Skocz do zawartości

RTX2070 to jakaś komedia.


Recommended Posts

Pod koniec stycznia 2020 zakupiłem RTXa 2070 za kwote ponad 2000zł. Krta po niecałych trzech miesiącach odmówiła posłuszeństwa... 

 

Zainstalowałem aktualizacje sterowników. Ku mojemu zdziwieniu każdy start kompa kończył się BSoDem! Myślałem, że NV skopała stery. Więc zrobiłem format. System wstał i kilka godzin jeszcze było ok. Wyłączyłem kompa. Wieczorem włączam a ku mojemu zdziwieniu komp nie wstaje. Po kilku próbach zareagował jednak cały obraz był poszarpany i niewyraźny. Pełen artefaktów. Masakra jakaś! 

 

DWA I PÓŁ MIESIĄCA! Jestem rozczarowany i cholernie zniechęcony. Zwłaszcza, że komp wyłączony z użytku na przynajmniej dwa tygodnie.

 

Karta idzie na reklamacje. Jednak ciekawi mnie co zaproponuje komputronik. Nie chciał bym znowu dostać karty, która za dwa miesiąca zrobi kaput! Jak myślicie - jest szansa by komputronik wymienił mi na jakiegoś radeona? Miał ktoś kiedyś podobny przypadek?

Link to post
Share on other sites

Raczej zwrócą kasę rtx 2070 nie jest już dostępny a do wersji super musieliby dołożyć. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

A to chyba juz nie moj problem? Mnie kasa nie interesuje co z reszta podkreslilem w zgloszeniu reklamacyjnym. Albo niech naprawia albo niech wymieniaja. Nie mam ochoty czekac az przeleja kase by pozniej znowu szukac karty.

Link to post
Share on other sites

Ja poprostu znam to z autopsji przez ostanie pół roku reklamowałem dwie rzeczy w dużym sklepie na x i wiem jak to się odbywa. Dodam tylko ze jedną z tych rzeczy był Rtx 2070.

 

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Ja poprostu znam to z autopsji przez ostanie pół roku reklamowałem dwie rzeczy w dużym sklepie na x i wiem jak to się odbywa. Dodam tylko ze jedną z tych rzeczy był Rtx 2070. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Wiadomo co sie stalo z twoja karta? Jak sie skonczyla twoja reklamacja RTXa?
Link to post
Share on other sites

Zwrot pieniędzy a jak nie pasuje to możesz iść do sądu i se poczekasz miesiąc, dwa, może dłużej. Ja miałem to szczęście ze się ze sklepem dogadałem i dostałem od nich rtx 2070 super w jednej z najlepszych wersji ale z ich oferty outlet a więc po zwrocie 14 dniowym.

 

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Zwrot pieniędzy a jak nie pasuje to możesz iść do sądu i se poczekasz miesiąc, dwa, może dłużej. Ja miałem to szczęście ze się ze sklepem dogadałem i dostałem od nich rtx 2070 super w jednej z najlepszych wersji ale z ich oferty outlet a więc po zwrocie 14 dniowym. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Jaki miales problem z karta? Artefakty?
Link to post
Share on other sites
Raczej zwrócą kasę rtx 2070 nie jest już dostępny a do wersji super musieliby dołożyć. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Masz dwie opcje, tak samo wydajny/lepszy model albo kasa. Jak będą Ci proponować kasę ,to powiedz ze chcesz nowa kartę i tyle.Może dostaniesz wersję Super .Beda próbowali naciągać prawo do swoich celów, np. proponując jednak ciut wolniejszego Radeona RX5700 XT.Nie daj się.

Link to post
Share on other sites

Dokladnie. Niestety nvidia wprowadzając model super nieźle namieszała. Zdenerwowała zarówno osoby który chwilę wcześniej kupiły kartę bez dopisku super jak i tych którzy kartę muszą reklamować. Bo teraz nie wiadomo kto ma za to zapłacić. Producent reklamację uznaje a dalej to już się niech sklep z tym buja. Tryb gwarancja czy rękojmia nie wiele zmienia bo rękojmia w tym kraju to fikcja.

 

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

A jak by Ci padł RX 5700XT to co wtedy? Napisał byś mogłem kupić RTX2070 ? :roll:

 

do tej pory jechalem na samych radeonach. Żaden nie padł.

Masz dwie opcje, tak samo wydajny/lepszy model albo kasa. Jak będą Ci proponować kasę ,to powiedz ze chcesz nowa kartę i tyle.Może dostaniesz wersję Super .Beda próbowali naciągać prawo do swoich celów, np. proponując jednak ciut wolniejszego Radeona RX5700 XT.Nie daj się.

w zgloszeniu reklamacyjnym zaznaczylem, ze w przypadku wymiany chce nowa kartę. Ciekawe jak sie do tego ustosunkują. Ciekawi mnie czy poszarpany i nieczytelny obraz pelen artefaktow na karcie bez obciazenia jest skutkiem awari GPU czy bardziej GDDR.
Link to post
Share on other sites

do tej pory jechalem na samych radeonach. Żaden nie padł.

No i co to ma do RTX2070?

Elektronika rządzi się swoimi prawami. Nie raz padnie RTX2070 a nie raz RX 5700XT. Trafił Ci się felerny egzmeplarz ale to nie powód by stwierdzać, że RTX2070 to jakaś komedia jak nazwałeś temat.

Równie dobrze mógł by Ci się trafić felerny RX 5700XT gdybyś wybrał tą kartę ;)

Edytowane przez DjXbeat
Link to post
Share on other sites

No i co to ma do RTX2070?

Elektronika rządzi się swoimi prawami. Nie raz padnie RTX2070 a nie raz RX 5700XT. Trafił Ci się felerny egzmeplarz ale to nie powód by stwierdzać, że RTX2070 to jakaś komedia jak nazwałeś temat.

Równie dobrze mógł by Ci się trafić felerny RX 5700XT gdybyś wybrał tą kartę ;)

Jakos wsrod RTXow tych felernych egzemplarzy jest jakos dużo. Jak kupowalem to liczylem, ze takie problemy mnie unikną. Zwlaszcza, że czytalem o mozliwej awaryjnosci. Wydajnosciowo karta jest swietna. Jednak wydajnosc powinna isc w parze z bezawaryjnoscia...
Link to post
Share on other sites

Byłeś w pełni świadom z jakimi kartami masz do czynienia i tego, że możesz trafić na wadliwy egzemplarz.

Jednak podjąłeś ryzyko zakupu. Niestety nie udało się i tyle. Nie ma co tutaj rozpaczać, tylko czekać na pozytywne rozpatrzenie sprawy.

Link to post
Share on other sites

Bawi mnie podejście autora. Musi mieć ciekawe podejście do życia jak rozpacza po tym, że karta mu tak szybko padła. Zrozumiałbym jakby to była 3-4 sztuka, ale 1 ? O awaryjności RTX'ów słyszało się na początku produkcji bo był to temat, który się dobrze sprzedawał - w końcu niedawno była premiera a już takie "kwiatki". Karty kupi 10 tysięcy ludzi dla parunastu się zepsuje i przyjdą na forum i od razu jest lament - w końcu nikt nie przyjdzie na forum i nie powie, że "jakże cudownie mój egzemplarz się sprawuje, polecam, kupujcie" - niezależnie czy to karta z stajni AMD czy Nvidia. Kumpel kupił na początku produkcji RTX 2080 ja kupiłem 2080 Ti i po około półtora roku sprawują się idealnie - widocznie mamy farta, w końcu te karty tak szybko padają!  :rotfl: 

Polecam trochę chłodniejsze podejście do takich spraw - to nie koniec świata. Sprzęt ma prawo się zepsuć niezależnie od marki.
Oczywiście jednocześnie życzę pozytywnego rozpatrzenia sprawy, który w pełni Cię usatysfakcjonuje. Przy dobrych wiatrach dostaniesz lepszy/wydajniejszy model tak jak kolega wyżej wspomniał. 

Link to post
Share on other sites

 

 

Tryb gwarancja czy rękojmia nie wiele zmienia bo rękojmia w tym kraju to fikcja.

Jak nie znasz swoich praw to możesz tak pisać.

 

 

 

Jakos wsrod RTXow tych felernych egzemplarzy jest jakos dużo. Jak kupowalem to liczylem, ze takie problemy mnie unikną. Zwlaszcza, że czytalem o mozliwej awaryjnosci. Wydajnosciowo karta jest swietna. Jednak wydajnosc powinna isc w parze z bezawaryjnoscia...

Komedią jest temat który założyłeś bo jak czytałeś przed kupnem o możliwej awaryjności to co się teraz dziwisz.

https://pclab.pl/news79149.html

 

 

 

Przy dobrych wiatrach dostaniesz lepszy/wydajniejszy model tak jak kolega wyżej wspomniał.

Możliwe lub sklep odda ci pieniądze i przy obecnych cenach kart jesteś w dziurze.Pierwszą decyzję podejmie sklep przy reklamacji z tytułu rękojmi, w następnej nie może odmówić spełnienia twoich żądań.

Link to post
Share on other sites

Marekp 99% rękojmi jest załatwianych przez gwarancję. Producent uzna masz wymiane, nie uzna sklep ma podkładkę żeby Ci rękojmię odzucic. Jeżeli myślisz że jakikolwiek sklep będzie płacił ze swoich pieniędzy za wadliwy sprzęt to jesteś w błędzie.

 

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Marekp 99% rękojmi jest załatwianych przez gwarancję. Producent uzna masz wymiane, nie uzna sklep ma podkładkę żeby Ci rękojmię odzucic. Jeżeli myślisz że jakikolwiek sklep będzie płacił ze swoich pieniędzy za wadliwy sprzęt to jesteś w błędzie. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

 

Wiem że stosują takie praktyki sklepy ale ciebie za przeproszeniem gó**o to obchodzi bo reklamacja z tytułu rękojmi odpowiada sprzedawca a nie producent - może rozpatrywać swoją gwarancję na udzielony sprzęt i nie ma nic wspólnego z rękojmią i umową zawartą między klientem a sprzedawcą.

Jeżeli przed w czasie reklamacji nie przypilnujesz sobie i nie każesz wpisać reklamacja z tytułu rękojmi pomijając wewnętrzne procedury sklepowe,to jesteś w dziurze i sklep wciśnie ci gwarancję,któremu oczywiście na rękę a ty masz mniej uprawnień.

I sklep nie ma prawa odrzucić ci reklamację z tytułu rękojmi w pierwszym roku.

Edytowane przez Marekpe
Link to post
Share on other sites

Nawet jak sobie przypilnujesz i będzie wpisana rękojmia to i tak to sklep wyślę do producenta z tytułu gwarancji. Jakiś przepis prawny na to że rękojmia musi być uznana w trakcie pierwszego roku jej biegu? Czy tak sobie dywagujemy. Sklep w dzisiejszych czasach może wszystko. Tobie w razie problemów przysługuje tylko droga prawna.

 

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...