Skocz do zawartości

stalkerpl

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    758
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

126 Świetny

O stalkerpl

  • Tytuł
    Pasjonat

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. router od upc standartowy, nie sprawdzałem jaka tam max przepustowość ale gdyby na routerze było 2,5gb to w ustawieniach też mi sie powinno wyświetlić? miałem jakieś dziwne zawirowania i prędkość obcinana była do 100mb, sterowniki zaktualizowane a u mnie na spedtescie 100mb zamiast 3 razy wiecej
  2. Witam mam płyte główną TUF GAMING Z690-PLUS D4, https://www.asus.com/pl/motherboards-components/motherboards/tuf-gaming/tuf-gaming-z690-plus-d4/ na stronie producenta jest informacja że mam kartę sieciową Karta sieciowa Intel® 2,5 GbE a gdy wejde w ustawienia mam tylko 1gb, to jaka powinna być prędkość?
  3. nie jestes pierwszy w kolejce, wiec gdzieś moze w listopadzie moze bys dostał te karte jak oczywiscie jeszcze z góry zapłacisz
  4. jeżeli nic nie grzebałeś w ustawieniach routera to na 99% leży problem po stronie dostawcy, kolega mieszka blisko ciebie jak nie to jak juz pisałem wina sprzetu dostawcy, antena traci zapewne zasięg lub przełącza się na inny nadajnik i wtedy tracisz połaczenie
  5. win 10 jest przypisywany do płyty głównej, jak za często zmieniasz płyte i na nowo aktywujesz win10 to powstaje taki problem, jak zablokowałeś sobie klucz to tylko support micrososftu, powinni ci wysłać nowy klucz
  6. skoro juz zamówiłeś to sprawdzisz sobie czy kabel telefoniczny bedzie pasował do gniazda w routerze
  7. Witam poszukuje nowego routera, mój obecny po prostu wariuje a reset nie pomaga posiadam obecnie radiowke 30m/b w porywach, po wifi mam podłączone z 3 telefony, tv, chromcasta, 2 wzmacniacze i pc po kablu Do wydania ok 150zł.
  8. skończyłeś podstawówkę w ogóle ze ci różnica wychodzi 100zł
  9. router kupiony w 2018r prawie jeszcze nówka sztuka, problem wystepuje od czasu do czasu ale to irytuje i jeszcze taki myk jest że poprzez stronę nie można sie do niego zalogować, chyba że lecę od samego początku z konfiguracją
  10. na tv wyskakuje błąd i informacja ze brak połaczenia z siecią, inne smartfony też nie mogą zalogować się do wi-fi
  11. Witam nie wiem czy to odpowiedni dział ale pojawia się u mnie następujący problem mam telefon huawei p20 pro i router tl-wr940n i co jakiś czas w telefonie wyskakuje mi komunikat abym autoryzował sięć wifi, w tym czasie nie mam dostępu do wifi a w aplikacji tp linka tether nie widać żadnych moich urządzeń tj. routera i 2 wzmacniaczy sygnału W telefonie pokazuje mi zablokowaną sieć wifi i obok znaczek wifi ze znakiem zapytania(autoryzuj się wifi) W takiej sytuacji robię albo reset albo ponowne wyszukiwanie routera w aplikacji i ponowne zalogowanie ale co jest problemem? dlaczeg
  12. Gdybym miał wybierać pomiędzy msi a gigabytem to bym wybrał msi, z tego co czytałem gigabyte potrafi byc niezłą suszarką, i zakup w jakimś porządnym sklepie bo w razie reklamacji nie można wysłać karty msi bezpośrednio do producenta Jest jeszcze palit i gainward też warty uwagi ale tam chyba trzeba ręcznie przestawiać przełącznik na karcie by przejść w tryb boost a to wg. mało wygodne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...