Skocz do zawartości

[MULTI] Need For Speed - seria


Recommended Posts

  • 1 miesiąc temu...

 

 

 

 

 

Limitowana edycja NFS Hot Pursuit (w cenie wersji normalnej) dostępna będzie dla osób, które złożą zamówienie przedpremierowe na grę (np. w sklepie ultima.pl). Znajdziemy w niej sześć nowych wozów - Alfa Romeo 8C Competizione, Ford Shelby GT500, Audi TT RS Coupé, Chevrolet Camaro SS, Porsche Cayman S oraz Dodge Challenger SRT8. Dwa pierwsze auta pojawią się tylko w limitowanej wersji, podczas gdy pozostałe dostępne będą także w wydaniu standardowym, ale gracze będą musieli odblokować je wraz z postępami w rozgrywce.

Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo 8C Competizione, Ford Shelby GT500, Audi TT RS Coupé, Chevrolet Camaro SS, Porsche Cayman S oraz Dodge Challenger SRT8

E tam, jeździłem wszystkimi, no poza tym Fiatem.

 

A może by tak NFS: The Cross :) w czasach gdy zaczynał karierę.

Link to post
Share on other sites

A gdyby odnowili pierwszego NFS'a, bylaby bajka. To byl chyba 1994 rok. Jeszcze pamietam swoj najlepszy czas na mojej ulubionej otwartej trasie Alpine. Stage 1, czerwone Ferrari, manualna skrzynia i czas 2;37;11. A rekord kompa wynosil 2;44;00. Ale czy ktos to jeszcze pamieta . . .

Oczywiście że ktoś pamięta :)

Ja na moim pierwszym pececie odpaliłem od razu NFS. Niestety poza podziwianiem intra, nie wiele mogłem zdziałać. Gra była diablo wymagająca a sprzęt słaby (486 SX 33mhz + 4MB RAM)

Palenie gum Viperem i te ślady gumy na asfalcie :) robiło wrażenie!

Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem, dlaczego EA w tak beznadziejny sposób zarządza marką Need for Speed. Do kogo adresowane są projekty World, oraz Hot Pursuit? Przerzucenie całego budżetu na projekt Shift 2, było by znacznie lepszym rozwiązaniem.

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Ja napewno nie kupie tej gry. Uwazam, iz seria NFS skonczyla sie na Carbonie ( ktory i tak byl znacznie gorszy niz MW). Pozniej tworcy wydali 2 slabe gry: Pro Street i Undercover. Troszke lepiej pokazal sie Shift, na ktorym wreszcie moglem pojezdzic na kierownicy ( poprzednie czesci sie nie nadawaly, a kierownica dawala gorsze czasy niz klawiatura ;/ ). Ale nowe Hot Pursuit to lekka przesada. Wyglada jak arcede'owka na konsole, ktora nie bedzie miala nic wspolnego z realnym swiatem samochodow. Mam nadzieje, ze tworcy poniosa straty i zmienia podchodzenie do takiej serii jaka BYŁ nfs.

Link to post
Share on other sites

Ale nowe Hot Pursuit to lekka przesada. Wyglada jak arcede'owka na konsole, ktora nie bedzie miala nic wspolnego z realnym swiatem samochodow. Mam nadzieje, ze tworcy poniosa straty i zmienia podchodzenie do takiej serii jaka BYŁ nfs.

 

sugerujesz, że MW czy też Carbon nie był arcade'owy :) wybacz, ale się chyba nie zgodzę :D

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

nie no, oczywiscie ze byly, nikt nigdy nie wymagal, zeby nfs byl krolem realizmu. Lecz np, patrzac na gameplay wyszukany przez jednego z poprzednikow, samochody biora zakret 90 stopni na wcisnietym nitro. Az tak nie bylo w zadnym innym nfsie. Mnie to bardziej przypomina Trackmanie:)

Rowniez pozdrawiam.

