AudiAWX 3752 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 No szczególnie do 316 z naklejkami M oooc. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3215 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Porównując zwykłe wersje Audi 1.9 TDI to pewnie masz rację, ale o quattro bym tego raczej nie powiedział. Chodzi mi bardziej o dynamikę i takie tam odczucia z jazdy. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 (edytowane) Tego, że silnik wisi przed przednią osią, nie da się zmienić montując kłatro. Każdy, kto ma porównanie Audi z BMW, powie Ci, że Audi w ostrym skręcie będzie płużyć, a bawara nie. Edytowane 25 Lipca 2016 przez radosuaf Cytuj Link to post Share on other sites
booncol 664 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Przesiadalem sie 3 lata temu z leciwej E46 330d do A4 B8 (ktora ma juz przesuniety silnik za os) i co by nie mowic to stare e46 prowadzi sie lepiej niz prawie 10 lat mlodsze Audi. Nie mam tu na mysli komfortu czy pracy zawieszenia a przekazywanie informacji o drodze na kierownice. Tego w Audi brak. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 A4 B8 (ktora ma juz przesuniety silnik za os) Jeśli to jest dla Ciebie silnik za osią... http://www.spannerhead.com/wp-content/uploads/2011/06/A4_2.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 http://www.tvn24.pl/olsztyn-rowerzyste-ocalilo-zderzenie-osobowki-z-taksowka,663416,s.html Ładnie oszukał przeznaczenie, majty pewno mokre Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Lol, jak skrypty w GTA V o.O 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3215 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 A co będzie tansze w eksploatacji, A4 czy e39? Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 E39 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Jeżeli to prawda co pisze chudy, to... e39 zostaje oficjalnie najfajniejszą limuzyną w cenie do 10 klocków Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 limuzyną Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3215 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 10 klocków? To chyba taka od Niemca spod koca... 530i jak oglądam z rocznika 2001/2002 to ciężko coś za mniej niż 15k wyrwać, a teraz trzeba doliczyć jakiś pakiet startowy, OC, LPG... Ale myślę coraz bardziej nad zmianą auta i powoli się przekonuję do e39 530i. Nawet tata nie skrytykował pomysłu pod warunkiem, że on nie będzie musiał dorzucić ani grosza Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Do 10k to raczej przedliftowe 523i/528i Polift jak pisze Johny - z 15k trzeba dać. Bardzo przyjemne autko, ceny części pośladków nie urywają. Dobre mpak dojdzie to 20k, 530i generalnie też będzie z reguły droższe, bo to topowe R6, dużo mocniejsze od 525i. Cytuj Link to post Share on other sites
Stawskiszef 1174 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Na razie cisnę opelkiem zdjęcie z neta ale praktycznie identyczna 1.0 benzynahttp://i.imged.pl/corsa-c-1-0-12v-klimatyzacja-czerwona-stan-idealny.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 0-100 zmiana biegów słabiutka: @Mariusz, a czym? Cytuj Link to post Share on other sites
MoonWalk 159 Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 Ehh, skąd nadsterowność jest tak lubiana to ja nie wiem. Rozkład masy i położenie silnika okej, bo beemki którymi jeździłem (wiele ich nie bylo) co jak co ale świetnie trzymały się wyznaczonego toru jazdy. Niemniej nie jest to jedyny czynnik w samochodzie. Już pomijając fakt, że jak tak lubicie zarzucać tyłkiem w zakrętach to łatwiej to osiągnąć w przednionapędówce niż podsterowność w tylnionapędówce (does it make any sense?) A gdzie komfort, wygląd, wykończenie, silnik (i nie chodzi mi tu tylko o to, ile auto na hamowni wypluje) wyposażenie, praktyczność? Czy tylko ja mam tutaj inne podejście do motoryzacji i nie jaram się beemkami, gwintem ani chiptuningiem? XD jeśli ktoś się odważy proszę łapkę w górę, co bym się samotny nie czuł xD 4 Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 Bo to wszystko jest fajne, aż się z rodziną na narty w Beskidy ktoś nie wybierze Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 Beemkami nawet po cziptuningu na narty da radę, ale na gwincie to już tego nie widzę Cytuj Link to post Share on other sites
