chaker24 16 Napisano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 Pod koniec stycznia 2020 zakupiłem RTXa 2070 za kwote ponad 2000zł. Krta po niecałych trzech miesiącach odmówiła posłuszeństwa... Zainstalowałem aktualizacje sterowników. Ku mojemu zdziwieniu każdy start kompa kończył się BSoDem! Myślałem, że NV skopała stery. Więc zrobiłem format. System wstał i kilka godzin jeszcze było ok. Wyłączyłem kompa. Wieczorem włączam a ku mojemu zdziwieniu komp nie wstaje. Po kilku próbach zareagował jednak cały obraz był poszarpany i niewyraźny. Pełen artefaktów. Masakra jakaś! DWA I PÓŁ MIESIĄCA! Jestem rozczarowany i cholernie zniechęcony. Zwłaszcza, że komp wyłączony z użytku na przynajmniej dwa tygodnie. Karta idzie na reklamacje. Jednak ciekawi mnie co zaproponuje komputronik. Nie chciał bym znowu dostać karty, która za dwa miesiąca zrobi kaput! Jak myślicie - jest szansa by komputronik wymienił mi na jakiegoś radeona? Miał ktoś kiedyś podobny przypadek? Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 No lipa. Pechowo trafiłeś. Choć się trochę dziwię, bo rtxy padały w początkowym okresie, później jakby się już o tym nie słyszało. Może dostałeś jakiś leżak magazynowy z początku produkcji. Daj znać jak to się rozwinie. Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1366 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Wymienią na nowy model i będzie dobrze. Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Raczej zwrócą kasę rtx 2070 nie jest już dostępny a do wersji super musieliby dołożyć. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Raczej zwrócą kasę rtx 2070 nie jest już dostępny a do wersji super musieliby dołożyć. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka A to chyba juz nie moj problem? Mnie kasa nie interesuje co z reszta podkreslilem w zgloszeniu reklamacyjnym. Albo niech naprawia albo niech wymieniaja. Nie mam ochoty czekac az przeleja kase by pozniej znowu szukac karty. Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Obyś miał rację. Za miesiąc może dłużej się okaże. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Raczej obys ty sie mylił. Poza tym w regulaminie komputronika jest napisane, ze na rozpatrzenie reklamacji maja dwa tygodnie. Moglem kupic radeona RX5700XT Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez chaker24 Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Ja poprostu znam to z autopsji przez ostanie pół roku reklamowałem dwie rzeczy w dużym sklepie na x i wiem jak to się odbywa. Dodam tylko ze jedną z tych rzeczy był Rtx 2070. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Ja poprostu znam to z autopsji przez ostanie pół roku reklamowałem dwie rzeczy w dużym sklepie na x i wiem jak to się odbywa. Dodam tylko ze jedną z tych rzeczy był Rtx 2070. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Wiadomo co sie stalo z twoja karta? Jak sie skonczyla twoja reklamacja RTXa? Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Zwrot pieniędzy a jak nie pasuje to możesz iść do sądu i se poczekasz miesiąc, dwa, może dłużej. Ja miałem to szczęście ze się ze sklepem dogadałem i dostałem od nich rtx 2070 super w jednej z najlepszych wersji ale z ich oferty outlet a więc po zwrocie 14 dniowym. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Zwrot pieniędzy a jak nie pasuje to możesz iść do sądu i se poczekasz miesiąc, dwa, może dłużej. Ja miałem to szczęście ze się ze sklepem dogadałem i dostałem od nich rtx 2070 super w jednej z najlepszych wersji ale z ich oferty outlet a więc po zwrocie 14 dniowym. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Jaki miales problem z karta? Artefakty? Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 To samo co u ciebie. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Raczej obys ty sie mylił. Poza tym w regulaminie komputronika jest napisane, ze na rozpatrzenie reklamacji maja dwa tygodnie. Moglem kupic radeona RX5700XT A jak by Ci padł RX 5700XT to co wtedy? Napisał byś mogłem kupić RTX2070 ? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Raczej zwrócą kasę rtx 2070 nie jest już dostępny a do wersji super musieliby dołożyć. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Masz dwie opcje, tak samo wydajny/lepszy model albo kasa. Jak będą Ci proponować kasę ,to powiedz ze chcesz nowa kartę i tyle.Może dostaniesz wersję Super .Beda próbowali naciągać prawo do swoich celów, np. proponując jednak ciut wolniejszego Radeona RX5700 XT.Nie daj się. Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Dokladnie. Niestety nvidia wprowadzając model super nieźle namieszała. Zdenerwowała zarówno osoby który chwilę wcześniej kupiły kartę bez dopisku super jak i tych którzy kartę muszą reklamować. Bo teraz nie wiadomo kto ma za to zapłacić. Producent reklamację uznaje a dalej to już się niech sklep z tym buja. Tryb gwarancja czy rękojmia nie wiele zmienia bo rękojmia w tym kraju to fikcja. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 A jak by Ci padł RX 5700XT to co wtedy? Napisał byś mogłem kupić RTX2070 ? do tej pory jechalem na samych radeonach. Żaden nie padł. Masz dwie opcje, tak samo wydajny/lepszy model albo kasa. Jak będą Ci proponować kasę ,to powiedz ze chcesz nowa kartę i tyle.Może dostaniesz wersję Super .Beda próbowali naciągać prawo do swoich celów, np. proponując jednak ciut wolniejszego Radeona RX5700 XT.Nie daj się. w zgloszeniu reklamacyjnym zaznaczylem, ze w przypadku wymiany chce nowa kartę. Ciekawe jak sie do tego ustosunkują. Ciekawi mnie czy poszarpany i nieczytelny obraz pelen artefaktow na karcie bez obciazenia jest skutkiem awari GPU czy bardziej GDDR. Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) do tej pory jechalem na samych radeonach. Żaden nie padł. No i co to ma do RTX2070? Elektronika rządzi się swoimi prawami. Nie raz padnie RTX2070 a nie raz RX 5700XT. Trafił Ci się felerny egzmeplarz ale to nie powód by stwierdzać, że RTX2070 to jakaś komedia jak nazwałeś temat. Równie dobrze mógł by Ci się trafić felerny RX 5700XT gdybyś wybrał tą kartę Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez DjXbeat Cytuj Link to post Share on other sites
chaker24 16 Napisano 17 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 No i co to ma do RTX2070? Elektronika rządzi się swoimi prawami. Nie raz padnie RTX2070 a nie raz RX 5700XT. Trafił Ci się felerny egzmeplarz ale to nie powód by stwierdzać, że RTX2070 to jakaś komedia jak nazwałeś temat. Równie dobrze mógł by Ci się trafić felerny RX 5700XT gdybyś wybrał tą kartę Jakos wsrod RTXow tych felernych egzemplarzy jest jakos dużo. Jak kupowalem to liczylem, ze takie problemy mnie unikną. Zwlaszcza, że czytalem o mozliwej awaryjnosci. Wydajnosciowo karta jest swietna. Jednak wydajnosc powinna isc w parze z bezawaryjnoscia... Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17779 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Byłeś w pełni świadom z jakimi kartami masz do czynienia i tego, że możesz trafić na wadliwy egzemplarz. Jednak podjąłeś ryzyko zakupu. Niestety nie udało się i tyle. Nie ma co tutaj rozpaczać, tylko czekać na pozytywne rozpatrzenie sprawy. Cytuj Link to post Share on other sites
