Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

CAI to sztuka dla sztuki. Lepszym rozwiązaniem jest montaż większego FMIC.

CAI?

 

No wymontowali, ale mowie, ze sa lepsze sposoby na uzyskanie tego samego efektu :)

 

Wybacz, ale nie wiem co to są lapki

Zaraz poszukam

poparte filmami z YT, na ktore szkoda mi nawet czasu

Te akurat sa w porzadku, polecam obejrzenie :)

http://www.sdmotor.com.tw/ebay/4004315Z/d1.jpg

http://raceprecision.com/products/images/bmw/335/ra_install/step_13.jpg

http://www.vividracing.com/catalog/wm.php/images/injensp1125itnake1.jpg

 

O tym mowilem

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

CAI?

CAI - Cold air intake.

FMIC - Front mounted intercooler.

 

mongolskie teorie poparte filmami z YT, na ktore szkoda mi nawet czasu.

 

Zbyt ciasny umysł i typowe gadanie ograniczonego ignoranta  :facepalm:

 

P.S.

Placebo działa na każdego, szczególnie jeśli sobie stożek założy.

 

O tym mowilem

Ile to KW/Nm dodaje w przeliczeniu na PLN?

Link to post
Share on other sites

Takie coś te lapki, w sumie mniej więcej o takim czymś myślałem. Może przy ekstremalnym tuningu ma to sens, ale przy zwykłych autach, to raczej sztuka dla sztuki.

W czasie jazdy w komorze silnika jest wystarczający przeciąg by te powietrze było zimne.

Link to post
Share on other sites

patrzac na tzw bol d**y jaki tu regularnie prezentujesz

Wiesz, ja w porównaniu do Ciebie staram się jakoś popierać swoje "gówniane" teorie.

Tekstem typu:

 

Ło, 2 lata miałem stożek I TO W MOTOCYKLU i jedyne co poczułem, to poprawę pod każdym względem..

pokazujesz tylko brak wiedzy oraz działanie placebo.

 

z kolei:

teorie poparte filmami z YT, na ktore szkoda mi nawet czasu.

pokazuje jaki z Ciebie ignorant, mądrzejszy od radia. Powinieneś podać sobie rękę z Czesiem.
Link to post
Share on other sites
staram się jakoś popierać swoje "gówniane" teorie.

Filmami z YT.

Auto też naprawiasz przez forum i YT, bo przecież wiesz lepiej niż mechanik?

 

 

 

pokazujesz tylko brak wiedzy oraz działanie placebo.

A mogłem skoczyć na hamownie.. choć pewnie uznałbyś, że jest gówniana, może jeszcze od Logitecha XD

 

 

 

Powinieneś podać sobie rękę z Czesiem.

Nie będę Ci odbierał tej przyjemności.

 

 

Naprawdę, szkoda mi z Tobą dyskutować, odkąd pokazałeś swoją wiedzę w zakresie napędów. Podobno FWD hamuje gorzej niż napędy RWD/AWD - a to Twoje słowa.

Ja nie mam pytań.

Edytowane przez Freso
Link to post
Share on other sites
A mogłem skoczyć na hamownie..

I zobaczyłbyś to co na tym wg ciebie "gównianym" filmiku :P

 

 

 

Auto też naprawiasz przez forum i YT, bo przecież wiesz lepiej niż mechanik?

Czy ty jesteś może mechanikiem ?

 

 

 

Skoro AWD hamuje lepiej niż FWD/RWD - a to Twoje słowa - to ja nie mam pytań.

Nie znam całego tematu, ale przy wykorzystaniu hamowania silnikiem jak najbardziej, przy hamowaniu samym hamulcem zdecydowanie nie ;)

Edytowane przez MasterBarti
Link to post
Share on other sites

 

 

Czy ty jesteś może mechanikiem ?

Pewnie Cię nie zaskoczę mówiąc, że nie, jedynie polegam na zdaniu mechanika, który naprawił aut więcej, niż co niektórzy przez tydzień mijają na ulicy.

 

 

 

I zobaczyłbyś to co na tym wg ciebie "gównianym" filmiku

No niekoniecznie, ale całe szczęście mam niezawodne grono Forumowiczów, które lepiej wie czym jeździłem i jak się to odpychało.

 

Nie wierzę w zbawienny wpływ filtra stożkowego, motor nie podwoił swojej mocy. Ale ładniejsze wejście na obroty i schodzenie z nich było zauważalne i odczuwalne.


 

 

przy hamowaniu samym hamulcem zdecydowanie nie

O to właśnie chodziło.

 

Naprawdę, szkoda mi czasu na gównoburze na forum. Każdy wie lepiej, bo kuzyn sąsiada kiedyś miał jakieś Subaru, a wujek ten od strony tamtej Maryśki jeździł quattro. ;)

Link to post
Share on other sites

Ładniejsze wejście na obroty i schodzenie z nich to placebo na 100%, chyba że przed wymianą filtra miałeś stary już zapchany. Wtedy mogło by to być prawdą.

 

Edit, a jeszcze co do mechanika. Zdziwiłbyś się jak niektórzy pracujący w tym zawodzie się mylą i przeinaczają mimo iż długo w tym siedzą i naprawili już nie jedno auto. Ja akurat w temacie siedzę i może jeszcze nie wiem najwięcej ale już nie raz przykro mi się robiło jak słyszałem co mechanicy opowiadali.

Edytowane przez MasterBarti
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Auto też naprawiasz przez forum i YT, bo przecież wiesz lepiej niż mechanik?

In fact:

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/537/3IU22w.jpg

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/912/PkBmyt.jpg

 

Mi tam wizyty u mechanika nie są potrzebne. No chyba, że muszę pożyczyć jakiś klucz np. dynamometryczny żeby dokręcić szpilki od głowicy.

Link to post
Share on other sites

 

 

Ładniejsze wejście na obroty i schodzenie z nich to placebo na 100%, chyba że przed wymianą filtra miałeś stary już zapchany.

 

Znajdę gdzieś film to wrzucę, nie ma problemu.

Filtr zawsze był czysty, puszkowiec trzeba konserwować dość często przy mocniejszej jeździe.


 

 

Ja akurat w temacie siedzę i może jeszcze nie wiem najwięcej ale już nie raz przykro mi się robiło jak słyszałem co mechanicy opowiadali.

Ale ja to wiem. Powiedzmy, że też siedzę w temacie, na tyle by mieć kilku zaufanych mechaników, w tym jednego na własnym warsztacie ;)

Link to post
Share on other sites

@Lukson koszt takich lapek to od okolo 100 pln, przyrost mocy zalezy od motoru i jego osprzetu - zyski ogolnie sa niewielkie, u siebie moglbym pewnie na obecnym setupie liczyc na 1-2 kW, na setupie FBO pewnie okolo 7-8 kW

Link to post
Share on other sites

 

 

zyski ogolnie sa niewielkie, u siebie moglbym pewnie na obecnym setupie liczyc na 1-2 kW, na setupie FBO pewnie okolo 7-8 kW
 

 

Potwierdzone info przez pomiar na hamowni czy też własne odczucia, wiara i przekonania lub też broszurka producenta?

Link to post
Share on other sites

Jest Lukson jest impreza  :majkel:

Od kilku stron, to właśnie tylko odwieczna wojna "Lukson vs. reszta świata" ożywia ten temat  :rotfl:

 

E: Nawiązując do tematu, to ja mam stożek w mojej czarnulce i już przed jego kupnem wiedziałem, że mocy to mi to nie da. Może "throttle response" nieco lepsze. Głównie chodziło o dźwięk ;)

Edytowane przez B o r o
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...