Walus 153 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Znam ten ból jak ogranicza klient umiejętności nie ma nic gorszego, wstyd później włożyć coś do portfolio... 3x True! Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17574 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 To macie jeszcze parę wizualek (realizacji), czyli z czym na co dzień mam do czynienia Patrz spoiler... http://vpx.pl/i/2014/03/04/6a5871M.jpg http://vpx.pl/i/2014/03/04/11Bk2Y.jpg http://vpx.pl/i/2014/03/04/b-skin_stojak_na_okulary_WSR6s.jpg http://vpx.pl/i/2014/03/04/planszewSc.jpg http://vpx.pl/i/2014/03/04/Pyszny_kube%C5%82ek_78.jpg http://vpx.pl/i/2014/03/04/Sivlux_prezenter_456DdtqC.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
WiGoR 544 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Świeże Logo dla własnego użytku Cytuj Link to post Share on other sites
BlueMike 2579 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 (edytowane) http://i.imgur.com/ySp8bfG.jpg http://i.imgur.com/75EEDmv.jpg Jeśli ktoś stwierdzi, że smutne kolory to się nie obrażę na drugim obrazku budynek z lewej nie mój trochę tu mało rzeczy z archi to jeszcze: http://i.imgur.com/7XYu7ww.jpg http://i.imgur.com/tKNStgD.jpg Edytowane 4 Marca 2014 przez BlueMike 1 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17574 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 WiGoR - studio tornedo ? Cytuj Link to post Share on other sites
WiGoR 544 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Tak tornedo Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 @WiGoR poprawiłbym "S", lekko odstaje od reszty - jest za "chude" Cytuj Link to post Share on other sites
WiGoR 544 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Dzięki za uwagę Pitter pomyślę coś nad tym S A tutaj czołggg No to teraz nie za wesoło się robi. Mam tylko 4GB ram i scena ogólnie płynnie chodzi ale jest pewien proces w vrayu który wykrywa za dużo objektów i przy dużej rozdzielczości nie za każdym razem renderuję scenę. Będę musiał się wziąć za optymalizowanie czołgu. I bankowe jest to że jak zacznę teksturować to mogę śnić o renderze z 4GB ramu więc będę musiał kupic z 2 kostki po 8 gb bo macho 120 zakrywa slot tylko teraz wysokie ceny są ramów poczekam do końca marca być może ceny się zmniejszą a podobno pod koniec roku ddr4 mają wejść. Nie mogę znaleźć refki czołgu bez górnego pokładu z lufą żeby odsłoniło pewną cześć blach http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/screenshooter-legacy/fc-yylgdrtetgalsnkbckdq.jpg No i zrobiłem ten " radiator " 2 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17574 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 @up - ...aż słyszę to skrzypienie gąsienic świetne mały offtop http://www.youtube.com/watch?v=bnYolaNnyHo 3 Cytuj Link to post Share on other sites
WiGoR 544 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Worm ale wariat haha myślałem przez chwilę że odleci do tyłu ten czołg przy strzale Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 T-90 piękna maszyna Cytuj Link to post Share on other sites
WiGoR 544 Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Abstrakcja 3D pod wpływem frustracji.http://shadowness.com/file/item9/414939/image.jpghttp://shadowness.com/file/item9/414940/image.jpg Góra: http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/screenshooter-legacy/un-qloqaiixyvdbbiyvflqh.jpg Detale Moja pierwsza rocznica zainteresowania i zaczęcia poważnego tworzenia w 3D. Mam nadzieję że kolejny rok będzie również sukcesywny a nawet ponad to Pozdrawiam !!!!!!!!! 1 Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Czekając na ostatni odcinek True Detective: http://i.imgur.com/6DK3cUq.jpg 2 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17574 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Od razu skojarzyło mi się z grafikami mojego znajomego Tomasza Trafiała (tome) - click Cytuj Link to post Share on other sites
WiGoR 544 Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 http://breakbrunch.com/wp-content/uploads/2012/07/please-kill-me-funny-lol-dog-picture.jpg Drobny OT... Panowie! Znacie się na 3ds maxie a ja nigdy nawet nie widziałem tego programu na oczy. Mam jednak pytanie które zadał mi zupełnie atechniczny lajkonik. Chłopak to artysta i tworzy w tym wizualizacje projektów (bo jest architektem wnętrz) jednak od strony technicznej kompletnie nie ma pojęcia "z czym to się je". Pytał mnie o, tu cytat "kwadraciki które liczą mu scenę przy renderowaniu". Rozumiem że chodzi o takie kawałki jak latają w cinebenchu i domyślam się że powinno być ich tyle co rdzeni procesora. Tymczasem u niego na i7 2600k są takie tylko dwa. To normalne? Czy jest w tym programie jakaś opcja gdzie ustalasz ilu rdzeni powinien on używać? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
WiGoR 544 Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Niech sprawdzi tylko w menadżerze zadań czy wszystkie rdzenie działają jeżeli tak to nie ma co się przejmować. Jeżeli za to nie będzie pokazywało zużycia wszystkich rdzeni będziemy działać dalej. Pozdrawiam 1 Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Może ustawił zbyt wysokie AA lub inne próbkowanie i dlatego wolniej to idzie. Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 w menedżerze wygląda to tak: 2 rdzenie pracują na 100%, dwa troszkę a 4 zupełnie nie pracują (winda wykrywa i7 z HT jako 8 rdzeni)... Wygląda więc na to że program używa tylko dwóch rdzeni... /uprzątnę zaraz ten OT z tego miejsca ale chciałem konkretnie Was o to zapytać. Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Biafra1987, render jak dla mnie pewnikiem to Vray. Teoretycznie powinien renderować wykorzystując wszystkie rdzenie. W ustawieniach rendera (render setup) w zakładce Indirect illumination --> light cache --> "number of passes" jaką ma wpisaną liczbę? Może jeszcze sprawdzić czy w ustawieniach vray'a --->settings---> miscellaneous options nie ma zaznaczonej opcji "low thread priority". Wigor, Zetka? Używałeś loopów ? Masz wtedy większą kontrolę nad elementami twarzy na wszystkich subdivach 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Walus 153 Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Prosty w wykonaniu, chromowany przycisk. http://s28.postimg.org/aaofbr0fx/Bez_nazwy_1.png 4 Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17574 Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 @up - lepiej wyglądałoby mim zdaniem bardziej stonowane to przejście. Zamiast granicznych wartości biel-czerń, wybierz jakieś „wcześniejsze" Cytuj Link to post Share on other sites
stelek 2845 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 http://media.creativebloq.futurecdn.net/sites/creativebloq.com/files/images/2012/10/uistep1.jpg coś wten deseń a TU znajdziecie tutek, z którego pochodzi powyższy screen - pozdro 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Walus 153 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 (edytowane) Można też tak:) http://s8.postimg.org/veh3mzm9f/asd2.png Edytowane 18 Marca 2014 przez Walus 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Fotka się nie wczytuje. Przynajmniej u mnie Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.