Krzyzak 131 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Bawi mnie podejście autora. Musi mieć ciekawe podejście do życia jak rozpacza po tym, że karta mu tak szybko padła. Zrozumiałbym jakby to była 3-4 sztuka, ale 1 ? O awaryjności RTX'ów słyszało się na początku produkcji bo był to temat, który się dobrze sprzedawał - w końcu niedawno była premiera a już takie "kwiatki". Karty kupi 10 tysięcy ludzi dla parunastu się zepsuje i przyjdą na forum i od razu jest lament - w końcu nikt nie przyjdzie na forum i nie powie, że "jakże cudownie mój egzemplarz się sprawuje, polecam, kupujcie" - niezależnie czy to karta z stajni AMD czy Nvidia. Kumpel kupił na początku produkcji RTX 2080 ja kupiłem 2080 Ti i po około półtora roku sprawują się idealnie - widocznie mamy farta, w końcu te karty tak szybko padają! Polecam trochę chłodniejsze podejście do takich spraw - to nie koniec świata. Sprzęt ma prawo się zepsuć niezależnie od marki.Oczywiście jednocześnie życzę pozytywnego rozpatrzenia sprawy, który w pełni Cię usatysfakcjonuje. Przy dobrych wiatrach dostaniesz lepszy/wydajniejszy model tak jak kolega wyżej wspomniał. Cytuj Link to post Share on other sites
Marekpe 56 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Tryb gwarancja czy rękojmia nie wiele zmienia bo rękojmia w tym kraju to fikcja. Jak nie znasz swoich praw to możesz tak pisać. Jakos wsrod RTXow tych felernych egzemplarzy jest jakos dużo. Jak kupowalem to liczylem, ze takie problemy mnie unikną. Zwlaszcza, że czytalem o mozliwej awaryjnosci. Wydajnosciowo karta jest swietna. Jednak wydajnosc powinna isc w parze z bezawaryjnoscia... Komedią jest temat który założyłeś bo jak czytałeś przed kupnem o możliwej awaryjności to co się teraz dziwisz. https://pclab.pl/news79149.html Przy dobrych wiatrach dostaniesz lepszy/wydajniejszy model tak jak kolega wyżej wspomniał. Możliwe lub sklep odda ci pieniądze i przy obecnych cenach kart jesteś w dziurze.Pierwszą decyzję podejmie sklep przy reklamacji z tytułu rękojmi, w następnej nie może odmówić spełnienia twoich żądań. Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Marekp 99% rękojmi jest załatwianych przez gwarancję. Producent uzna masz wymiane, nie uzna sklep ma podkładkę żeby Ci rękojmię odzucic. Jeżeli myślisz że jakikolwiek sklep będzie płacił ze swoich pieniędzy za wadliwy sprzęt to jesteś w błędzie. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
robinek09 1583 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Jak to mówią, witaj w klubie mój Zotac RTX2070 padł dwukrotnie , miesiąc " kopania" i zwrot kasy. Kupiłem RTX 2070 SUPER i póki co nie mam problemów. PS jakiej firmy karta? Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez robinek09 Cytuj Link to post Share on other sites
Marekpe 56 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Marekp 99% rękojmi jest załatwianych przez gwarancję. Producent uzna masz wymiane, nie uzna sklep ma podkładkę żeby Ci rękojmię odzucic. Jeżeli myślisz że jakikolwiek sklep będzie płacił ze swoich pieniędzy za wadliwy sprzęt to jesteś w błędzie. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Wiem że stosują takie praktyki sklepy ale ciebie za przeproszeniem gó**o to obchodzi bo reklamacja z tytułu rękojmi odpowiada sprzedawca a nie producent - może rozpatrywać swoją gwarancję na udzielony sprzęt i nie ma nic wspólnego z rękojmią i umową zawartą między klientem a sprzedawcą. Jeżeli przed w czasie reklamacji nie przypilnujesz sobie i nie każesz wpisać reklamacja z tytułu rękojmi pomijając wewnętrzne procedury sklepowe,to jesteś w dziurze i sklep wciśnie ci gwarancję,któremu oczywiście na rękę a ty masz mniej uprawnień. I sklep nie ma prawa odrzucić ci reklamację z tytułu rękojmi w pierwszym roku. Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez Marekpe Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Nawet jak sobie przypilnujesz i będzie wpisana rękojmia to i tak to sklep wyślę do producenta z tytułu gwarancji. Jakiś przepis prawny na to że rękojmia musi być uznana w trakcie pierwszego roku jej biegu? Czy tak sobie dywagujemy. Sklep w dzisiejszych czasach może wszystko. Tobie w razie problemów przysługuje tylko droga prawna. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.