Gość D.A.K Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Tesselacja trochę wg mnie zrobiona na siłę - tylko część obiektów i nie zawsze tam, gdzie trzeba. Jednak i tak bardzo ładna gra (opieram się na materiałach YT, bo nie mam i nie grałem) Cytuj Link to post Share on other sites
Dragoslaw25 113 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 (edytowane) Wymagania zalecane, są teraz fajne: - Karta graficzna zgodna z DX11 posiadająca 1,5GB pamięci. - 64 bitowy system operacyjny. - Szybki dysk HDD lub SSD. - Procesor 4 rdzeniowy. - 8GB pamięci RAM. Mam nadzieję, że redakcja zrobi testy i obali te wymagania. Edytowane 27 Czerwca 2011 przez Dragoslaw25 Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 (edytowane) DX11 w Crytek to dodatkowe źródła światła, i walące po oczach, koszmarne rozmycia ekranuto my chyba inne filmiki ogladalismy;) dodano sporo ulepszen. crytek zrobilo co moglo, wiadomo ze nie mogli juz ulepszyc geometrii bo to by sie wiazalo z robieniem gry prawie od podstaw. ja jestem zadowolony moze kiedys sie kupi jakas karte z dx11 i sie sprawdzi:). z tym rozmyciem nie wiem o co chodzi ale jesli masz na mysli bokeh to lepiej sie do tego przyzwyczaic bo gdy pojawi sie nastepna generacja konsol to bedzie standard, tak samo pokazywali je na tech demie samarytanina. ps: ciekawe czy dodali aa Edytowane 27 Czerwca 2011 przez Wulfen Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 (edytowane) Między nami jest jedna wielka różnica. Ty oglądasz filmiki z gier, a ja w nie gram... Jeszcze kilka ujęć mojego autorstwa (1920x1200, Vsync, Ultra, DX11): http://postimage.org/image/18qbzfj50/ http://postimage.org/image/18qdmyvms/ http://postimage.org/image/18qfai84k/ http://postimage.org/image/18qgy1kmc/ http://postimage.org/image/18qilkx44/ Miniaturki: http://s2.postimage.org/18qbzfj50/Crysis2_2011_06_27_21_52_23_00.jpghttp://s2.postimage.org/18qdmyvms/Crysis2_2011_06_27_21_52_40_61.jpghttp://s2.postimage.org/18qfai84k/Crysis2_2011_06_27_21_52_51_80.jpg http://s2.postimage.org/18qgy1kmc/Crysis2_2011_06_27_21_52_59_66.jpghttp://s2.postimage.org/18qilkx44/Crysis2_2011_06_27_21_53_22_83.jpg Edytowane 27 Czerwca 2011 przez Ujemny Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=ON8fU2RWyK4&feature=player_embedded#at=147 I teraz moje pytanie poprzednia w fullHD i maksymalnej grafice miałem miedzy 70-50 klatek czy załączając teraz wszystkie efekty tego dx11 mam szanse grac przynajmniej w 30 klatkach ??? bo szczerze powiedziawszy trochę się boje Edytowane 27 Czerwca 2011 przez wrobellito Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 (edytowane) Nie potwierdzam. W żadnym wypadku Crysis 2 tak nie wygląda. Niestety. Mam nadzieję, że redakcja zrobi testy i obali te wymagania.Popatrz na moją konfigurację sprzętową. Podczas zwiedzania planszy ilość klatek rzadko, kiedy spada poniżej 30 na sekundę, natomiast gdy już zacznie się rozróba... to 20-30... Więc nie ma czego obalać. I teraz moje pytanie poprzednia w fullHD i maksymalnej grafice miałem miedzy 70-50 klatek czy załączając teraz wszystkie efekty tego dx11 mam szanse grac przynajmniej w 30 klatkach ??? bo szczerze powiedziawszy trochę się boje.Jeśli podkręcisz procesor do 4-4,5 GHz, i pisząc FullHD masz na myśli 1920x1080 to... jest nadzieja. Edytowane 27 Czerwca 2011 przez Ujemny Cytuj Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 Ściągnąłem, zainstalowałem i grałem. Na moim sprzęcie rwie aż miło Ale niestety nie efekt wizualny nie robi wrażenia. Tesselacja jest ładna ale jakoś wybiórczo zaimplementowana, nie na wszystkich obiektach. Tekstury są nieco poprawione chociaż nadal jest sporo słabych. I to na tyle. Poza tesselacją niczego więcej ciekawego nie stwierdziłem. A ogólny efekt jest taki, że emocje już opadły po 10 minutach. Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2011 http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=277&t=68421 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość t.luk Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Jeszcze wprawdzie nie sprawdziłem tych paczek ale wydaje mi się, że nie wszystkie tekstury podmienili a tylko ich część (roślinność i podłoże). @ Wulfen Ciekawe. Trzeba będzie skonfrontować to z High Res Texture od Cryteka... Cytuj Link to post Share on other sites
pentaggon 41 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Wszystko jest już do pobrania. Patch 1.9 dla Crysis 2 (136 MB) DX11 Pack (546 MB) Texture Pack (okolo 1.6 GB) http://www.techspot.com/downloads/5186-crysis-2-patch.html Ktoś już testował ? Warto czy nie warto instalować ? Czy są duże różnice w jakości grafiki ? Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 (edytowane) Powyżej masz zdjęcia z DX11. Edytowane 28 Czerwca 2011 przez Ujemny Cytuj Link to post Share on other sites
