jakub1t 1684 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 (edytowane) Przecież masz jeszcze widlaka W sumie to i ja miałem w alfie wymianę tylnych amortyzatorów i klocków z przodu. Amortyzatory i tak miałem bo dostałem do auta przy zakupie. Ale przedni się rozleciał kompletnie i niestety trzeba będzie kupić. W sumie już się przyzwyczaiłem że robiąc około 50tyś km rocznie dwoma autami co jakiś czas trzeba wsadzić trochę gotówki. Edytowane 25 Marca 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 (edytowane) Nic nie mów o tym widkaku bo padło jakich mało. 12 lat był Daewoo z silnikiem Mitsubishi i dopuki się nie sypnoł to był igła, dopiero jak te serwisy UDT wsadziły tam łapki to padł, a taki nowy Hyster 3 lata i trup... Jak ktoś ma potrzebę zakupu to tylko Linde lub Toyota... Edytowane 25 Marca 2019 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 Ja w pracy używam starego komatsu na lpg , silnik toyota . Sprzęt nie do zajechania . Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 Według komentarzy (prawdziwych lub nie) kierowca zasłabł. Nic przyjemnego. Zasłabłem kiedyś jak robiłem na dwa etaty po tygodniowej jeździe z mocnym naginaniem przepisów co do czasu pracy (młody i głupi byłem). Pamiętam, że wróciłem z kibla na krańcu usiadłem za kółko a później ludzie mnie budzili jak leżałem na podłodze przy kabinie, miałem siniaka na policzku chyba od barierki, nie pamiętam nic więcej. Po tym przestałem dorabiać w takiej samej branży i skończyłem z naginaniem czasu pracy kierowcy. Nic podobnego przez 7 lat pracy mnie już nie spotkało. Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 Ja kiedyś zasłabłem, przy biurku. Może świadomości nie straciłem ale ustać nie mogłem. Zwykła nie stresująca praca 8 godz, 5 dni w tygodniu. Powodem było delikatne przeziębienie, plus brak ruchu w pracy, jak i po. Teraz mam pracę gdzie czasem muszę się sporo pogimnastykować i kondycja zdrowotna to w ogóle inna bajka. Czuję się lepiej jak 10 lat wcześniej. Cytuj Link to post Share on other sites
TheDawidex 127 Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 (edytowane) Było blisko Rozrząd wymieniony po 62k km. Szczęście, że ułamana część rolki wypadła z komory silnika bo mogło być spotkanie tłoków z innymi elementami Volvo V40 Edytowane 26 Marca 2019 przez TheDawidex 3 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 1 Cytuj Link to post Share on other sites
grzechu9797 56 Napisano 27 Marca 2019 Udostępnij Napisano 27 Marca 2019 Przestał działać mi przycik SET od sterowania komputerem w AR 147.Trzeba było mocno naciskać żeby zatrybił aż w końcu wcisnąłem go na amen i tak zostało.Orientuje się jak rozebrać tą manetke? Dokupiłbym z tego co sprawdzałem te dwie manetki nazywają sie razem "przełącznik zespolony" i to przełożył,ewentualnie może sama ta sprężynka ( nie wiem jak sie to fachowo nazywa)Wiem,że tu na forum kilka osób mialo/ma ten model i orientuje się bądź wymianiało u siebie. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 27 Marca 2019 Udostępnij Napisano 27 Marca 2019 (edytowane) Siedzi tam taki mikrostyk, trzeba kupić i wlutowac. https://www.laro.com.pl/index.php5/sklep/mik_tac_swi/5855 https://www.ebay.co.uk/itm/Set-of-3-micro-switches-for-Alfa-Romeo-147-156-166-GT-2-3-button-remote-key-fob-/330538149662Hmm, albo się mylę bo jest w pilocie. Musisz rozebrać i zobaczyć. http://www.forum.alfaholicy.org/156/75272-przycisk_przelacznik_menu_dzwigni_wlaczenia_swiatel_naprawa_.html Mikrostyk odbierzesz w każdym sklepie z częściami rtv, elektroniką lub serwisie rtv... Edytowane 27 Marca 2019 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
grzechu9797 56 Napisano 27 Marca 2019 Udostępnij Napisano 27 Marca 2019 Własnie przeglądałem ten temat i ktos pisal ze w 147 tak nie wychodzi jak w 156 i sobie wyłamał ząbki.Sprawdzalem na szybko i dość opornie to wychodzilo i nie mialem czasu tam dlubać.Jutro zobacze co i jak dokladnie. Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 29 Marca 2019 Udostępnij Napisano 29 Marca 2019 Brat sobie kochankę kupił... 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 29 Marca 2019 Udostępnij Napisano 29 Marca 2019 (edytowane) Fajna ta kochanka Byleby kapryśna nie była! PB czy ON? Rury chyba sugerują ON. Edytowane 29 Marca 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 29 Marca 2019 Udostępnij Napisano 29 Marca 2019 Wszystko super - tylko po co to S6 na klepie w zwykłym A6 z dieslem? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 29 Marca 2019 Udostępnij Napisano 29 Marca 2019 Mania esek i eslajnów zawsze na propsie. Już się do tego przyzwyczaiłem po paru latach w A4Klubie... Tak samo mpowery w BMW czy nismo u nissana (w PL akurat za mało nissanów żeby to zauważyć). Widocznie ktoś chciał dodać boosta do prestiżu (chociaż według mnie nie tędy droga). Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 29 Marca 2019 Udostępnij Napisano 29 Marca 2019 (edytowane) To fakt, to tylko S-line 3.0 Tdi, a wpływu na to co sobie za nylepki poprzedni właściciel nakleił nie mamy. Ale jest moc i full wypas. Ja już swoje kilometry Audiolami zrobiłem i dość, a on cały czas 80 1Z więc też chce spróbować wynalazku, czuję że będzie bolało... Ja jeżeli nawet wrócę do Audi to musi być 2012r w górę. Edytowane 29 Marca 2019 przez AudiAWX Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 29 Marca 2019 Udostępnij Napisano 29 Marca 2019 (edytowane) Szykuj się na koszty co do tych nowszych... mi dwa razy DSG zdechła przed przebiegiem 100k, a 2giemu właścicielowi przy ok. 150k poszły sprzęgła (i to nie przez zużycie). Boje się myśleć jak to będzie wyglądać w przypadku 8-10 latków robiących 20k+ rocznie... Edytowane 29 Marca 2019 przez Revenant Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 29 Marca 2019 Udostępnij Napisano 29 Marca 2019 Za to nie ma 6 wtryskow kulawych, 4 łańcuchów rozrządu i paru innych bubli. Taki urok aut po 2004 że jak nie urok to s.... Cytuj Link to post Share on other sites
grzechu9797 56 Napisano 30 Marca 2019 Udostępnij Napisano 30 Marca 2019 (edytowane) https://www54.zippyshare.com/v/K0PC6hwo/file.html Taka dość niemiła niespodzianka czekała mnie po powrocie z zajęć na parkingu.Parking duży,że można busem manewrować a co mówiąc o samochodzie osobowym.Jak do tego doszło, nie wiem. Edytowane 30 Marca 2019 przez grzechu9797 Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3759 Napisano 30 Marca 2019 Udostępnij Napisano 30 Marca 2019 Farecla G3 i może będzie mało widać... Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 30 Marca 2019 Udostępnij Napisano 30 Marca 2019 To fakt, to tylko S-line 3.0 Tdi, a wpływu na to co sobie za nylepki poprzedni właściciel nakleił nie mamy. Jak to nie mamy? Ja z Octavii nawet TDI wyrzuciłem. Cytuj Link to post Share on other sites
wrzesi0 821 Napisano 30 Marca 2019 Udostępnij Napisano 30 Marca 2019 Po 3 tygodniach auto odebrane z naprawy Strzelam, że kosztorys dadzą na max 4k. Miałem kiedyś drzwi stuknięte bo na parkingu ktoś się zapomniał, jakieś grosze zaoferowali. Wywalczyłem ale z pomocą właśnie ASO. Koszt naprawy 22k PLN + 8k auto zastępcze Cytuj Link to post Share on other sites
jakub1t 1684 Napisano 30 Marca 2019 Udostępnij Napisano 30 Marca 2019 (edytowane) Farecla G3 i może będzie mało widać...To plastik, ale troszkę pomoże. Potem trochę czarnej farby na gąbkę, wypaćkać do okoła. I na koniec jeszcze raz pasta lekkościerna aby zetrzeć nadmiar lakieru, tak aby został w pozostałych rysach. Pasta może być tańsza, fajna jest tempo k2 1/3 ceny g3 Up, to nawet ja z 15k pln się pomyliłem 2x. Edytowane 30 Marca 2019 przez jakub1t Cytuj Link to post Share on other sites
Revenant 1170 Napisano 30 Marca 2019 Udostępnij Napisano 30 Marca 2019 https://www54.zippyshare.com/v/K0PC6hwo/file.html Taka dość niemiła niespodzianka czekała mnie po powrocie z zajęć na parkingu.Parking duży,że można busem manewrować a co mówiąc o samochodzie osobowym.Jak do tego doszło, nie wiem. Łoj, nie fajnie to wygląda, jeżeli doszło do plastiku to żadna polerka nie pomoże. Przerabiałem to ze trzy razy... ludzie nie umieją parkować. No i "osłonka"/"dekor" gumowy też widzę oberwał. Koszt naprawy 22k PLN + 8k auto zastępcze Geeez... i weź tu żyj bez AC, szczególnie gdy będzie zacięta walka z ubezpieczycielem/sprawcą o pieniądze a jakieś auto potrzebna na już... Cytuj Link to post Share on other sites
wojciechu15 1991 Napisano 30 Marca 2019 Udostępnij Napisano 30 Marca 2019 (edytowane) U mnie dzisiaj holowanie. Brat pożyczył quada i zadzwonił mi, że stoi. Na biegu jałowym chodził, a jak się otworzyło przepustnicę brak mocy - jechać się nie dało. Awaria przy asfalcie, więc nie trzeba było ganiać samochodem po polach. Na szczęście zgodnie z moją pierwszą diagnozą całość spowodowana zatkaniem dyszy głównej w gaźniku. Przy okazji rozbierania okazało się, że nie ma filtra paliwa w obwodzie, co zaskoczyło mnie tak, że sprawdziłem w manualu serwisowym i okazuje się, że na schemacie występuje. Trzeba będzie kazać dołożyć jak pójdzie na przegląd, bo na tę chwilę pacjent złożony i działa jak należy. Edytowane 30 Marca 2019 przez wojciechu15 4 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 31 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2019 8 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.