dadulek 9363 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 No też nie zawsze. Zapraszam na podjazd pod Soszów. Ile razy nowe 5tki stały, a dadul polówką cisnął aż miło O sensie gwintu w realiach polskich dróg to nawet nie wspomnę Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 14010 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Zawsze można odkręcić wyżej Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Rozkład masy i położenie silnika okej, bo beemki którymi jeździłem (wiele ich nie bylo) co jak co ale świetnie trzymały się wyznaczonego toru jazdy. Czy tylko ja mam tutaj inne podejście do motoryzacji i nie jaram się beemkami, gwintem ani chiptuningiem? ad. 1 To chyba (seryjną) E36 nie jechałeś . ad. 2 Nie . Inna sprawa, że zawsze będę przedkładał prowadzenie nad wyposażenie... Cytuj Link to post Share on other sites
Adille 69 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Inna sprawa, że zawsze będę przedkładał prowadzenie nad wyposażenie... Spedzajac godziny dziennie w aucie wliczajac wszystko dlugie trasy, korki, przystanki co pare godzin itp. Nie powiesz ze wyposazenie auta nie gra roli? Twardy sztywny fotel, plastikowa tapicerka i charczace radio na CD i mial bys dosc po 200 kilometrach, co z tego ze prowadzi sie swietnie jak i tak jedziesz prosto/stoisz w korku, 3/4 trasy. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 (edytowane) Spedzajac godziny dziennie w aucie wliczajac wszystko dlugie trasy, korki, przystanki co pare godzin itp. Nie powiesz ze wyposazenie auta nie gra roli? Twardy sztywny fotel, plastikowa tapicerka i charczace radio na CD i mial bys dosc po 200 kilometrach, co z tego ze prowadzi sie swietnie jak i tak jedziesz prosto/stoisz w korku, 3/4 trasy. Ja generalnie nie robię raczej tras powyżej 250 km, a rocznie zamykam się w 25 tys. km - i jeżeli samochód ma automatyczną klimę, to w zasadzie nic więcej do szczęścia nie potrzebuję. Chociaż łyknięcie takich 250 km w np. względnie nowej Pandzie nie stanowi dla mnie problemu, a i jeździłem już takie trasy Fiatem 126p i jedynym problemem był potężny hałas . Czego bym tylko nie zniósł, to klekotu diesla - mam na to uczulenie, (nie)stety... Edytowane 27 Lipca 2016 przez radosuaf Cytuj Link to post Share on other sites
Adille 69 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Czego bym tylko nie zniósł, to klekotu diesla - mam na to uczulenie, (nie)stety... http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/vratatata-brapapapa-kle-kle-kle-passat-tdi.jpg 6 Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 (edytowane) Ehh, skąd nadsterowność jest tak lubiana to ja nie wiem. Rozkład masy i położenie silnika okej, bo beemki którymi jeździłem (wiele ich nie bylo) co jak co ale świetnie trzymały się wyznaczonego toru jazdy. Niemniej nie jest to jedyny czynnik w samochodzie. Już pomijając fakt, że jak tak lubicie zarzucać tyłkiem w zakrętach to łatwiej to osiągnąć w przednionapędówce niż podsterowność w tylnionapędówce (does it make any sense?) Jest lubiana, bo RWD lepiej się jeździ chociażby po krętych drogach (porównując auta podobnej wielkości), sprawniej rusza się z miejsca itp. itd. Co do ostatniego zdania, to sensu nie ma żadnego. U mnie nadsterowność masz przy wciśnięciu gazu na dwójce przy 2-2,5 tys. RPM. Podsterowność to raczej zjawisko niepożądane w stopniu jeszcze większym niż nadsterowność. Na mokrym spod świateł to wyjeżdżam z autem skręconym o 30 stopni, spróbuj to zrobić przednionapędowym A gdzie komfort, wygląd, wykończenie, silnik (i nie chodzi mi tu tylko o to, ile auto na hamowni wypluje) wyposażenie, praktyczność? Czy tylko ja mam tutaj inne podejście do motoryzacji i nie jaram się beemkami, gwintem ani chiptuningiem? XD jeśli ktoś się odważy proszę łapkę w górę, co bym się samotny nie czuł xD Komfort w mojej E39 jest, silnik rewelacja. Wyposażenie bez rewelacji, ale 10 poduszek powietrznych, 2-strefowa klima, kontrola trakcji, ABS, radio ze zmieniarką i beżowe skóry to konfiguracja, której jeszcze sporo brakuje do full opcji. Mimo standardowych siedzeń, po 2200km~ trasy wyszedłem z auta bez bólu pleców (może tylko niewyspany ) Wygląd to kwestia subiektywna, ja parkując auto zawszę patrzę na nie z zadowoleniem i sympatią, mimo iż to tylko maszyna. Gwinty i cip tjuningi to do Golfa 4 TDI można ładować, albo Passata B5. Edytowane 27 Lipca 2016 przez fiend_ Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.