Skocz do zawartości

[MULTI] Crysis - seria


Recommended Posts

Kuźwa ja tego nie rozumiem; to po jaką cholere jest ustalana data premiery jak dostaję niepełnoprawny produkt ??? I teraz dopiero trzeba czekać na te patche i inne badziewia, po których gra będzie wyglądać jak należy - czyli - po 2-3 miesiącach od daty oficjalnej premiery !!! Za to powinni wieszać !!! A potem się dziwią, że ludzie ściągają piraty... Bo niby dlaczego mamy płacić za niepełny produkt ??? Tak jak byś pojechał do salonu, kupił auto a oni do Ciebie : " Panie, wycieraczki, obicia na siedzenia i radio dostaniesz za miesiąc bo nie było czasu tego zamontować."

Link to post
Share on other sites

Wyjaśnienie tegoż problemu podjął się sam producent. Chłopaki nie przewidzieli poślizgu w wersjach konsolowych, a poślizg nastąpił (problemy z płynnością na PlayStation 3). Najwidoczniej dopiero teraz, może trochę wcześniej od daty premiery Crytek przerzucił deweloping na wersje PC.

 

Zabawny jest ostatni komentarz, autorstwa pana z Crytek:

That's odd, I don't remember us releasing a singleplayer beta of any description...

Link to post
Share on other sites

Ciekawe to wyjaśnienie, bo skoro wersje konsolowe miały obsuwy to czemu nie opóźniono ich premiery, a wersji PC nie wydano tak dopracowanej jak miała pierwotnie być we wcześniejszym terminie? Przecież wtedy prawie cały zespół (bez kilku osób odpowiedzialnych za ewentualne łatanie wersji PC) mógłby się zająć wersjami konsolowymi.

 

Ale nie tu rządzi prawo pieniądza, na wersjach konsolowych zarabia się więcej, więc można olać wersje PC. Pecetowcy są cierpliwi, nie takie buble już dostawali, więc i teraz mogą poczekać...

 

No normalnie białej gorączki dostaje jak takie coś czytam, przez obsuwę wersji konsolowych wersja PC dostaje po jajach (tu mam nadzieje, że to stwierdzenie nie narusza regulaminu forum). Zresztą nie politycznie byłoby wypuścić wersje PC przed konsolowymi. Niech jeszcze któryś z developerów napisze, że tworzyli grę z miłości do elektronicznej rozgrywki to już zupełnie będzie komplet.

 

Ale co do samego patcha - to trzeba przyznać, że multi faktycznie działa lepiej, od czasu jego wydania ani razu nie miałem problemu z dołączeniem, albo z wyrzuceniem z gry.

Link to post
Share on other sites

Przy następnej generacji konsol chyba sobie jedną sprawię

Spokojnie. Jeśli serwis OnLive się ustabilizuje (BOŻE !! MODLĘ SIĘ O TO CODZIENNIE !!!) to możemy się następnej generacji konsol w ogóle nie doczekać.

Link to post
Share on other sites

Poza tym OnLive na pewno nie wyprze konsol i komputerów osobistych

 

Hmmmmm.... masz kryształową kulę i spojrzałeś w przyszłość ??? To podaj mi też numery w totka na dziś :) Co do OnLive to kolego, nie bądź taki pewny. Powiedziałbyś kilka lat temu, że liczba tytułów wydawanych na konsole przebije wielokrotnie PC ? Niestety smutna prawda jest teraz taka, że PC dostaje jedynie ochłapy z konsolowego stołu a gry, które powinny być promocją PC typu Starcraft 2 okazują się - jak dla mnie - gniotami, odgrzewanymi kotletami, w których jedyne co poprawiono to grafikę a bug goni buga i bugiem pogania !!! I to Blizzard !!! Ludzie, którzy powiedzieli kiedyś, że biorą sobie za honor wydawanie gier, które są doszlifowane w każdym calu !!!

Na dodatek ten gniot kosztuje dziś najtaniej 130zł a hity pokroju Dead Space 2, Bad Company 2 czy Crysis 2 można nabyć za 40zł. Skandal !!!

 

OnLive - wprawdzie nie wystartowało z jakimś sukcesem ale już pomału chłopaki dochodzą do swego zamierzenia i zza oceanu dopływa do nas coraz więcej pozytywnych opinii na temat tej usługi. Bo tak naprawdę to jedyne co potrzeba, żeby to hulało to stabilne pingi a przy tym tempie rozwoju internetu wydaje mi się to kwestią 2-3 lat.

Pamiętaj - "błogosławieni co nie widzieli a uwierzyli" !

Link to post
Share on other sites

Teoretycznie jest już mod, który ma za zadanie umożliwić zapisanie gry poprzez F5 ;)

 

EDIT: Właśnie przechodzę grę na zmodowanym na maxa pliku config.exe. Nie widać praktycznie żadnych różnic w grafice i wydajności. Pozostaje czekać na DirectX 11 :)

Link to post
Share on other sites

Firma Crytek zapowiedziała oficjalnie łatkę ze wsparciem dla DirectX 11 do pecetowej wersji Crysisa 2. Dzięki aktualizacji produkcja ma wzbogacić się o najnowsze efekty graficzne, w tym między innymi tesselację. Niestety deweloper nie ujawnił, kiedy poprawka będzie dostępna i przekazał, że więcej szczegółów na jej temat poznamy wkrótce.

 

Prace nad łatką zostały potwierdzone na oficjalnym forum gry przez Toma Ebswortha, community managera z firmy Crytek. Ebsworth wyjaśnił, że patch jest drodze, ale jego szczegóły poznamy bliżej premiery. Studio zdecydowanie chce wykorzystać w nim pełnię możliwości DirectX 11.

Czyli jest jeszcze nadzieja :)

Link to post
Share on other sites

Tja tylko, że teraz gra chodzi dobrze na średnim sprzęcie a po łatce nie wiadomo co będzie.

Ostatnio dodano DX11 do homefront. Grafa jak na moje oko się nie zmieniła a wydajność ze stałych 60kl/s przy ostrej zadymie spada nawet do 35kl/s.

Link to post
Share on other sites

Dwa patche już wyszły a konsola dalej zablokowana :)

Co do dx11 i teselacji to w crysisie nie wiele to da co najwyżej zaokrągli kilka obiektów jak w metro i tyle. W dispalcement mapping wątpię żeby im się chciało bawić-wymaga to sporo pracy(tekstura musi mieć mapę wysokości).

Cudów po dx11 lepiej się nie spodziewać bo można się mocno rozczarować.

Link to post
Share on other sites

Tja tylko, że teraz gra chodzi dobrze na średnim sprzęcie a po łatce nie wiadomo co będzie.

Ostatnio dodano DX11 do homefront. Grafa jak na moje oko się nie zmieniła a wydajność ze stałych 60kl/s przy ostrej zadymie spada nawet do 35kl/s.

Może i nie widzisz różnicy lecz jeśli programiści z Homefront-a nie umieją wykorzystać

dx11 to czego oczekujesz? Mega fajerwerków na ekranie?

Sam dzisiaj bede miał go na dysku i porównam go "z" i "bez" dx11 :lol:

A co do Crysisa 2 to wierzę ,że wypuszczą go w pełnej klasie ;)

Link to post
Share on other sites

Ja coś nie bo pod DX9 średnio wygląda(a nawalić HDRu to każda gra na konsolach tak ma) a gdyby naprawdę chcieli to by zrobili to przy premierze, a nie 2 miesiące później. Po co komu 2 miesiące po premierze lepsza grafika. Do multi? W multi ważne jest mieć 60FPS a nie tak zwaną teselację

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...