Skocz do zawartości

chaker24

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    211
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

16 OK

O chaker24

  • Tytuł
    Dyskutant
  • Urodziny 10.08.1986

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. chaker24

    MSI X470 Gaming Pro

    Nowy link allegro: https://allegro.pl/oferta/plyta-glowna-msi-x470-gaming-pro-atx-10649167983 Nowa cena licytacji - 300zl
  2. Mam na sprzedaż telefon Samsung galaxy S8 64GB. Telefon wizualnie w bardzo dobrym stanie, technicznie w pełni sprawny. Licytacja allegro od 600zł Allegro: Smartfon Samsung Galaxy S8 4 GB / 64 GB czarny za 900 zł na Allegro.pl - 10643512090 - Ceny i opinie
  3. chaker24

    MSI X470 Gaming Pro

    Obniżyłem cenę. Licytacja zaczyna sie od 350zł. Za ile zostanie wylicytowane za tyle sprzedam.
  4. Mam na sprzedaż płytę główna MSI X470 Gaming Pro. Płyta w pełni sprawna i na gwarancji do 22.11.2021 Licytacja allegro od ceny 450zł. Link do allegro: Płyta główna MSI X470 GAMING PRO ATX - Części komputerowe, Płyty główne - Allegro.pl
  5. Mam na sprzedaż komputer PC. Konfiguracja: - AMD Ryzen 7 3700x - Asus x570 TUW Gaming Plus - 16 GB Ramu - zasilacz Corsair 650W - SSD M2 240GB Nvme - HDD 1TB - obudowa silentiumPc regnum L50 - oryginalny system operacyjny Windows 8.1 box zaktualizowany do Windows 10 Preferuje sprzedaż w całości. Licytacja allegro cena wywoławcza 4000zł bez ceny minimalnej. Wysyłka kurierem przesyłką ubezpieczoną lub odbiór osobisty. Allegro: Komputer AMD Ryzen 7 3700x, MSI RTX2070, 16GB RAM - Sklep i Komputery stacjonarne -
  6. Mam na sprzedaż kilka elektronicznych gratów. Oczywiście wszystko sprawne. 1: Gigabyte GTX960 Windforce II z 2GB RAMU - 330zł https://allegro.pl/oferta/gigabyte-geforce-gtx-960-oc-windforce2-2-gb-ddr5-9776452256 2: Laptop HP nx9105( AMD Athlon, 512MB RAM, HDD 60GB, grafika nVidia - 140zł https://allegro.pl/oferta/laptop-hp-nx9105-kompletny-w-pelni-sprawny-9776253766 3: xBox360 z 1 padme i kinectem oraz 4 gry - 320zł https://allegro.pl/oferta/konsola-xbox-360-kinect-4-gry-9776420015
  7. Myślisz, że ceny rtx20xx utrzymają się na obecnym poziomie po premierze rtx30xx?
  8. No właśnie brat ma RX5700 i odnoszę wrażenie, że wydajność jest jakby... lepsza. W RDR2 przy takich samych ustawieniach na RX gra wydaje się być płynniejsza. Sam już nie wiem, czy przypadkiem nie sprzedam tej karty i kupie RX5700XT albo dołoże do 2070 Super. A czasu nie ma bo niedługo premiera Ampere więc ceny rtx20xx spadną.
  9. Jak się okazało serwis MSI dokonał naprawy mojej karty. Niestety pozostaje niesmak posiadania naprawianej karty... Chyba nie sprzedaje mojej zapasowej 960tki...
  10. Wiesz co - znalazlem gtx960 za niewielkie pieniadze. Ale tej karty sprzedawac raczej nie bede w razie gdybym znowu musial wysylac na kolejna reklamacje.
  11. Nim rozpatrza reklamacje to bede mial troche czasu na rozwazania. Choc kluczowe jest to co zrobi komputronik. Moze nie bedzie trzeba doplacac. Musze znalezc cos tymczasowego. Moze jakis radek r9 nie bedzie zbyt drogi albo gtx770.
  12. Duzej roznicy w cenach miedzy 2070 a 2070s nie ma. Zobacze co mi zaproponuja. A pozniej bede ewentualnie ponegocjuje. Chyba rozejrze sie za jakas tania wzglednie wydajna karta na zastepstwo bo zapowiada sie dlugie oczekiwanie...
  13. Dostales dokladnie ten sam model? Dlugo trwala procedura reklamacji? Tak sie zastanawiam czy jest mozliwosc doplacic do wersji super... Oczywiscie puki co zobacze co sklep zaproponuje.
  14. Karta MSI RTX 2070 Armor. Zakupione w komputroniku za 2100zl.
  15. MSI Radeon RX480. Tej karty tez nie podkrecalem. Daruj sobie. Niezaleznie od sposobu rozpatrzenia reklamacji dostane albo naprawiona/nowa karte, albo zwrot pieniedzy wiec mi zrzutka nie jest potrzebna. A swoje uszczypliwosci wsadz se wiesz gdzie. Poza tym jesli ci przeszkadza ta dyskusja to nie czytaj. Proste.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...