdążyłem skuterem do domu dojechać i troszkę zmokłem  :(  ogólnie to tak wiało ,ze raz mi się wydawało że cały motor mi przesunęło kilka cm  . Nie miałem zamiaru jechać , ale jedno auto sprzedane, drugie u mechanika , trzecie Żona zabrała . 

Link to post
Share on other sites

 

 

W jakim zakresie obrotów ta 400ka ma największy moment obrotowy?

 

Łap wykres. Sory, że w funtach ale chodzi raczej o przebieg niż wartości. W zasadzie jak motocykl złapie obroty użytkowe to prawie w całym zakresie większość maksymalnego momentu jest dostępna. 

 

DZT66NCDJYA4CHCGD3JWDUFYVY.jpg

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

prawie w całym zakresie większość maksymalnego momentu jest dostępna

 

Prawie linia pozioma.

Czyli to docieranie i przestrzeganie obrotów nie będzie w takiej codziennej jeździe po mieście bardzo dokuczliwe na początek.

 

 

Tu człowiek mówi o docieraniu (a raczej wygląda na takiego, co się na rzeczy zna)

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ostatnie zakupy mabro natchnęły mnie żeby odkurzyć F'kę. Bez prostownika się nie obyło, no i za bardzo nie pojeździłem, bo przegląd do 04.2019, ale odpaliłem, wyczyściłem i przegoniłem 10km żeby ruszyć heble i opony. W przyszłym tygodniu może coś pojeżdżę. 

 

 

925907d3090a3.jpg

  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Dziś miałem okazję się przejechać renault megane gt220  grandtour po małych zmianach i kurcze spodobało mi się bardzo mocno . Tzn szwagier ma je kila lat i nawet ciachałem aby mi sprzedał (nie chciał) , ale dopiero dziś miałem okazję zrobić rundę .  Pobawiłem się funkcjami i znalazłem RS monitor , no to trzeba było skorzystać . Były dwie próby , w pierwszej nie wyłączyłem tsc , a druga wyszła tak .

f869d9dd6cd1e3a4.jpg

 

 

Nie sprawdzałem mocno w zakrętach ale czuć potencjał , Nie czuć takiej wagi jak w moim c207 , tak czy inaczej nie wiem co bym teraz wybrał c207 czy megane . C207 to fajne coupe , ale megane gt220+ (chyba 303km z tego co pamiętam ) to niezły zawadiaka . W mercu jest niezłe audio , a w megane niepotrzebne  :)


A no i 0-1000  nie było sprawdzane 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Witam. Mam nietypowe pytanie. Ostatnio zauważyłem, że w mojej alfie nie działa spryskiwacz tylnej szyby. Ewidentnie brakuje tam jakiejś części , jakiegoś króćca żeby połączyć ten przewód ze spryskiwaczem ( w tym otworze jest gwint co świadczy o tym, że to coś do wkręcenie) Problem w tym, że nigdzie nie mogę znaleźć co to za część, jak ona wygląda. Czy ktoś z Was forumowicze wie coś na ten temat? Z góry dziękuję za pomoc i dołączam zdjęcie. 

//www23.zippyshare.com/thumb/0wC7Z0Np/file.html[/img]

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...