fiend_ 393 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 (edytowane) Wawa jest fajna. Nocą Za dnia lepiej pociąg/ tramwaj albo unikać godzin szczytowych. Wracając z UK wpakowałem się z ojcem na jakiś event kolarski, ulice poblokowane, ludzie kluczą, barany trąbią a człowiek chciał tylko do domu dojechać W takich momentach małe miastko jak moje (54k ludności) wydaje sie rajem do jazdy autem. Jeszcze to wkleję Edytowane 10 Lipca 2016 przez fiend_ 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Wyobraź sobie sytuacje: skrzyzowanie, czerwone światło. Stoisz pierwszy a gość za Tobą omija Cię po chodniku i wjeżdża na dość ruchliwe skrzyzowanie. Czerwone światło trwa jeszcze z pół minuty a gościa już dawno nie widać. Takie coś widziałem tylko tutaj i to nie raz. @UP, Spokój jaki gość zachował... Cytuj Link to post Share on other sites
Vieworld 2608 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Warszawa jest specyficzna. Ostatnio na rondzie 3 pasmowym jechalem lewym pasem wedlug linii na jezdni ktore prowadzily na drugi pas a drugi na trzeci... Przetrabiono mnie na maxa bo ten z 2 pasa jechal dalej drugim.. Na centymetry brakowalo. Ale mijanie skrzyzowan to wiele razy widzialem. Pare razy sytuacje w Raszynie gdzie ktos na prawym pasie stojac w korku wjezdza na chodnik, skreca na nim dalej przy krzyzowce, wpada na droge i nastepnie dalej juz jedzie sobie w prawo bez korku drogą. To sa mistrzowie.. Cytuj Link to post Share on other sites
imiemichal 979 Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 Pewnie chodzi ci o to skrzyżowanie w Raszynie https://www.google.pl/maps/@52.1632596,20.9301069,3a,75y,85.76h,82.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRwDvYbI6XptCW9HAjkOnxw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=pl To jest standard. Ci co jadą prosto/lewo ustawiają się przy samej osi jezdni, żeby ułatwić skręt na strzałce w prawo. Jest to trochę łamanie przepisów, bo zachacza się o chodnik, ale przyśpiesza ruch. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 Ci co jadą prosto/lewo ustawiają się przy samej osi jezdni, żeby ułatwić skręt na strzałce w prawo. Co drugie skrzyżowanie w Łodzi. Normalny człowiek jadący na prost albo w lewo stanie bliżej osi jezdni a ta jest naaaaprawde szeeeeroookaaa w niektórych miejscach, za to baran albo inaczej debil nie mający pojęcia o jeździe stanie tak, że blokuje i w lewo i w prawo. Cytuj Link to post Share on other sites
Colin2000 56 Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 JAG XF 3.0 V6 275km 8 stopniowy automacik (ten model występuje tylko w automatach), napęd na tył.Co jak co ale kopa ma Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 JAG XF 3.0 V6 275km 8 stopniowy automacik (ten model występuje tylko w automatach), napęd na tył.Co jak co ale kopa ma Wrzuć jakieś fotki wnętrza. Mam nadzieję, że nie diesel . Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 Wrzuć jakieś fotki wnętrza. Mam nadzieję, że nie diesel . diesel biturbo zdaje się Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Pokaż tego Dżaga. Nowy XF mi się cholernie podoba: http://bi.gazeta.pl/im/69/d6/10/z17654377Q,2015-Jaguar-XF.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Colin2000 56 Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 (edytowane) http://i68.tinypic.com/f3ce9d.jpg http://i64.tinypic.com/72y2s3.jpg Tak jak kolega,napisał Diesel Biturbo, ten sam silnik można spotkać w Ghilbi. Edytowane 12 Lipca 2016 przez Colin2000 7 Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Obecnie chyba ulubiony Jag w UK, szkoda że kopciuch, ale 275 koni musi już dawać przyjemność z jazdy. Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Tak jak kolega,napisał Diesel Biturbo, ten sam silnik można spotkać w Ghilbi. Ładny kociak, chociaż jak dla mnie dużo za duży. Wiki twierdzi, że to jednak nie jest silnik od Ghibli: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_VM_Motori_engines#A_630_DOHC https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17#3.0D.2FTDV6.2FSDV6.2FHDi Cytuj Link to post Share on other sites