Gość t.luk Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Z tego co na razie czytałem to są czasem niezłe cyrki to aplikacji tych paczek...Jednym działają bez problemu a innym, gra się nie odpala, są problemy z save'ami itp... Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Może dlatego patch nie nazywa się 2.0 tylko 1.9 i jeszcze będą coś poprawiać. Nie mogę się doczekać, aż to u siebie odpale. Cytuj Link to post Share on other sites
PALEC 1 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 (edytowane) Wszystko jest już do pobrania. Patch 1.9 dla Crysis 2 (136 MB) DX11 Pack (546 MB) Texture Pack (okolo 1.6 GB) http://www.techspot.com/downloads/5186-crysis-2-patch.html Ktoś już testował ? Warto czy nie warto instalować ? Czy są duże różnice w jakości grafiki ? Po co spamujesz jeżeli kilka postów wyżej jest to samo. Ludzie nie róbcie śmietnika z tematu i czytajcie uważnie. http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=277&t=68421 Niestety tak jak jeden z użytkowników pisze tekstury działają z patchem 1.3. W teksturach tego typka a cryteka hd są niewielkie różnice. Więc zostaje wam wybór dx9 + MaLDo HD Texture lub dx11 + crytek hd textures. Autor napisał, że spróbuje by jego tekstury działały na wersji 1.9 plus dorzuci lepsze tekstury od cryteka do swojej paczki. Więc pozostaje nam czekać. Poza tym jak dobrze co niektórzy wiedzą sdk zostanie udostępnione w sierpniu więc będą prawdziwe mody gdzieś na święta pewnie i wtedy dopiero cryengine 3 pokaże swój urok Edytowane 28 Czerwca 2011 przez PALEC 1 Cytuj Link to post Share on other sites
TornadoNew 3 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Jest jakaś możliwość ustawienia w Crysisie 2 AA ? Czy trzeba przez panel karty graficznej ustawiać ? Cytuj Link to post Share on other sites
PALEC 1 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Jest jakaś możliwość ustawienia w Crysisie 2 AA ? Czy trzeba przez panel karty graficznej ustawiać ? niestety trzeba to zrobić z poziomu sterowników Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 teoretycznie aa moze zadzialac na dx11, przy dx9 na 100% nie bedzie dzialac nawet jak wymusisz w sterownikach. Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=o8z8knMzIBw&feature=related Dla mnie patrząc nie ma dużej różnicy A wymagania drastycznie wzrastają Edytowane 28 Czerwca 2011 przez wrobellito Cytuj Link to post Share on other sites
seba84_2005 12 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Jak dla mnie gra wgląda o wiele lepiej z paczkami. Tak sobie radzi GTX 570: http://www.youtube.com/watch?v=qB-waNqHCh4 Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Idąc za ciosem. Zrzuty ekranu mojego autorstwa. DX11 vs DX9, albo na odwrót? http://img27.imageshack.us/img27/2232/crysis22011062818380060.jpg http://img11.imageshack.us/img11/7504/crysis22011062818415810.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
midarktemp 6 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Warto zapraszam do mojego filmiku z DX11 z komentarzem http://www.youtube.com/watch?v=_PDB9ZzW1EM 5 Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 (edytowane) Naprawdę świetny filmik Wydajnościowo do mamy raczej podobny sprzęt wiec u mnie powinien chodzić przyzwoicie Edytowane 1 Lipca 2011 przez .daft regulamin 2-j Cytuj Link to post Share on other sites
Ujemny 29 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Plusik za filmik/komentarz. Cytuj Link to post Share on other sites
Quarantino 79 Napisano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2011 Witam. Ja mam z kolei taki problem. Gdy odpalam DX11 to mam dookoła ekranu czarne paski. Gra nie odpala się na FULL SCREEN. Nie działa ustawienie na full screen poprzez LEWY ALT + ENTER. Ma ktoś jakiś problem, jak to rozwiązać? Oczywiście mowa o 1920x1080. Pozdro Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2011 Wiec właśnie jestem po testach Crysisa 2 na moim sprzęcie i wygląda to tak. FullHD, DX11, Jedną rzecz musiałem zmienić na detale ekstremalne dokładnie OBIEKTY bo załączają je na Ultra mam spadek Fps nawet do 18 klatek. Wiec gra jest niegrywalna. Jak załączę obiekty na ekstremalne a resztę na ultra to mam 60-30 klatek. Nie wiem czy to wina bardziej karty graficznej bo procek jest podkręcony. A kolega ujemny zdaje się ma podobno wydajnościowy sprzęt. Mozę coś nowe stery poprawia ale i tak widać różnice i gra się świetnie prezentuję Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.