Skocz do zawartości

Pochwal się co stworzyłeś w programach graficznych


Recommended Posts

To macie jeszcze parę wizualek (realizacji), czyli z czym na co dzień mam do czynienia ;)     Patrz spoiler...

 

http://vpx.pl/i/2014/03/04/6a5871M.jpg

 

 

 

http://vpx.pl/i/2014/03/04/11Bk2Y.jpg

http://vpx.pl/i/2014/03/04/b-skin_stojak_na_okulary_WSR6s.jpg

http://vpx.pl/i/2014/03/04/planszewSc.jpg

http://vpx.pl/i/2014/03/04/Pyszny_kube%C5%82ek_78.jpg

http://vpx.pl/i/2014/03/04/Sivlux_prezenter_456DdtqC.jpg

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

http://i.imgur.com/ySp8bfG.jpg

 

http://i.imgur.com/75EEDmv.jpg

 

Jeśli ktoś stwierdzi, że smutne kolory to się nie obrażę :) na drugim obrazku budynek z lewej nie mój ;)

 

trochę tu mało rzeczy z archi to jeszcze:

http://i.imgur.com/7XYu7ww.jpg

 

 

http://i.imgur.com/tKNStgD.jpg

Edytowane przez BlueMike
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dzięki za uwagę Pitter pomyślę coś nad tym S ;)

 A tutaj czołggg

 

No to teraz nie za wesoło się robi. Mam tylko 4GB ram i scena ogólnie płynnie chodzi ale jest pewien proces w vrayu który wykrywa za dużo objektów i przy dużej rozdzielczości nie za każdym razem renderuję scenę. Będę musiał się wziąć za optymalizowanie czołgu. I bankowe jest to że jak zacznę teksturować to mogę śnić o renderze z 4GB ramu więc będę musiał kupic z 2 kostki po 8 gb bo macho 120 zakrywa slot tylko teraz wysokie ceny są ramów poczekam do końca marca być może ceny się zmniejszą a podobno pod koniec roku ddr4 mają wejść.
 
 
1959895_383202635154278_1944778192_n.jpg
 
Nie mogę znaleźć refki czołgu bez górnego pokładu z lufą żeby odsłoniło pewną cześć blach 
 
http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/screenshooter-legacy/fc-yylgdrtetgalsnkbckdq.jpg

No i zrobiłem ten " radiator "  :menda:

10003494_383296215144920_460155793_n.jpg

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Abstrakcja 3D pod wpływem frustracji.http://shadowness.com/file/item9/414939/image.jpghttp://shadowness.com/file/item9/414940/image.jpg


Góra:

http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/screenshooter-legacy/un-qloqaiixyvdbbiyvflqh.jpg

Detale 1800188_383709045103637_1062179306_n.jpg


1912369_383842668423608_1474509028_n.jpg
 
Moja pierwsza rocznica zainteresowania i zaczęcia poważnego tworzenia w 3D. Mam nadzieję że kolejny rok będzie również sukcesywny a nawet ponad to ;) Pozdrawiam !!!!!!!!!
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

http://breakbrunch.com/wp-content/uploads/2012/07/please-kill-me-funny-lol-dog-picture.jpg


Drobny OT...

 

Panowie! Znacie się na 3ds maxie a ja nigdy nawet nie widziałem tego programu na oczy. Mam jednak pytanie które zadał mi zupełnie atechniczny lajkonik. Chłopak to artysta i tworzy w tym wizualizacje projektów (bo jest architektem wnętrz) jednak od strony technicznej kompletnie nie ma pojęcia "z czym to się je". Pytał mnie o, tu cytat "kwadraciki które liczą mu scenę przy renderowaniu". Rozumiem że chodzi o takie kawałki jak latają w cinebenchu i domyślam się że powinno być ich tyle co rdzeni procesora. Tymczasem u niego na i7 2600k są takie tylko dwa. To normalne? Czy jest w tym programie jakaś opcja gdzie ustalasz ilu rdzeni powinien on używać? 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Niech sprawdzi tylko w menadżerze zadań czy wszystkie rdzenie działają jeżeli tak to nie ma co się przejmować. Jeżeli za to nie będzie pokazywało zużycia wszystkich rdzeni będziemy działać dalej. Pozdrawiam ;) 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

w menedżerze wygląda to tak: 2 rdzenie pracują na 100%, dwa troszkę a 4 zupełnie nie pracują :) (winda wykrywa i7 z HT jako 8 rdzeni)... Wygląda więc na to że program używa tylko dwóch rdzeni...


/uprzątnę zaraz ten OT z tego miejsca ale chciałem konkretnie Was o to zapytać.

Link to post
Share on other sites

Biafra1987, render jak dla mnie pewnikiem to Vray. Teoretycznie powinien renderować wykorzystując wszystkie rdzenie.  W ustawieniach rendera (render setup) w zakładce Indirect illumination --> light cache --> "number of passes" jaką ma wpisaną liczbę?  Może jeszcze sprawdzić czy w ustawieniach vray'a --->settings---> miscellaneous options nie ma zaznaczonej opcji "low thread priority". 

 

Wigor, Zetka? Używałeś loopów ? Masz wtedy większą kontrolę nad elementami twarzy na wszystkich subdivach :)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...