 

Poprostu mowie, ze to juz widzialem. Mam namysli wspomniana trackmanie. Mnie na bardziej atrakcyjny wydaje sie nawet ostatnio wydany blur. A od serii NFS wymagam tego co bylo najlepsze w Undergroundach i MW. I to wszystko.

Link to post
Share on other sites

samochody biora zakret 90 stopni na wcisnietym nitro

że tak zapytam...ile razy przeszedłeś np. Most Wanted ;) bo ja przeszedłem je jakieś 10x + ze 4 razy dla jaj na trainerze....i wierz mi, nie takie myki jak zakręt 90 stopni na nitro się robiło :P

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Need for Speed skończył się na Most Wanted Zeratul....

czekam na jego odrodzenie i wprowadzenie parę fajnych pomysłów, które chętnie bym ujrzał...ale przyznaję rację, po MW nie było żadnego NFS'a bez jakiś udziwnień w postaci realności, bardzo niecharakterystycznych dla serii ;)

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Długo się zastanawiałem, jak ocenić nowego NFS'a. W sumie jest to powrót do korzeni, ale nieco przesadzony.

 

Nie grałem w najstarsze NFS'y, ale wiem, o co tam chodziło. Zacząłem od Porsche 2000, które wprost uwielbiam, potem HP2, który moim zdaniem był bardzo marny: McLaren F1 na leśnej drodze w dżungli i helikopter z beczkami. Następnie Underground, który w sumie przypadł mi do gustu - zmienił się styl, ale nadal chodziło o ściganie się, a nie o rozwijanie wątku fabularnego. Underground 2 to IMO jakiś żart - realizm prowadzenia samochodu jak w grze RTS i wiejski tuning pełną gębą. Chwilę grałem też w Most Wanted, które jak pamiętam nie było złe. Na koniec demo Shifta, które tak mi się spodobało, że pełna wersja wylądowała się na półce w segmencie dobrych gier.

 

Wracając jednak do nowego HP. Niby są trasy, a nie ulice, niby są supersamochody, a nie obwieszone spoilerami Nissany, ale niestety pozostało nitro i kompletny brak realizmu. To, co widać na filmiku to jakiś żart - żadnej różnicy w prowadzeniu pomiędzy asfaltem a piachem na poboczu, żadnej zmiany toru jazdy przy zderzeniu (przepychance) i to je ;) ne nitro zamiast hamulca... Więc niby powrót do korzeni jest, ale nie całkiem taki, jakiego by się chciało.

Link to post
Share on other sites

Underground 2 to IMO jakiś żart - realizm prowadzenia samochodu jak w grze RTS i wiejski tuning pełną gębą.

Masz rację. Tuning w tej części był przesadzony, bardzo przesadzony. Underground, wniósł jako tako powiew świeżości, natomiast dwójka, głównie przez jeżdżące "choinki" i według mnie - słabe miasto, nie zasługuje na miano lepszej gry niż jej poprzedniczka. Co do modelu jazdy, tu się nie zgodzę. To NFS, ta seria zawsze była Arcade'owa, nie oczekiwałem, i nie oczekuje, by to się zmieniło (oczywiście, jeżeli gra jest w granicach zdrowego rozsądku, Undercover był już za bardzo uproszczony). Należy również podkreślić, że SHIFT, też nie jest symulacją. IMO trochę mu jednak do niej brakuje.

 

Wracając do HP. Gdy usłyszałem, że za tą część bierze się Criterion, obawiałem się, tak naprawdę, tylko jednej rzeczy - modelu jazdy. Dla mnie, NFS z fizyką z Burnouta, to, totalnie nieudany pomysł. Branie zakrętów bokiem (driftem), brak różnic między trasą a piachem, dodatkowo, wątpię by gra przyjęła się pod względem e-sportu (ligi itd.), właśnie ze względu na sterowanie. Widać, że HP jest bardziej nastawione na pościgi policyjne, aniżeli wyścigi, czy "profesjonalny gaming". Podsumowując, gra już mi się nie podoba ;) .

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...