verul 373 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 (edytowane) To jest EVO z opcjonalna, ale fabryczna wieksza sprezarka. Obejrzyj od 0:45. Ale oni startowali od malej predkosci z wysokiego biegu. Turbosprezarka rozpedza sie od spalin. Duzo spalin = szybsze rozpedzanie. Dlatego im wyzsze obroty tym lepiej. Dlatego jak jechali 60 na 5 biegu to to troche zajelo. Normalnie by wrzucili 2gi, potem 3ci, 4ty i by lecial ponad 150 w krotszym czasie. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez verul Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Tak, dlatego Keczu użył tego, aby pokazać jedną z wad dużych turbin. Dla prównania, mój leci już całkiem solidnie od 2.5k - 3k na 5. biegu. Bo nie ma turbo. Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Ale oni startowali od malej predkosci z wysokiego biegu. Turbosprezarka rozpedza sie od spalin. Duzo spalin = szybsze rozpedzanie. Dlatego im wyzsze obroty tym lepiej. Dlatego jak jechali 60 na 5 biegu to to troche zajelo. Normalnie by wrzucili 2gi, potem 3ci, 4ty i by lecial ponad 150 w krotszym czasie. Ale te video dobrze obrazuje jak wlasnie wyglada turbo dziura. Nie musisz mi tlumaczyc jak dziala turbo bo mam 5 lat technikum samochodowego ,2 lata w servisie Renault plus dwa Peugeot i kolejne dwa Hondy. To tylko jako mechanik . Teraz robie przeglady diagnostyczne w autach ,tylko nie w Polsce (juz 7 lat). A to nie wyglada tak ze siedze jak Mietek na stacji diagnostycznej i czekam na jedno auto dziennie. Bardziej jak murzyn na polu bawelny, 18 dziennie. . Takich sprezarek we francuskich wynalazkach sie troche nawymienialem. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez keczu Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Wiem ze wiecie jak wyglada. Chodzilo mi o to ze test Top Gear'a jest z... nosa wziety. Stilo mialo wyzsze obroty na tym biegu niz EVO i od tego nalezy zaczac. Po drugie jazda z duzym turbo wymaga umiejetnosci czyli wlasnie wysokich obrotow. I wtedy nie bedzie problemu turbodziury. A jak ktos jezdzi jak czajnik to faktycznie bedzie mial problem. Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 (edytowane) A, i ten zart o Alfie Romeo co wkleilem wczesniej to tylko zart. To przecietnie awaryjne auta jesli mowimy o 147/156 i powyzej. Nadzwyczajnie ladne i technicznie zaawansowane. Swietne zawieszenie troche problematyczne, ale to wielowahacz z przodu i z tylu. Wnetrze naprawde wysokiej jakosci tylko po wlosku spasowane. I chyba najladniej szyte skorzane fotele , to nawet mercedes S-klasy mogl by sie troche nauczyc. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez keczu Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 (edytowane) LOL, Verul, to już nie chodzi o styl jazdy, ale o sam fakt istnienia turbo laga. Jak będziesz jeździł na wyższych obrotach, to to sprawi, że tej turbodziury na niskich obrotach nie będzie? No nie Przecież wiadomo, że każdy samochód ma inną charakterystykę i każdym inaczej się jeździ. I nie odbierz tego w zły sposób, po prostu wyrażam swoją opinię Edytowane 19 Stycznia 2015 przez B o r o Cytuj Link to post Share on other sites
verul 373 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Ale masz racje B o r o. Kazde auto ma swoja charakterystyke. A w Top Gear zrobili eksperyment wbrew charakterystyce auta. To troche tak jakby posadzic 2 gosci na rowerach. NA jednym 10 latka na dzieciecym, a na drugim doroslego na takim od bicia rekordow predkosci. To logiczne ze zanim ten drugi sie rozpedzi ten pierwszy bedzie daleko. Od tego wymyslono skrzynie biegow, a oni ten element calkowicie pomineli. Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3179 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 Wnetrze naprawde wysokiej jakosci tylko po wlosku spasowane. Nie chodzi o to, że mam 156, ale powiem tak - wnętrze mnie zaskoczyło. Auto ma prawie 11 lat, a nic mi nie trzeszczy, cisza i spokój oraz mruczenie silnika. Jedyny minus to słabe spasowanie klapy schowka oraz odkształcająca się osłona poduszki powietrznej pasażera. Nie spodziewałem się, że jak będę jechał po dziurawej drodze to nie będę słyszał niczego pochodzącego ze środka. Nawet zawias póki co cichutki, nawet nie zapuka - cisza przed burzą? Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2015 U mnie wszystko lata na wszystkie strony. Ach ta niemiecka precyzja Cytuj Link to post Share on other sites
krzesuo 892 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Johny, jak ma się sprawa ze schowkami itp.? Przeglądając zdjęcia wnętrza 156 widzę tylko jedną wnękę + schowek po stronie pasażera . Edytowane 20 Stycznia 2015 przez krzesuo Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3179 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 No i na tym chyba się schowki kończą Jest jeszcze mały w podłokietniku kierowcy i dość dużo miejsca pod popielniczką. I oczywiście standard - luka na portfel czy coś przy lewym kolanie kierowcy. Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Najlepszy schowek to bagażnik, drugi to torebka żony Polecam oba Nie mówcie że przy wyborze auta zwracacie na to uwagę ? Edytowane 20 Stycznia 2015 przez lukyeti 2 Cytuj Link to post Share on other sites
krzesuo 892 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Na schowki? Może i nie jest to wyrocznia, ale przydają się . Cytuj Link to post Share on other sites
lukyeti 2221 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Jak wozisz broń, dragi albo alkohol hehe 1 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 13968 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Albo turbo i zawieszenie do alfy 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Johny3 3179 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Można wozić jakąś kompaktową lawetę w bagażniku Cytuj Link to post Share on other sites
krzesuo 892 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 W apteczce powinna być dmuchana laweta . Cytuj Link to post Share on other sites
keczu 476 Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 W apteczce powinna być dmuchana laweta Albo Passat w TDI-ku. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3611 Napisano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Snieeeeeeg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/22/5e6f4a5bc572de1f7b28a58a09f99c7f.jpg 6 Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Zegarek przestaw Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Greq, snieg fajny, ale moglby sobie wybrac inny dzien na padanie, a nie dzien po umyciu samochodu ... a LSD w sniegu jeszcze fajniejsze BTW. ktory to rocznik Twojej bawarki? Ładny, niski przebieg. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez B o r o Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 W moich rejonach więcej deszczu niż śniegu Cytuj Link to post Share on other sites
bumbel123 3110 Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Ładny, niski przebieg. Skali zabrakło i od nowa leci Edytowane 22 Stycznia 2015 przez bumbel123 1 Cytuj Link to post Share on other sites
coco01 13968 Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Ładny, niski przebieg. Nie pamiętam rocznika, ale wiem, że jeszcze na gwarancji Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3611 Napisano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Zegarek przestaw Po co jak za kilka miechow znowu bedzie dobrze chodzil ... a LSD w sniegu jeszcze fajniejsze Z obecnym dyfrem po prostu nie da sie slizgac, dziala on conajmniej... dziwnie BTW. ktory to rocznik Twojej bawarki? Ładny, niski przebieg. 2011, pierwsza rejestracja maj 2013 W moich rejonach więcej deszczu niż śniegu Lacze sie z Toba w cierpieniu! Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.