Colin2000 56 Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Może sie pomyliłem, sugerowałem sie podobnymi parametrami.Jako ciekawostkę dodam iz Jag w tej wersji silnikowej 3.0 S 275, bo jest tez 240. Posiada zawieszenie BMW od F10 Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 (edytowane) @Colin, rób tam wirusa! Ponad 300 spokojnie będzie. @fiend, pewnie że daje, E60 535d taka sama moc, biturbo, i to świetnie jeździ. Ja w swojej dużo cięższej budzie mam podobną moc, moment ten sam 560, i to już jest banan na gębie, mi tam drugiego ślimaka nie brakuje, a tu jest i można jeszcze wirusa podać. Edytowane 12 Lipca 2016 przez Silver Fox Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Ja w X3 mam 500niutow i potwierdzam, daje rade w miescie! 1 Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Ja mam połowę tego w momencie i w mieście też daje radę Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Ale ty możesz kręcić benzyniaka ///////////Najbardziej cieszą naprawy wykonane samemu, kupiłem wentylator do chłodnicy, bo stary był połamany. Okazało się, że kółko wewnątrz ma inną średnicę i elektromagnes nie łapie, a wiadomo czym się może skończyć jazda bez sprawnego wentylatora w lato. Pojechałem wymienić wentylator, ale mieli na szrocie tylko większe z odpowiednią średnicą koła. No to nic, wziąłem ten większy i profesjonalnie kątówką i pilniczkiem przerobiłem duży wentylator na mały, 2cm z każdej łopatki trzeba było przyciąć, doszlifować pilniczkiem odpowiednio i jest jak fabryka 4 Cytuj Link to post Share on other sites
fiend_ 393 Napisano 13 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2016 (edytowane) No mogę i robię to z wielką przyjemnością Dużo się nie kręci, bo zaraz po 6 tys. koniec, ale dźwięk rzędówki i wciskanie w fotel na wyższych obrotach - sama radość. A co dopiero w takim M5 E39 z dwa razy większą mocą Chociaż dzisiaj już te 399 koni wielkiego wrażenia nie robi, to te auto u mnie kiedyś zagości Mejor majster. Edytowane 13 Lipca 2016 przez fiend_ Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 Powrót na kozę kondycyjne masakra, ale się jeszcze rozjeżdżę 8 Cytuj Link to post Share on other sites
Pepis 1009 Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 Dziwi mnie to trochę, że tak mało tutaj postów o jedno śladach. Jestem w trakcie robienia A2 to też trochę pojeździłem. Najpierw Suzuki gn 125 Fajnie mruczy jak na 125, ale ta kierownica nigdy sie do niej bym nie przyzwyczaił. Z pomocą przyszedł Suzuki gladius nie blokowany http://img38.otomoto.pl/images_otomotopl/829155053_1_1080x720_gladius-2011-r-ruda-slaska.jpg Ja się nie dziwie, że sv'ka była hitem sprzedaży. Ten silnik tak idzie już od 3000 obr, że tego nie idzie się opisać słowami. Po przesiadce z mojego simsonka cały dzień zbierałem szczękę z asfaltu. Z 2 strony zastanawiam się kto jest tak odważny w Wordzie, że taki motocykl wybrał do sprawdzania umiejętność. Nie wiem co przemawiało za takim wyborem. Moc? ok jak na prawo jazdy A to rozumiem, ale charakterystyka bardzo wymagająca dla motocyklisty no i dlaczego na A2 jest taki sam motocykl? Nie ma motocykli na a2? Gs500 jest wręcz stworzony na A2, ale pewnie pieniążki się muszą zgadzać. Ktoś oprócz Patryka i Chudego jeździ na jednośladzie? 5 Cytuj Link to post Share on other sites
mkforever1 1029 Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 Tak ;-) https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160715/488eb3b121ce0009b367494e449987a6.jpg 7 Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 @up ładne toto, chyba jakieś nowe niedawno z salonu wzięte? Ile takie cuś piniędzy? Cytuj Link to post Share on other sites
Pepis 1009 Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 (edytowane) Szacun za kardana i za całe moto w sumie też Edytowane 15 Lipca 2016 przez Pepis Cytuj Link to post Share on other sites
mkforever1 1029 Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 (edytowane) Wzięte w maju 2015. Rocznik 2014, fabrycznie nowy, maksymalne dostępne wyposażenie. Cena dość okazyjna bo 50k PLN. Jest to już w sumie klasyk - nie jest już produkowany, ostatni chłodzony powietrzem Bokser BMW i ostatni R1200R z zawieszeniem na wahaczu z przodu :-) bardzo fajny sprzęt, jest to mój drugi R1200R, poprzedni (przed FL) kupiłem używany aby sprawdzić czy przekonam się do Boksera i dość specyficznych rozwiązań BMW (np. włączniki kierunkowskazów). Po sezonie stwierdziłem że BMW to jest to i kupiłem nowego w salonie. Dodatkowo doposażyłem go w oryginalne magnezowe osłony cylindrów, customową - robioną na zamowienie kanapę, kufer centralny z oparciem Kappa oraz wydech Akrapovic. Polecam. Mnóstwo frajdy z jazdy. Ale raczej nie na pierwsze moto :-) Edytowane 15 Lipca 2016 przez mkforever1 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.