Mat_R 0 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 witam chciałem spytac ile trzeba czekac aby prszyszedl mi kom .Zamówilem go 6.09 .Pisze ze przewidywana data dostawy to 14.09.Czy do tego czsu przyjdzie bo ponoc maja jakis duze opuźnienia Cytuj Link to post Share on other sites
Adam.O 0 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Znając ich, paczka przyjdzie 15/16-go. Cytuj Link to post Share on other sites
Mat_R 0 Napisano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2010 to i tak bym byl zadowolony bo sa jakies opuźnienia Cytuj Link to post Share on other sites
Kotvi 0 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 no tak ale np. ja złożyłem zamówienie 01.09 na cały zestaw komputerowy o wartości prawie 2600 zł, gdzie termin dostawy był na 08.09. Uważam iż jest to lekka przesada ponieważ sprowadzenie towaru powinno odbywać się w ciągu jednego dnia roboczego i tego samego lub następnego towar powinien zostać wysłany. Paczka kurierem idzie max 2 no może 3 dni więc to daje nam 5 dni oczekiwania na dostawę. A tutaj na start dają termin na tydzień od założenia zamówienia a na dodatek nie dotrzymują ich. Do tego można dorzucić, że kompletnie nie da się z nimi skontaktować. Zamówiłem u nich pierwszy i prawdopodobnie ostatni raz lecz chociaż niskie ceny odrobinę rekompensują okres oczekiwania to i tak to wszystko niszczy ten właśnie kontakt z klientem. Cytuj Link to post Share on other sites
Thyrun 0 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Ja jak zamawiałem dyski twarde, to mieli tydzień poślizgu... niestety coś za coś, niska cena za żałosną jakośc obsługi. Cytuj Link to post Share on other sites
pawel.chodziez 1 Napisano 9 Września 2010 Udostępnij Napisano 9 Września 2010 Ja natomiast, zamawiając zestaw komputerowy (części za 5,7k) byłem bardzo zadowolony z obsługi. Zamówiłem w poniedziałek, wszystkie części miały status - towar dostępny w ciągu 24h - w środę po południu otwierałem drzwi kurierowi. A do tego czasu - bezproblemowy kontakt z obsługą klienta. Cytuj Link to post Share on other sites
Mat_R 0 Napisano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Kotvi a przysłali ci juz? Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 ja czekałem równy tydzień Cytuj Link to post Share on other sites
hl1030 0 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 ja płytkę zamówiłem 4.9 a przewidywany termin 13.9 ale z tego co tu czytam to nie mam się co spodziewać do tego czasu kuriera w sumie to sklep w porządku pod warunkiem jeśli czegoś nam nie trzeba na szybkiego... czytałem gdzieś że zakupy na miejscu tez problematyczne kolejka przed sklepem aż jest Cytuj Link to post Share on other sites
Patrick. 33 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Chyba pierwszy i ostatni raz tam coś w ogóle zamawiałem... Do obsługi klienta nie da się w ogóle dodzwonić. I w dodatku jeszcze biorą ci kasę za oczekiwanie na połączenie. Paczka idzie baaaardzo długo. Jedyną zaletą tego sklepu, to niskie ceny, a tak nic poza tym. Cytuj Link to post Share on other sites
jasio20 0 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Ja też zamawiałem tam kostkę ramu i mimo iż było info że towar dostępny czekałem tydzień , już się martwiłem że coś nie tak, odpowiedzi na emaile nie było ale wkońcu towar przyszedł.Niskie ceny ale problemy z dostępnością towaru. Cytuj Link to post Share on other sites
Kotvi 0 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 Kotvi a przysłali ci juz? Nie, nadal czekam. Już się trochę niecierpliwię Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 A ostrzegałem, to nikt mnie nie chciał słuchać. Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 154 Napisano 10 Września 2010 Udostępnij Napisano 10 Września 2010 dostaniesz w poniedzialek. Weź sprawdź na stronie czy paczke posłali Cytuj Link to post Share on other sites
