Skocz do zawartości

Temat o kartach Nvidia RTX Turing (TU1xx).


Recommended Posts

Byłem dziś w Proline, w siedzibie i wymieniłem kartę. Mieli już kilka przypadków problemów z tymi GPU ale to nie plaga. Mam testować i jak wciąż będzie coś nie tak wymienią ponownie i tak w kółko. Lepiej jednak zrobić to w okresie 14dni, ponoć Gigabyte strasznie podchodzi do reklamacji (w sensie oczekiwania)

 

So far so good, testowałem parę minut i jest okej, ściągam 3dmarka, puszczę loop na paręnaście minut i zobaczymy czy będzie okej. 

 

 

Zmieniając temat, spora różnica w wydajności względem 1060 i 1070, karta nie przekracza 70C przy czym jest bardzo cicha a mam jeszcze jeden wentylator do podłączenia na front. Trzyma boost powyżej 1900, uważam to za dobry wynik.

  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Byłem dziś w Proline, w siedzibie i wymieniłem kartę. Mieli już kilka przypadków problemów z tymi GPU ale to nie plaga. Mam testować i jak wciąż będzie coś nie tak wymienią ponownie i tak w kółko. Lepiej jednak zrobić to w okresie 14dni, ponoć Gigabyte strasznie podchodzi do reklamacji (w sensie oczekiwania)

 

So far so good, testowałem parę minut i jest okej, ściągam 3dmarka, puszczę loop na paręnaście minut i zobaczymy czy będzie okej. 

 

 

Zmieniając temat, spora różnica w wydajności względem 1060 i 1070, karta nie przekracza 70C przy czym jest bardzo cicha a mam jeszcze jeden wentylator do podłączenia na front. Trzyma boost powyżej 1900, uważam to za dobry wynik.

Gratulacje! Dobrze że sklep stanął na wysokości zadania. Miejmy nadzieję że to jedyny zgrzyt i teraz będziesz już mógł bezawaryjnie cieszyć się nową grafiką.

 

Miejmy nadzieję że XKom również nie będzie robił problemów w razie czego...

 

Ja czekam aż Zotac wypuści update biosu do mojej karty - mam wrażenie że poszła by o wiele więcej na rdzeniu ale power limit skutecznie ją kastruje. Są gry (AC origins i Odyssey, Fallout 4) gdzie boostuje ponad 2000MHz, ale np. w  Wiedźminie, Rise of Tomb Rider spada do 1900-1950 MHz bo dobija do power limit 115%. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

No to witamy nowego w RT :) - niech Ci dobrze służy Dodo.

 

 

 

ponoć Gigabyte strasznie podchodzi do reklamacji (w sensie oczekiwania)

 

Osobiście uważam serwis GB za jeden z lepiej działających, czasy - nigdy nie miałem dłużej niż 3 tygodnie (ale zawsze miałem ten komfort, że jak mi coś padło, to i tak kupowałem na następny dzień nowe, a tu sobie spokojnie czekałem - jak przyszło szło albo po rodzinie, albo na aukcje :) ).

Link to post
Share on other sites

Pilnuję paska postępu :P :p :P

 

Ciekawe z tą gw, bo jestem na 99% pewnien że gdy brałem od niech kartę ostatnio, to było na zamówieniu jak byk 36 m-cy - ale faktem pozostaje, że miało to miejsce z dobre 3 lata temu.

Link to post
Share on other sites

Ale nie mieszajcie gwarancji producenta z gwarancją sklepu. Producent daje 36 i tyle macie, zgłaszając bezpośrednio w serwisie producenta.

Proline wymyślił sobie pewnie swoją gwarancję, w ich serwisie.

Poczytajcie ich regulamin. Tam jest napisane nawet o trzech gwarancjach.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

W Polsce dla konsumenta nie ma czegoś takiego jak gwarancja producenta

 

gwarancję producenta, na dany sprzęt posiada sklep / dystrybutor,

 

a użytkownicy końcowi (czyli wy klienci), posiadacie gwarancję sprzedawcy.

 

 

w przypadku awarii sprzętu, pisanie do producenta w sprawie reklamacji, mija się z celem ponieważ:

  • nie macie żadnej umowy z producentem
  • producent nie przyjmuję reklamacji od prywatnych użytkowników.

tak to wygląda^ w przypadku MSI / GIGABYTE (z ASUS nie wiem)

 

 

wyjątkiem jest EVGA która przyjmie każdego klienta, co posiada sprzęt i dowód zakupu (faktura / paragon),

i seria GIGABYTE Extreme, pod warunkiem że kartę zarejestrowałeś max miesiąc po zakupie, wtedy otrzymujesz GW producenta.

Link to post
Share on other sites

Zgodnie z art.13 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej udzielenie kupującemu gwarancji następuje bez odrębnej opłaty, przez oświadczenie gwaranta, zamieszczone w dokumencie gwarancyjnym lub reklamie. W takim oświadczeniu powinny być określone obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdyby właściwość sprzedanego towaru nie odpowiadała właściwości wskazanej w tym oświadczeniu.

Konsumentowi przysługują dwie drogi reklamacji. Do producenta (gwarancja) i do sklepu (rękojmia).

Konsument wybiera jak zgłosza reklamację. Oczywiście nie można reklamować tej samej wady i tu, i tu.

Link to post
Share on other sites

Najważniejsze, że jest uregulowana ustawowo, czyli nie zależy od czyjegoś widzimisię.

Można żądać naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy, ale pod pewnymi warunkami, np. zwrot pieniędzy dopiero jeśli naprawa, czy wymiana nie jest możliwa.

Musiałbym poszukać szczegółów.

Edytowane przez drVanSteiner
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...