Milusiek01 0 Napisano 24 Września 2016 Udostępnij Napisano 24 Września 2016 witam czy jezeli kupie karte w tehcplanet i ja otworze potestuje podkrece posprawdzam sobie moge ja zwrocic wedlug tego? http://scr.hu/2xfz/es0lp Link to post Share on other sites
kraterownia 73 Napisano 24 Września 2016 Udostępnij Napisano 24 Września 2016 (edytowane) Poczytaj regulamin sklepu. Nieważne co kupisz przez internet możesz to zwrócić w ciągu 14 dni. Ps. Z resztą sam sobie odpowiedziałeś w ss. Edytowane 24 Września 2016 przez kraterownia Link to post Share on other sites
Milusiek01 0 Napisano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2016 zobacz tego screena tam cos pisze o czyms Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 24 Września 2016 Udostępnij Napisano 24 Września 2016 Ustawowo masz prawo do zrotu w terminie 14dni. Oczywiście sklep może ci potrącić jakiś % z kwoty, jeżeli są ślady użytkiwania np ślady montażu. Ja przed zwrotem zawsze robię zdjęcia, by mieć w razie czego dowód na nienaruszony stan przedmiotu Ps sklep ma stary zapis o 10 dniach, który jest błędny. Nie wiem czy w takim wypadku termin zwrotu nie wydłuża się do roku czasu Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 24 Września 2016 Udostępnij Napisano 24 Września 2016 @up Można prosić o jakąś podpórkę prawną na te przedłużenie terminu? Zainteresowało mnie to . Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 24 Września 2016 Udostępnij Napisano 24 Września 2016 (edytowane) Zapis ten dotyczy niepoinformowania o prawie do odstąpienia. Czy poinformowanie o starym, błędnym terminie się pod to łapie - trzeba by zapytać rzecznika lub prawnika https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/terminy-odstapienie/ Edytowane 24 Września 2016 przez piterrrxd 1 Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 24 Września 2016 Udostępnij Napisano 24 Września 2016 Mam nadzieję autorze,że potem jak coś kupisz,to nie będziesz miał pretensji o to,że to nie nówka....To jest bez sensu,albo chcesz albo nie. Testy są w internecie. 4 Link to post Share on other sites
Milusiek01 0 Napisano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2016 podasz mi test karty gigabyte xtreme? Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 24 Września 2016 Udostępnij Napisano 24 Września 2016 @up sklep nie może (bynajmniej nie powinien) sprzedawać przedmiotu ze zwrotu jako nowy. Od tego jest tzw outlet. Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 24 Września 2016 Udostępnij Napisano 24 Września 2016 Ja tak trafiłem na moje PC-T60B w morele.net . Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Mozesz jak najbardziej. Testy testami ale nie zawsze to co otrzymujemy nas zadowal. To ze ktos napisal ze X karta ma X fps w danej grze, to dla osoby ktora nie zajmuje sie graniem w Fraps'a, nic to nie daje. Dla jednego 45fps to wystarczajaco a dla innego zbyt malo. Smialo zamow. Traktuj z szacunkiem i jesli nie bedziesz zadowolony to zwroc/wymien, przeciez to nie prezerwatywy. Link to post Share on other sites
Milusiek01 0 Napisano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2016 gral.pl czy techplanet.pl ? co lepsze? Link to post Share on other sites
marcelo92 12 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 mam nadzieje, że wiecie że przez takie osoby sklepy sobie narzucają wyższe marze. Druga sprawa, że to zwykła podłość branie czego z góry zakładjąc, że to oddasz. W internecie jest multum testów. Na YT pełno juz testerów, co działają na takiej zasadzie. 1 Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Dla sklepów to zwykłe ryzyko handlowe. Fakt, że branie produktu z założeniem pobawienia się nim i oddania, to zawracanie innym głowy, ale obwinianie klientów za ceny w naszym pięknym kraju to głupota Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 No ale chyba na czymś muszą sobie odbić stratę za zwrot pieniędzy i potem sprzedanie danego produktu za mniej jako outlet . Link to post Share on other sites
Dalar 28 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Zupełnie głupie rozumowanie, pozamawiaj może kilka procesorów, płyt głównych, kości ram, a co tam dodaj jeszcze kilka monitorów. W sumie to bym proponował kupić PC i odsyłać części co 10 dni i tym sposobem masz kompa za darmochę. Potem się dziwić, że mamy państwo jakie mamy. Link to post Share on other sites
blaven 304 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Przecież takie jest założenie możliwości zwrotu towaru. Nie możesz przetestować, więc możesz to zrobić po otrzymaniu sprzętu. Jeśli tak bardzo chcecie bronić sklepów, to kupujcie outlet w cenie normalnego sprzętu. Dzięki temu klienci będą mogli przetestować, a sklep nie straci. Idźcie do sklepu stacjonarnego i spróbujcie kupić towar z wystawy z rabatem. Usłyszycie, że jest to towar pełnowartościowy i nie chcesz, to nie kupuj. Nie widzę nigdzie by autor chciał zwrócić sprzęt nie ważne od wyników. Jak mu się nie spodoba, to ma się męczyć, ale nie robić problemu sprzedawcy? Ładnie nas sklepy/firmy wychowały. 1 Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Kupowanie z zamiarem zwrotu nie jest tak do końca w porządku. Jednak zakup i zwrot z powodu niezadowolenia to co innego. Chłodzenie głośno pracuje, karta się grzeje, cewki piszczą. Przecież to nie są rzeczy za parę złotych tylko dużo więcej. Testy nie zawsze pokrywają się z rzeczywistością. 2 Link to post Share on other sites
Popularne posty jarrino 3909 Napisano 25 Września 2016 Popularne posty Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Może jeszcze inaczej napiszę,żeby ktoś mnie źle nie zrozumiał. Jeżeli jedynym celem kupującego ,jest przeprowadzenie testów(udanych) i zwrot zakupionego przedmiotu (14 dni) ,to taka osoba dla mnie wychodzi na mendę ,która potem drze japę,że sklep sprzedaje rozpakowany towar. Nie piszę tego o naszym autorze,tylko tak ogólnie, o pewnych zasadach. Ja sobie zdaję sprawę,że niejednokrotnie jesteśmy rolowani przez sklepy (lub sprzedawców) ale to zupełnie nie znaczy,że mamy być tacy sami.... 10 Link to post Share on other sites
teuton 6 Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 @up - bardzo dobrze napisane. Dzięki takim "cwaniakom" udało mi się ostatnio niestety kupić w morele używanego procka (były ewedentne ślady po instalacji radiatora). Jako że jednak działał prawidłowo, zostawiłem, ale niesamk pozostał. Ten przepis o 14 dniowym zwrocie jest wg mnie głupi i nielogiczny, wielu go wykorzystuje w niecnych celach. 1 Link to post Share on other sites
dodo 20721 Napisano 27 Września 2016 Udostępnij Napisano 27 Września 2016 zobacz tego screena tam cos pisze o czyms Dostałem raka.. IMO to lekka przesada, są testy, jest YT/Google masa recenzji no i mamy przecież logiczne myślenie. Rozumiem, jak sprzęt nie spełni oczekiwań, jak koledzy wyżej pisali - karta się grzeje itp. - rozumiem ale bez przesady aby robić coś takiego z premedytacją. 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts