EXT_1 149 Napisano 2 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 Tak mi się przypomniało i znalazłem Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 2 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 Byłem dziś w Proline, w siedzibie i wymieniłem kartę. Mieli już kilka przypadków problemów z tymi GPU ale to nie plaga. Mam testować i jak wciąż będzie coś nie tak wymienią ponownie i tak w kółko. Lepiej jednak zrobić to w okresie 14dni, ponoć Gigabyte strasznie podchodzi do reklamacji (w sensie oczekiwania) So far so good, testowałem parę minut i jest okej, ściągam 3dmarka, puszczę loop na paręnaście minut i zobaczymy czy będzie okej. Zmieniając temat, spora różnica w wydajności względem 1060 i 1070, karta nie przekracza 70C przy czym jest bardzo cicha a mam jeszcze jeden wentylator do podłączenia na front. Trzyma boost powyżej 1900, uważam to za dobry wynik. 5 Cytuj Link to post Share on other sites
r1023 795 Napisano 2 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 @dodo miłego użytkowania oby nie było już problemów 1 Cytuj Link to post Share on other sites
joker5513 2660 Napisano 2 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 Byłem dziś w Proline, w siedzibie i wymieniłem kartę. Mieli już kilka przypadków problemów z tymi GPU ale to nie plaga. Mam testować i jak wciąż będzie coś nie tak wymienią ponownie i tak w kółko. Lepiej jednak zrobić to w okresie 14dni, ponoć Gigabyte strasznie podchodzi do reklamacji (w sensie oczekiwania) So far so good, testowałem parę minut i jest okej, ściągam 3dmarka, puszczę loop na paręnaście minut i zobaczymy czy będzie okej. Zmieniając temat, spora różnica w wydajności względem 1060 i 1070, karta nie przekracza 70C przy czym jest bardzo cicha a mam jeszcze jeden wentylator do podłączenia na front. Trzyma boost powyżej 1900, uważam to za dobry wynik. Gratulacje! Dobrze że sklep stanął na wysokości zadania. Miejmy nadzieję że to jedyny zgrzyt i teraz będziesz już mógł bezawaryjnie cieszyć się nową grafiką. Miejmy nadzieję że XKom również nie będzie robił problemów w razie czego... Ja czekam aż Zotac wypuści update biosu do mojej karty - mam wrażenie że poszła by o wiele więcej na rdzeniu ale power limit skutecznie ją kastruje. Są gry (AC origins i Odyssey, Fallout 4) gdzie boostuje ponad 2000MHz, ale np. w Wiedźminie, Rise of Tomb Rider spada do 1900-1950 MHz bo dobija do power limit 115%. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3587 Napisano 2 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 Bo Proline to świetny sklep, mam sporo gratów od nich kupionych i zawsze bez problemu obsługa (a zdarzały się reklamacje). Cytuj Link to post Share on other sites
EXT_1 149 Napisano 2 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 No to witamy nowego w RT - niech Ci dobrze służy Dodo. ponoć Gigabyte strasznie podchodzi do reklamacji (w sensie oczekiwania) Osobiście uważam serwis GB za jeden z lepiej działających, czasy - nigdy nie miałem dłużej niż 3 tygodnie (ale zawsze miałem ten komfort, że jak mi coś padło, to i tak kupowałem na następny dzień nowe, a tu sobie spokojnie czekałem - jak przyszło szło albo po rodzinie, albo na aukcje ). Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 2 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 Chłopaki z Proline kręcili nosem na serwis, ja nie wiem, nigdy nic nie reklamowałem. Proline genialny sklep, wymienili bez gadania "na gębę", co ważne mam do nich 20min od pracy, to będzie mój sklep domyślny 1 Cytuj Link to post Share on other sites
EXT_1 149 Napisano 2 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 Bardzo ciekawie podsumował. Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2187 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Proline dobry sklep? czytaliście co pisze na dole... karty graficzne przeważnie dostają GW w systemie 24/36, a tutaj patrzcie 34mc-y?, ucięło gdzieś 2-miesiące? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3587 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Błąd zapewne po prostu Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2187 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Błąd zapewne po prostu a ty co nie śpisz xd, większość kart graficznych u nich ma GW 34, ciekawe praktyki Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 większość kart graficznych u nich ma GW 34, ciekawe praktyki Dokładnie, nawet pisałem do nich w tej sprawie. To nie jest żaden błąd to po prostu ich polityka. Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3587 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Pilnuję paska postępu :p Ciekawe z tą gw, bo jestem na 99% pewnien że gdy brałem od niech kartę ostatnio, to było na zamówieniu jak byk 36 m-cy - ale faktem pozostaje, że miało to miejsce z dobre 3 lata temu. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Ale nie mieszajcie gwarancji producenta z gwarancją sklepu. Producent daje 36 i tyle macie, zgłaszając bezpośrednio w serwisie producenta. Proline wymyślił sobie pewnie swoją gwarancję, w ich serwisie. Poczytajcie ich regulamin. Tam jest napisane nawet o trzech gwarancjach. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Poczytajcie ich regulamin. Tam jest napisane nawet o trzech gwarancjach. Masz rację, tak samo jest w x-kom. Gwarancja sprzedawcy, gwarancja producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2187 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 W Polsce dla konsumenta nie ma czegoś takiego jak gwarancja producenta gwarancję producenta, na dany sprzęt posiada sklep / dystrybutor, a użytkownicy końcowi (czyli wy klienci), posiadacie gwarancję sprzedawcy. w przypadku awarii sprzętu, pisanie do producenta w sprawie reklamacji, mija się z celem ponieważ: nie macie żadnej umowy z producentem producent nie przyjmuję reklamacji od prywatnych użytkowników. tak to wygląda^ w przypadku MSI / GIGABYTE (z ASUS nie wiem) wyjątkiem jest EVGA która przyjmie każdego klienta, co posiada sprzęt i dowód zakupu (faktura / paragon), i seria GIGABYTE Extreme, pod warunkiem że kartę zarejestrowałeś max miesiąc po zakupie, wtedy otrzymujesz GW producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Mam ulotkę w pudełku GPU z informacją rozszerzenia gwarancji do 4 lat, kto więc jest gwarantem w czwartym roku? Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Zgodnie z art.13 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej udzielenie kupującemu gwarancji następuje bez odrębnej opłaty, przez oświadczenie gwaranta, zamieszczone w dokumencie gwarancyjnym lub reklamie. W takim oświadczeniu powinny być określone obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdyby właściwość sprzedanego towaru nie odpowiadała właściwości wskazanej w tym oświadczeniu. Konsumentowi przysługują dwie drogi reklamacji. Do producenta (gwarancja) i do sklepu (rękojmia). Konsument wybiera jak zgłosza reklamację. Oczywiście nie można reklamować tej samej wady i tu, i tu. Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3587 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 @UP ja dopisze tylko, że gdy przy EVGA NIE posiada się dowodu zakupu, to na produkt nadal przysługuje gwarancja, ale liczona po dacie produkcji (zapisana jest ona w numerze seryjnym). Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Reklamację można zgłaszać przez sklep i większość z nich przyjmie ją jako gwarancyjną (producenta). Trzeba wyraźnie zaznaczyć, że reklamujemy z rękojmi. Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 A jakie korzyści daje mi rękojmia? Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 (edytowane) Najważniejsze, że jest uregulowana ustawowo, czyli nie zależy od czyjegoś widzimisię. Można żądać naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy, ale pod pewnymi warunkami, np. zwrot pieniędzy dopiero jeśli naprawa, czy wymiana nie jest możliwa. Musiałbym poszukać szczegółów. Edytowane 3 Listopada 2018 przez drVanSteiner Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3587 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Rękojmia gwarantuje Ci czas, w którym sklep musi ustosunkować się do Twoich roszczeń (uznaje lub odrzuca, informuje co dalej itp). Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12515 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 To akurat wiele nie daje, bo cobz tego, ze ma 14 dni na przyjęcie lub odrzucenie reklamacji, skoro trwania samej naprawy ustawa już nie reguluje. Cytuj Link to post Share on other sites
mutissj 2187 Napisano 3 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.