radosuaf 807 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Mam przed domem WRX 2002r., legacy 2.0R 06' i imprezę ej16 97'. Czytając wasze wypociny o sprzęgłach w subaru to chce mi się rzygać. A od kiedy to są diesle? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 (edytowane) @keczu, masz jeszcze może jakieś zdjęcia aut z warsztatu? (tych januszowych ) Fotek nie mam za duzo bo przestalem je robic, ale skoro to takie interesujace to postaram sie wylapywac jakies perelki na tescie. Mam Nissana Micre 97r , ta byla naprawde interesujaca i jeszcze czegos takiego nie widzialem to zrobilem zdjecie. Jakis fanatyk komiksow chyba : http://imageshack.com/a/img537/2120/qsOtxN.jpg http://imageshack.com/a/img905/7164/iHugKw.jpg http://imageshack.com/a/img540/540/Zw2Ds9.jpg http://imageshack.com/a/img537/5535/6o0PGE.jpg A tu Volvo z 2011r diesel , dziwne ze koles nie zauwazyl ze mu cos duzo pali: http://imageshack.com/a/img673/3994/OUIm1g.jpg A tu typowe BMW: http://imageshack.com/a/img538/2559/OyBU3e.jpg I jeszcze takie tam po serwisie: http://imageshack.com/a/img673/5499/2KlORA.jpg I jeszcze to , moze ktos wyjasni o co tu chodzi? Mam pewna teorie , ale moze ktos ma pomysl . http://imageshack.com/a/img537/2825/TFkYru.jpg Edytowane 1 Września 2015 przez keczu 6 Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13230 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 I jeszcze to , moze ktos wyjasni o co tu chodzi? http://www.sanitaryum.com/wp-content/uploads/2010/11/small_infinite-power-ebnergy-criss-solved.jpg 3 Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 (edytowane) I jeszcze Taksoweczka. http://imageshack.com/a/img538/2723/CdBXWm.jpg @ MiK86 aha.... Edytowane 1 Września 2015 przez keczu 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kawon 102 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 (edytowane) A miało nie być już więcej mocy http://images67.fotosik.pl/1147/1ebc235a09ecb842.jpg W porównaniu do ostatniego wykresy przybyło 16KM i 16Nm Edytowane 1 Września 2015 przez kawon Cytuj Link to post Share on other sites
Courius 24 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Z takim momentem obrotowym, to chyba te Audi wręcz lata! Cytuj Link to post Share on other sites
kawon 102 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Moja to ciężka krowa;/.B Było takie jedno lupo w Płocku z 1.9 PD i mocą 300 KM i 520Nm. To lupo ważyło z połowę tego co moja A4ka... Cytuj Link to post Share on other sites
AudiAWX 3760 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Tak z ciekawości, na dwumasie to chodzi czy Valeo Kit lub jakąś rzeźba na 1Z? Cytuj Link to post Share on other sites
kawon 102 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 (edytowane) komplet 2M, docisk, tarcza łożysko od BRD, ori nie wzmacniany(może nie ori bo nowy LUK). Skrzynia HCK - wychodziła w parze z tymi silnikami(BRD - 2.0 TDi 170KM). Na 1M podobnież skrzynie "6tki" padają. Edytowane 1 Września 2015 przez kawon Cytuj Link to post Share on other sites
Fikuzi 2439 Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Nikt z Waszych znajomych nie ma na sprzedaż BMW E46 330/330D ? Oczywiście nie szukam trupa Nadwozie to teoretycznie sprawa drugorzędna. Stan pojazdu jest najważniejszy. Mógłbym się skusić na E91 2.0d 163 KM ale keczu pewnie będzie miał jakąś ciekawostkę i odciągnie mnie od moich planów @keczuTo nie było w negatywnym tonie, a wręcz przeciwnie Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Mam w Lancii nieoryginalne radio, Pioneera MVH-170UBG dokladniej. Kiepsko mi lapie FM, antena na 99% sprawna. Na Allegro znalazłem coś takiego jak "separator antenowy" za grosze - wpina sie go miedzy radio a antene i doprowadza zasilanie niebieskim kablem remote. Pomoze to? Dziala taki wynalazek w ogole? Cytuj Link to post Share on other sites
kawon 102 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 @up. działa takie coś. też to miałem gdy używalem nie oryginalnego radia 1 Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 (edytowane) ale keczu pewnie będzie miał jakąś ciekawostkę i odciągnie mnie od moich planów BMW to nie jest jakies awaryjne auto, ale bardzo skomplikowane, albo inaczej, wyrafinowane technicznie. Te komplikacje maja zawsze jakis mniejszy lub wiekszy sens. BMW to auto bezkompromisowe, ma sie swietnie prowadzic i silniki sa zawsze "up to date" z najnowszymi rozwiazaniami w danym czasie. I wlasnie tu jest "problem" , ma co sie zepsuc . Trzeba sie z tym liczyc. BMW wymaga dbalosci i jakosci w obsludze serwisowej.Prawie zawsze odradzam uzywane BMW nie od pierwszego wlasciciela. Zwykle ,nie zawsze, w posiadaniu jakiegos marzyciela,co ledwo uzbieral na swoje auto i mimo ze teraz niezwykle dumny nie ma kasy nawet na wlasciwy olej do auta. Powaznie, popatrzcie kto jezdzi BMW, albo ludzie co maja pieniadze i ich stac, albo dresiarze, kolesie w czapkach z daszkiem itp. Nikt nie kupuje tych aut jako ekonomiczny srodek transportu na codzien. Moj kolega z pracy kupil E46 coupe, piekne. Jasna skora ,czarny metalik, Mpakiet.318. Juz wymienil napinacz lancucha wiec i lancuch teraz nie dziala kontrola trakcji z powodu czujnika w pompie hamulcowej. Auto ma 60 tys. mil. Troche jest zniesmaczony bo wczesniej mial Alfe 156 i takich wydatkow nie mial, ale nadal nie zamienil by BMW na zadne inne. Natomiast 2.0 diesel w E91 jesli ma oznaczenie N47 to problem z lancuchem rozrzadu, ktory jest pomiedzu skrzynia a silnikiem. http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/problemy-rozrzadu-w-dieslu-n47/zddy8 Jest tona napisane na ten temat. Edytowane 2 Września 2015 przez keczu 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Alfe 156 i takich wydatkow nie mial A takie to ponoć wadliwe i drogie... keczu, orientujesz się w 2.4jtd? Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Ja się trochę obracam w sferze 2.4 jako, że sam posiadam 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Freso 1116 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Lancia Kappa - wczoraj wyrzuciła mi błąd "ENGINE OIL LEVEL SYSTEM FAILURE". Po kilku sekundach jednak komputer wyświetlił "check ok", więc wątpię by była to awaria czujnika. Zaśniedziałe styki? Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Możliwe, albo jak to się mówi - po prostu włoszczyzna, działa jak jej się podoba. Poobserwuj czy wywalil znowu ten błąd, a jak wywali to wtedy się martw 1 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Lancia Kappa - wczoraj wyrzuciła mi błąd "ENGINE OIL LEVEL SYSTEM FAILURE". Po kilku sekundach jednak komputer wyświetlił "check ok", więc wątpię by była to awaria czujnika. Zaśniedziałe styki? Sprawdź poziom oleju. Miałem kiedyś TS-a, to jestem przewrażliwiony na tym punkcie . Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3216 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Ale to błąd czujnika poziomu oleju, nie sam poziom oleju. Aczkolwiek profilaktycznie można spojrzeć, w końcu do nic nie kosztuje. Cytuj Link to post Share on other sites
