Skocz do zawartości

[ram.net.pl] Problemy


Recommended Posts

no tak ale np. ja złożyłem zamówienie 01.09 na cały zestaw komputerowy o wartości prawie 2600 zł, gdzie termin dostawy był na 08.09. Uważam iż jest to lekka przesada ponieważ sprowadzenie towaru powinno odbywać się w ciągu jednego dnia roboczego i tego samego lub następnego towar powinien zostać wysłany. Paczka kurierem idzie max 2 no może 3 dni więc to daje nam 5 dni oczekiwania na dostawę. A tutaj na start dają termin na tydzień od założenia zamówienia a na dodatek nie dotrzymują ich. Do tego można dorzucić, że kompletnie nie da się z nimi skontaktować. Zamówiłem u nich pierwszy i prawdopodobnie ostatni raz lecz chociaż niskie ceny odrobinę rekompensują okres oczekiwania to i tak to wszystko niszczy ten właśnie kontakt z klientem.

Link to post
Share on other sites

Ja natomiast, zamawiając zestaw komputerowy (części za 5,7k) byłem bardzo zadowolony z obsługi.

Zamówiłem w poniedziałek, wszystkie części miały status - towar dostępny w ciągu 24h - w środę po południu otwierałem drzwi kurierowi. A do tego czasu - bezproblemowy kontakt z obsługą klienta.

Link to post
Share on other sites

ja płytkę zamówiłem 4.9 a przewidywany termin 13.9 ale z tego co tu czytam to nie mam się co spodziewać do tego czasu kuriera :) w sumie to sklep w porządku pod warunkiem jeśli czegoś nam nie trzeba na szybkiego...

czytałem gdzieś że zakupy na miejscu tez problematyczne kolejka przed sklepem aż jest :D

Link to post
Share on other sites

u mnie wciąż status przyjęte czyli do poniedziałku nie mam co liczyć na przesyłkę :)

to aż tyle ludzi u nich kupuje ze względu na niskie ceny, wiec nie ma co się dziwić że takie opóźnienia.

co do braku kontaktu to nie tłumaczy tego nic po prostu zwykła olewka wo liczy się tylko kasa za towar :D

Link to post
Share on other sites

Szanowni Państwo, Klienci i osoby zainteresowane,

przepraszam za wcześniejszy brak kontaktu, ale niestety nie miałem na to czasu - osobiście siedziałem większość czasu pracy jak i po pracy w magazynie, żeby zmniejszyć ilość oczekujących na wysyłkę zamówień. Niestety ilość zamówień (rekordowa w sierpniu w historii firmy), sezon urlopowy (2 osoby z 6-osobowego magazynu przez 2 tygodnie) i chorobowy (2 osoby równocześnie z 5-osobowego zespołu obsługi klienta) spowodował opóźnienia w realizacji wysyłek oraz brak możliwości dodzwonienia się do firmy czy otrzymania natychmiastowej odpowiedzi mailowej. W tej chwili wszystko jest już na dobrej drodze, aby w przeciągu tygodnia firma znowu działała na bieżąco. Już od jutra nie powinno być problemów z dodzwonieniem się na infolinię i uzyskaniem informacji nt. Państwa zamówień. W tym miejscu pragnę wszystkich jeszcze raz serdecznie przeprosić i liczę na cierpliwość i wyrozumiałość. Oczywiście jeśli ktoś tej cierpliwości nie ma a wpłacił gotówkę na nasze konto, otrzyma ją z powrotem w regulaminowym czasie 7 dni od dnia anulowania zamówienia.

Z poważaniem

Rafał Modzelewski

Link to post
Share on other sites

I dodam, że jestem bardzo mile zaskoczony, że w ogóle jest odzew ze sklepu i to "aż" na forum naszym :) Mało który sklep by tak zrobił. Duży PLUS dla mnie :)

 

Czy ja wiem, czy mało który? Cooling i zenfist piszą na pclabie. A ram.net robi tak, bo traci klientów. Myśleli, że się im upiecze, a tu zonk. Nie ma tak lekko. Jak się nie dba o klienta, to już klient dba o to, żeby inni nie tracili nerwów.

Link to post
Share on other sites

Zamówienie złożyłem 5 Września. Kasa wpłacona - zero odpowiedzi, że pieniądze zostały odebrane.

Termin realizacji zamówienia 13.09.2010, oczywiście żadnej informacji o realizacji.

Próbowałem się przed weekendem dodzwonić, bez skutku, czekam jeszcze do jutra/Środy jak dalej nic, to dzwonie o zwrot pieniędzy, po sprawie :) (Oczywiście jeśli się w ogóle dodzwonię xD )

Niby na zamówionym towarze miałem czas oczekiwania 1dzień :) Jakoś nie wygląda to na jeden dzień xD

 

Zamówienie w innym sklepie złożone 11.09 (Sobota) dzisiaj już zostało skompletowane :P

Całkowicie inny poziom realizacji zamówienia.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...