stiffmeister 28 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Witajcie. Po zrobieniu formata na laptopie próbuję aktywować windows, jednak nie mogę bo gdy wpisuję klucz zaczynający się od cyfry zero, wyświetla się komunikat "Klucz produktu nie może zawierać niektórych z tych symboli". Żeby było śmieszniej, aktualny klucz który jest w systemie składa się również z zer. Przed formatem spisałem klucz z panelu sterowania z zakładki system, postawiłem nowy czysty windows bez syfu od lenovo, a tu taki zonk że w kluczu rzekomo nie może być zer. Wiecie o co chodzi? Cytuj Link to post Share on other sites
pulkownik 192 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Tak. Spisałeś nie to co trzeba. Klucz do Windowsa 8 znajduje się w BIOSie. Podczas instalacji system sam go powinien wykryć. Być może instalujesz inną wersję niż była oryginalnie. Cytuj Link to post Share on other sites
stiffmeister 28 Napisano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Był Windows 8.1 i jest Windows 8.1. W biosie szukałem przed formatem i nic nie było na ten temat. Przy instalacji właśnie samo nie wykryło. W biosie jest tylko: Product Name BIOS Version EC Version Lenovo SN Board Number UUID Numer Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez stiffmeister Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Spróbuj aktywować telefonicznie.(nie wyskakuje ci taka możliwość?) Ja tak miałem dwa razy z win 7 i telefonicznie bez problemu... Cytuj Link to post Share on other sites
randallandhopkirk 93 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Jak wyżej, aktywuj telefonicznie windows. Jak też miałem kilka takich przypadków że nie chciał mi się system aktywować przez internet, ale telefonicznie poszło już bez problemu. System generuje numer, który wstukujesz przez klawiaturę telefonu i dostajesz w zamian wygenerowany odpowiedni kod do wpisania. Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez randallandhopkirk Cytuj Link to post Share on other sites
shifted 25 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 sprawdź czy jest aktualna data w systemie. Pytanie czy Twoj klucz jest od windowsa 8,1 czy 8,1 pro. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2015 Ja miałem dobry klucz a i tak musiałem aktywować telefonicznie.... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.