hl1030 0 Napisano 11 Września 2010 Udostępnij Napisano 11 Września 2010 u mnie wciąż status przyjęte czyli do poniedziałku nie mam co liczyć na przesyłkę to aż tyle ludzi u nich kupuje ze względu na niskie ceny, wiec nie ma co się dziwić że takie opóźnienia. co do braku kontaktu to nie tłumaczy tego nic po prostu zwykła olewka wo liczy się tylko kasa za towar Cytuj Link to post Share on other sites
Mat_R 0 Napisano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2010 no u mnie tez Cytuj Link to post Share on other sites
ramnetpl 0 Napisano 12 Września 2010 Udostępnij Napisano 12 Września 2010 Szanowni Państwo, Klienci i osoby zainteresowane, przepraszam za wcześniejszy brak kontaktu, ale niestety nie miałem na to czasu - osobiście siedziałem większość czasu pracy jak i po pracy w magazynie, żeby zmniejszyć ilość oczekujących na wysyłkę zamówień. Niestety ilość zamówień (rekordowa w sierpniu w historii firmy), sezon urlopowy (2 osoby z 6-osobowego magazynu przez 2 tygodnie) i chorobowy (2 osoby równocześnie z 5-osobowego zespołu obsługi klienta) spowodował opóźnienia w realizacji wysyłek oraz brak możliwości dodzwonienia się do firmy czy otrzymania natychmiastowej odpowiedzi mailowej. W tej chwili wszystko jest już na dobrej drodze, aby w przeciągu tygodnia firma znowu działała na bieżąco. Już od jutra nie powinno być problemów z dodzwonieniem się na infolinię i uzyskaniem informacji nt. Państwa zamówień. W tym miejscu pragnę wszystkich jeszcze raz serdecznie przeprosić i liczę na cierpliwość i wyrozumiałość. Oczywiście jeśli ktoś tej cierpliwości nie ma a wpłacił gotówkę na nasze konto, otrzyma ją z powrotem w regulaminowym czasie 7 dni od dnia anulowania zamówienia. Z poważaniem Rafał Modzelewski Cytuj Link to post Share on other sites
pawel.chodziez 1 Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 No i jak widać na powyższym - wszystko ma swoje racjonalne wytłumaczenie Cytuj Link to post Share on other sites
Thyrun 0 Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 I dodam, że jestem bardzo mile zaskoczony, że w ogóle jest odzew ze sklepu i to "aż" na forum naszym Mało który sklep by tak zrobił. Duży PLUS dla mnie Cytuj Link to post Share on other sites
Kotvi 0 Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 Jednak nadal nie można się połączyć Cytuj Link to post Share on other sites
Czaszka 49 Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 Jednak nadal nie można się połączyć Już od jutra nie powinno być problemów z dodzwonieniem się na infolinię Cytuj Link to post Share on other sites
Kotvi 0 Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 Jednak nadal nie można się połączyć Już od jutra nie powinno być problemów z dodzwonieniem się na infolinię Wysłany: 12 Wrz 2010, 22:19 Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 I dodam, że jestem bardzo mile zaskoczony, że w ogóle jest odzew ze sklepu i to "aż" na forum naszym Mało który sklep by tak zrobił. Duży PLUS dla mnie Czy ja wiem, czy mało który? Cooling i zenfist piszą na pclabie. A ram.net robi tak, bo traci klientów. Myśleli, że się im upiecze, a tu zonk. Nie ma tak lekko. Jak się nie dba o klienta, to już klient dba o to, żeby inni nie tracili nerwów. Cytuj Link to post Share on other sites
hl1030 0 Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 mimo wszystko zawsze jakiś odzew i mam nadzieje że status paczka wysłana przy swoim zamówieniu zobaczę jak najszybciej bo w niedługim czasie będę chciał zamówić kolejne itemy Cytuj Link to post Share on other sites
Katana 0 Napisano 13 Września 2010 Udostępnij Napisano 13 Września 2010 Zamówienie złożyłem 5 Września. Kasa wpłacona - zero odpowiedzi, że pieniądze zostały odebrane. Termin realizacji zamówienia 13.09.2010, oczywiście żadnej informacji o realizacji. Próbowałem się przed weekendem dodzwonić, bez skutku, czekam jeszcze do jutra/Środy jak dalej nic, to dzwonie o zwrot pieniędzy, po sprawie (Oczywiście jeśli się w ogóle dodzwonię xD ) Niby na zamówionym towarze miałem czas oczekiwania 1dzień Jakoś nie wygląda to na jeden dzień xD Zamówienie w innym sklepie złożone 11.09 (Sobota) dzisiaj już zostało skompletowane Całkowicie inny poziom realizacji zamówienia. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.