Fikuzi 2439 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 (edytowane) BMW to nie jest jakies awaryjne auto, ale bardzo skomplikowane, albo inaczej, wyrafinowane technicznie. Te komplikacje maja zawsze jakis mniejszy lub wiekszy sens. BMW to auto bezkompromisowe, ma sie swietnie prowadzic i silniki sa zawsze "up to date" z najnowszymi rozwiazaniami w danym czasie. I wlasnie tu jest "problem" , ma co sie zepsuc . Trzeba sie z tym liczyc. BMW wymaga dbalosci i jakosci w obsludze serwisowej.Prawie zawsze odradzam uzywane BMW nie od pierwszego wlasciciela. Zwykle ,nie zawsze, w posiadaniu jakiegos marzyciela,co ledwo uzbieral na swoje auto i mimo ze teraz niezwykle dumny nie ma kasy nawet na wlasciwy olej do auta. Powaznie, popatrzcie kto jezdzi BMW, albo ludzie co maja pieniadze i ich stac, albo dresiarze, kolesie w czapkach z daszkiem itp. Nikt nie kupuje tych aut jako ekonomiczny srodek transportu na codzien. Moj kolega z pracy kupil E46 coupe, piekne. Jasna skora ,czarny metalik, Mpakiet.318. Juz wymienil napinacz lancucha wiec i lancuch teraz nie dziala kontrola trakcji z powodu czujnika w pompie hamulcowej. Auto ma 60 tys. mil. Troche jest zniesmaczony bo wczesniej mial Alfe 156 i takich wydatkow nie mial, ale nadal nie zamienil by BMW na zadne inne. Natomiast 2.0 diesel w E91 jesli ma oznaczenie N47 to problem z lancuchem rozrzadu, ktory jest pomiedzu skrzynia a silnikiem. http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/problemy-rozrzadu-w-dieslu-n47/zddy8 Jest tona napisane na ten temat. Wyższe wydatki eksploatacyjne przy BMW to rzecz jasna. Co do silnika N47 w E91 to wiem ale on był montowany od 2007 r bodajże. Ja miałem na uwadze model z silnikiem M47 Co do E46 pewnie pozostanę przy opcji sprowadzenia z Niemiec. Na szczęście mam zaufanego człowieka. Oczywiście wyjdzie drożej choćby przez samą akcyzę. Zaczynam się zastanawiać czy zamiast 3 litrowej benzyny nie wziąć 3 litrowego ropniaka Z ciekawości Cię zapytam. Wiem, że na chwilę obecną możesz nie mieć orientacji co do polskiego rynku aut używanych ale jak byś miał wybierać jakiś samochód do max ok 6k euro w opcji benzyna, która byłaby gotowa do gazowania lub diesel to na co byś postawił ? Jeżdżę sporo po trasie także może wszechobecne DPF'y nie napsułyby mi nerwów. Edytowane 2 Września 2015 przez Fikuzi Cytuj Link to post Share on other sites
Ejzo12 224 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 W marcu będę miał już tą 18 jeżeli w grudniu zdam . I myslalem o zakupie 328 BMW E46, tak tu poczytałem i już sam nie wiem czy pchać się w ten samochód czy nie... Jakieś rady ? Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Pierwsze wyprawy w góry też zaczynasz od zimowego wejścia na Rysy ? Zakup 328 jako pierwszego auta od razu po odebraniu prawa jazdy to głupota. I mówię Ci to jako instruktor kat. B. 7 Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Fenio ma w tym sporo racji, chociaż znam takich co zaczynali od razu z mocniejszymi samochodami. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Znam też takich co palą papierosy od 30 lat i są zdrowi. Niczego to jednak nie dowodzi. To nie jest samochód dla początkującego młodego świeżaka. Młody kierowca wybiera tanie konie mechaniczne, markę mającą prestiż u znajomych i napęd na tył czyli typowy scenariusz który z reguły również kończy się w typowy sposób. Z doświadczenia powiem że taki typ kierowcy i tak nikogo nie posłucha w dobrych radach 2 Cytuj Link to post Share on other sites
radosuaf 807 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Pomijam już takie aspekty jak utrzymanie takiego samochodu... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.