Skocz do zawartości

karta -test a zwrot


Recommended Posts

Ustawowo masz prawo do zrotu w terminie 14dni. Oczywiście sklep może ci potrącić jakiś % z kwoty, jeżeli są ślady użytkiwania np ślady montażu. Ja przed zwrotem zawsze robię zdjęcia, by mieć w razie czego dowód na nienaruszony stan przedmiotu ;)

 

Ps sklep ma stary zapis o 10 dniach, który jest błędny. Nie wiem czy w takim wypadku termin zwrotu nie wydłuża się do roku czasu %-)

Link to post
Share on other sites

Zapis ten dotyczy niepoinformowania o prawie do odstąpienia. Czy poinformowanie o starym, błędnym terminie się pod to łapie - trzeba by zapytać rzecznika lub prawnika ;)

 

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/terminy-odstapienie/

Edytowane przez piterrrxd
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Mozesz jak najbardziej. Testy testami ale nie zawsze to co otrzymujemy nas zadowal. To ze ktos napisal ze X karta ma X fps w danej grze, to dla osoby ktora nie zajmuje sie graniem w Fraps'a, nic to nie daje.

Dla jednego 45fps to wystarczajaco a dla innego zbyt malo.

 

Smialo zamow. Traktuj z szacunkiem i jesli nie bedziesz zadowolony to zwroc/wymien, przeciez to nie prezerwatywy.

Link to post
Share on other sites

Zupełnie głupie rozumowanie, pozamawiaj może kilka procesorów, płyt głównych, kości ram, a co tam dodaj jeszcze kilka monitorów.

W sumie to bym proponował kupić PC i odsyłać części co 10 dni i tym sposobem masz kompa za darmochę.

Potem się dziwić, że mamy państwo jakie mamy.

Link to post
Share on other sites

Przecież takie jest założenie możliwości zwrotu towaru. Nie możesz przetestować, więc możesz to zrobić po otrzymaniu sprzętu.

Jeśli tak bardzo chcecie bronić sklepów, to kupujcie outlet w cenie normalnego sprzętu. Dzięki temu klienci będą mogli przetestować, a sklep nie straci. Idźcie do sklepu stacjonarnego i spróbujcie kupić towar z wystawy z rabatem. Usłyszycie, że jest to towar pełnowartościowy i nie chcesz, to nie kupuj.

Nie widzę nigdzie by autor chciał zwrócić sprzęt nie ważne od wyników. Jak mu się nie spodoba, to ma się męczyć, ale nie robić problemu sprzedawcy? Ładnie nas sklepy/firmy wychowały.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Kupowanie z zamiarem zwrotu nie jest tak do końca w porządku.

Jednak zakup i zwrot z powodu niezadowolenia to co innego.

Chłodzenie głośno pracuje, karta się grzeje, cewki piszczą. Przecież to nie są rzeczy za parę złotych tylko dużo więcej.

Testy nie zawsze pokrywają się z rzeczywistością.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

@up - bardzo dobrze napisane. Dzięki takim "cwaniakom" udało mi się ostatnio niestety kupić w morele używanego procka (były ewedentne ślady po instalacji radiatora). Jako że jednak działał prawidłowo, zostawiłem, ale niesamk pozostał.

Ten przepis o 14 dniowym zwrocie jest wg mnie głupi i nielogiczny, wielu go wykorzystuje w niecnych celach.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

zobacz tego screena tam cos pisze o czyms
 

 

Dostałem raka..

 

 

IMO to lekka przesada, są testy, jest YT/Google masa recenzji no i mamy przecież logiczne myślenie.

Rozumiem, jak sprzęt nie spełni oczekiwań, jak koledzy wyżej pisali - karta się grzeje itp. - rozumiem ale bez przesady aby robić coś takiego z premedytacją.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...