Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Kolego same kody błędów to połowa tematu,następnie robisz logi i musi coś wypłynąć.Zrobisz logi,wrzucasz na forum (nie to) i są ludzie co się na prawdę na tym znają.I nie pisz jak ja rozwiąże problem bo gdybym miał problem ze swoim autem to zrobiłbym to samo.Pozdr.

Edytowane przez chudy131080
Link to post
Share on other sites

Jakie tu teksty padają :-D 

 

 

wentylator EGR
- czy szanowny kolega Mr.Pro jest mi w stanie wyjaśnić co to dokładnie jest?

 

@keczu:

Z ciekawości jakich to kodów nie wyświetli tani fejs KKL? Pytam poważnie.. Jeśli logowanie jest po CAN'ie to zgodzę się, że bez dobrego klona fejsa nie poszaleje się jednakże to w dalszym ciągu wydatek rzędu tylko 400 zł. 

Link to post
Share on other sites

 

 

Powodzenia z forumowym naprawianiem. Pozdr.
Śmiechłem. 

 

robisz logi
Ot co. Dodam, że logi statyczne i dynamiczne. Analiza wskazywanych danych pozwala wskazać potencjalny element, który źle wykonuje prace w diagnozowanym układzie.

 

 

en kabel to bardziej taka ciekawostka niż jakiś pomocnik Mechanik wszystko wyjaśni bez stresu
Czy tak bez stresu to się okaże. 
Link to post
Share on other sites

 

 

Śmiechłem. 

Dobrze ze nie popusciles ;) 

 

 

Z ciekawości jakich to kodów nie wyświetli tani fejs KKL? Pytam poważnie.. Jeśli logowanie jest po CAN'ie to zgodzę się, że bez dobrego klona fejsa nie poszaleje się jednakże to w dalszym ciągu wydatek rzędu tylko 400 zł. 

Porownywalem moje urzadzenie diagnostyczne z moim ELM-em (tak mam takie urzadzenie, dawno juz nie urzywane) i jeszcze jakis podstawowy skaner diagnostyczny. Tansze urzadzenia nie wyswietlaja wszystkich kodow usterek, szczegolnie tych co zostaly zalogowane w pamieci ,ale obecnie nie wystepuja.

 

 

Ot co. Dodam, że logi statyczne i dynamiczne. Analiza wskazywanych danych pozwala wskazać potencjalny element, który źle wykonuje prace w diagnozowanym układzie.

Analiza danych tak , ale taki kabelek na wiele ci nie pozwoli. Poza tym jesli nawet to co przecietna osoba z taka informacja zrobi.

To stwarza wiecej problemow niz pomaga, naprawiam komus auto i mi mowi ze zczytal kody bledow i wie co jest ,zeby mu jakis czyjnik wymienic, a zwykle okazuje sie co innego posrednio polaczonego.

Takie rozmowy maja troche sensu na forach konkretnej marki, gdzie jest jakas powtarzalnosc typowych usterek i tez trzeba odcedzic 95% glupot pisanych przez mechanikow/ informatykow.   

Link to post
Share on other sites

@up: nie przekonałeś mnie. Zapis w pamięci jest dokładnie odwrotnie niż piszesz np: raz zanotowany błąd w immo mimo iż obecnie nie występuje to w pamięci cały czas wisi. Zastanawiam się o jakich konkretnie kodach  nie wyświetlanych/nie obsługiwanych mówisz. Jesteś w stanie podać przykład? W starszych wozach z koncernu VAG(do roku 2001) występuje przede wszystkim linia KKL. 

 

P.S.

Nie piszę tego żeby bić pianę tylko poważnie i serio interesuje mnie czy faktycznie nie wszystkie kody się wyświetlają. Masz na poparcie swojej teorii jakieś dowody?

Edytowane przez Krzysztof
Link to post
Share on other sites

Tak , jasne zawsze trzymam trzy różne typy urządzeń diagnostycznych i jakieś auto z problemami na poparcie swojej teorii. Ja wcale nie mam potrzeby cię przekonywać. Auto na jakim to sprawdzałem to był seat ibiza 2000r. Więź mi też zastanawiałem się dlaczego tak jest. 

Edytowane przez keczu
Link to post
Share on other sites

Do Krzysztofa.
Zawór* EGR... pomyliło mi się(przepraszam).
To jest zawór recyrkulacji spalin.
"Jego zadaniem jest kierowanie części spalin z
powrotem do układu dolotowego. Ma to przede wszystkim
znaczenie ekologiczne, ponieważ proces ten wymusza dopalenie się
szkodliwych związków, powodując ich rozpad i lepsze wchłanianie
przez atmosferę. Prawidłowa praca zaworu EGR wpływa więc
pozytywnie na ekologię."

Przepraszam za mój błąd.

 

Edit.

I takie coś padło w Volvo V40 1.9 Diesel, zaczął tracić moc i utrzymywał stałe 2500-3000 obrotów, ze świateł ledwo się ruszało, ze względu na brak mocy,,,

Edytowane przez Mr.Pro
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...