Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich.

chcialbym zwiększyć zasieg sygnału wifi w mieszkaniu 65 m2. 
obecnie używam router nergear R6800, jest on podłączony do routera z UPC. 
wszystkie urządzenia jakie posiadam są połączone z routerem przez wifi, nie chce w mieszkaniu żadnego okablowania. 
Zastanawiam się nad zmiana na router Asus rt ac87u. Pytanie, czy ten Asus będzie dużo lepszy niż netgear czy nie wymieniać ?

 

Link to post
Share on other sites

Z tym mesh to w sumie dobry pomysł, w związku z tym mam pytanie ponieważ w kwestii sieci bezprzewodowych jestem kompletnie zielony . Obecnie mam usługę UPC 500 Mb, router od UPC mam ustawiony jako bridge o podłączony do niego router netgear r6800 i łącze się z nim ze wszystkimi urządzeniami przez wif. Ale mam jeszcze jeden router wolny w domu tp link Ac1200 , czy mogę go podczepić pod tego netgear tak żeby pracował jako kolejny router wzmacniacz , oczywiście połączyć je oba przez wifi, żadnych kabelków, to by rozwiązało ten temat. Jeżeli jest jakiś poradnik to bardzo poprosze o link 

Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, elkomendante napisał:

Ale mam jeszcze jeden router wolny w domu tp link Ac1200 , czy mogę go podczepić pod tego netgear tak żeby pracował jako kolejny router wzmacniacz , oczywiście połączyć je oba przez wifi, żadnych kabelków, to by rozwiązało ten temat. Jeżeli jest jakiś poradnik to bardzo poprosze o link 

Nie ma sensu, TP by musiał być podłączony po kablu, z tego co kojarzę nie będzie on robił jako wzmacniacz. Jak przeciągniesz do niego kabel, to będzie OK. Dziwię się, że przy 65m2 masz problem z zasięgiem, jak jest ustawiony ruter względem reszty pomieszczeń w mieszkaniu?

Link to post
Share on other sites
W dniu 20.02.2021 o 13:21, elkomendante napisał: