Viva_L 0 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Witam planuję w najbliższym czasie zamówić komputer w częściach, wybór podał na sklep Morele.net, który wydał się być solidnym, dobre oceny i wgl. Jednak w internecie nie jest tylko masa pozytywnych opinii, wiele niestety jest negatywnych, ludzie mają różne przygody z tym sklepem. Moje pytanie czy warto tam kupować? Wszystkie zestawy praktycznie na tym forum sa składane w tyn sklepie. Jak wygląda ten sklep na obecne czasy? Może lepiej wybrać Agito? Cytuj Link to post Share on other sites
eVerest 1092 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Ja kupuję i w morele i agito. Na razie nie miałem problemów z gwarancją w obu sklepach.Oby tak dalej. Cytuj Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 @up: czyli twoja opinia niewiele wnosi, ponieważ o ile nic się nie spier****, to każdy przyzwoity sklep internetowy można ocenić jako solidny, natomiast dobry sklep od gównianego można odróżnić głównie po tym, jak przebiega proces reklamacji i jaki poziom obsługi klienta sklep zapewnia. Z moich doświadczeń wynika, że w morele reklamacje potrafią trwać długo. Reklamowałem ramy i dostałem nowy komplet po ok. 4 tygodniach, który okazał się wadliwy. Po kolejnych 3-4 tygodniach dostałem wreszcie sprawne ramy. Gdyby nie to, że chodziło o ram, który jest tanim elementem, byłbym bez kompa prawie 2 miesiące. To zdecydowanie za długo. Niemniej nie sugeruję, ze morele jest złym sklepem a Agito dobrym, nie ponieważ niczego w Agito nie reklamowałem i nie wiem, jak ten sklep zachowuje się w takich przypadkach. Cytuj Link to post Share on other sites
stalkerpl 129 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 roznie to moze być, ostatnio kupilem procesor i plyte na agito, bylo wszystko w porzadku, moze byc wszystko ok lub nie, takie zycie Cytuj Link to post Share on other sites
eVerest 1092 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Reklamowałem ramy i dostałem nowy komplet po ok. 4 tygodniach, który okazał się wadliwy. Po kolejnych 3-4 tygodniach dostałem wreszcie sprawne ramy. Ja reklamowałem w morele kartę SDXC,bo się rozwarstwiała o dołu.Dostałem jakiś nowszy po 3 tygodniach.Pytałem się dla czego tak długo trzeba czekać?Odpowiedzieli,że karta trafi prosto do producenta,potem do klienta.Kartę nie musiałem odbierać z punktu,bo tam reklamowałem a kurier zawiózł za darmo prosto do domu. Cytuj Link to post Share on other sites
misa85 0 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Ja kupiłem w Agito całkiem sporo przedmiotów głównie elektronika i muszę przyznać że lepiej wypada na tle morele.pl ,choćby dla tego iż wysyłka jest błyskawiczna przedmioty są solidnie zapakowane ( w morele kupowałem kilka przedmiotów które oprócz teg iż były owinięte czarną folią nie były nawet w osobnym pudełku ! a była to między innymi płyta główna ! ) wysyłka trwała 4 dni pomimo iż na stronie pisało że natychmiastowa. Reklamowałem tam też jeden przedmiot trwało to 2 tygodnie i obyło się bezproblemowo w morele duży minus za utrudniony kontakt z działem reklamacji (tylko email) nie wiem jak z reklamacjami w Agito ale pewnie tak samo Cytuj Link to post Share on other sites
eVerest 1092 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 w morele kupowałem kilka przedmiotów które oprócz teg iż były owinięte czarną folią nie były nawet w osobnym pudełku ! a była to między innymi płyta główna ! ) Płyta musi być owinięta w folie,bo to jest folia antystatyczna! Cytuj Link to post Share on other sites
EruPL 9 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Ja czekałem na nową mysz z agito (mysz wysłana na gwarancję) prawie 3 tygodnie i to jeszcze musiałem im napisać po 2,5 tyg żeby mi napisali jak wygląda sytuacja bo żadnego info oprócz tego, że przyjęli do serwisu nie było... Cytuj Link to post Share on other sites
misa85 0 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Płyta musi być owinięta w folie,bo to jest folia antystatyczna! chodziło mi o to iż całe pudełko było tylko owinięte folią matole, a powinno byc zapakowane w karton Cytuj Link to post Share on other sites
Viva_L 0 Napisano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Osobiście dzwoniłem w kilu kwestiach do morele.net obsługa była przyjemna, wszystko mi wyjaśniono rzetelnie doradzono, na odpowiedź e-mail też nie musiałem długo czekać około 6-7 godzin, tylko w internecie krąży tyle różnych negatywnych komentarzy, ze.. Z drugiej strony większość forów bardzo poleca ten sklep oraz ich użytkownicy. Cytuj Link to post Share on other sites
wujekdobryzbojek 24 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Ja również nie mam problemów z Agito. Wysyłka szybka (zwykle czekałem max 3 dni), dobre opakowania. Raz się zapędziłem, i kupiłem procka, którego nie chciałem (znaczy chciałem, ale potem znalazłem tańszego ). Napisałem maila i mimo, iż paczka była już wydana kurierowi, to Agito anulowało bez konsekwencji transakcję. Co do obsługi serwisowej - spaliła mi się karta (oczywiście nie sama, ja przez nieuwagę dotknąłem ją kabelkiem od molexa gdy komputer działał ). Szybki mail do sklepu. Na drugi dzień przyjeżdża kurier po paczkę (za transport oczywiście nie płacimy). Po niecałych dwóch tygodniach karta wraca umyta, uczesana i gotowa do działania. Cytuj Link to post Share on other sites
EruPL 9 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Dziwne bo ja na swój koszt musiałem wysyłać do serwisu Agito... Cytuj Link to post Share on other sites
wujekdobryzbojek 24 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Dziwne bo ja na swój koszt musiałem wysyłać do serwisu Agito... Toś mnie zaskoczył. Ja nie miałem problemu - oczywiście w trakcie trwania gwarancji. Nawet mimo tego, że sprzęt był kupiony na allegro (jako używka) i faktura była wystawiona na inną osobę i na całego blaszaka, a nie tylko na kartę. Kurier przyjechał, odebrał i tyle. Żadnych opłat. Cytuj Link to post Share on other sites
azenis 5 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Zamawiam w obu sklepach od lat, zostawiłem u nich sporo $$$. Z mojego doświadczenia mogę w 100% polecić oba sklepy. Agito ma błyskawiczną realizację zamówienia, często kurier pojawiał się u mnie na drugi dzień. Morele też zawsze szybko dostarczało towar (3-5 dni), ale jednak w tym wypadku mały + dla Agito. Nie przypominam sobie żadnych problemów ani z jednym ani z drugim sprzedawcą. Ostatnio czytam dużo negatywnych opinii nt Morele, jednak czy są prawdziwe? Na pewno nie raz przytrafiła się im wpadka. Jednak myślę, że dużo tych opinii to szeptany marketing. Jedynym wyznacznikiem dla mnie była cena - po prostu brałem tam, gdzie taniej. Pamiętam nawet sytuację, gdy po kalkulacji opłacało mi się część podzespołów zamówić w jednej firmie a pozostałe w drugiej i wyszło taniej, niż gdybym wszystko na raz zamówił w jednym sklepie. Pozdrawiam 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.