Skocz do zawartości

Recommended Posts

Złożyłem w tym sklepie 3 zamówienia, pierwsze przebiegła bez problemu. Z drugim zamówieniem miałem drobne problemy, ale teraz to już normalnie ręce opadają.

 

Na ceneo albo skąpiec znalazłem wentylatory które szukałem a mianowicie:

http://www.sleeveking.pl/pl/p/Prolimatech-Red-Vortex-Red-Wings,-czerwony-LED-140mm/5133

pisze ponad 10 sztuk myślę od ręki bede miał, zamówiłem w Poniedziałek, wtedy też od razu przelew poszedł, we wtorek już było potwierdzenie i status zmienił się na: oczekiwanie na dostawę

 

Co najlepsze, nie wiadomo skąd te wentylatory idą ale cały tydzień zleciał a oni nadal ich nie mają. Zero kontaktu, totalne olanie. Jak bym wiedział to wolał bym w jakimś normalnym sklepie poczekać, nie wiem morele.net czy coś, akurat w tym sklepie była możliwość zamówienia 2 a w kliku innych po 1 mieli i reszta na sprowadzenie. Mogłem jednak zaczekać z innym sklepem.

 

Jeszcze co na dodatek, zamówiłem w cenie 36zł cene obniżyli ale mi wentylatorów jeszcze nie wysłali, pomimo tego że czekam tydzień.

 

Nie polecam sklepu i ostrzegam, jeśli ktoś ma jakiś kontakt z tym sklepem proszę go bardzo miło pozdrowić, nie wiem kto jest odpowiedzialny za tak negatywne podchodzenie, ale jeśli właściciel to jeszcze bardziej trzeba go pozdrowić.

 

Tak więc ostrzegam omijajcie jak najdalej ten sklep, nie łakomcie się na tanią cenę dopłaccie w innym sklepie.

Edytowane przez Artur918273
Link to post
Share on other sites

nom, była taka sytuacja, z tego co mi się przypomina głupi się nad nimi zlitowałem, a tu za to taki odwet z dwoma wentylatorami, niech przyjdzie mi ta wiadomość z opini to teraz na pewno im wystawie pozytywną opinię, ale znając życie odrazu pójdzie odwołanie, że oni nie winni, że według nich wszystko było szybko i solidnie.

Link to post
Share on other sites

Regulamin sklepu sleeveking:

 

Jeżeli przy produkcie brak adnotacji o terminie wysyłki oznacza to, że dostawca nie podał nam dokładnych informacji o terminie realizacji zamówienia złożonego przez nasz sklep. W takim przypadku termin realizacji może wynieść maksymalnie 21 dni, ale często czas ten nie przekracza 4 dni roboczych i Klient jest zawsze informowany przez Sklep o przybliżonym czasie oczekiwania.

 

Jedynie co mają od ręki w sklepie to oplot za 3 złote. :o

Edytowane przez csMKJP
Link to post
Share on other sites

.... i Klient jest zawsze informowany przez Sklep o przybliżonym czasie oczekiwania.

 

niestety ja nie miałem przyjemności aby ktoś zadzwonił lub też napisał kiedy mniej więcej będą te wentylatorki, rozumię że nie muszą mieć wszystkiego na stanie, nawet pisało że w hurtowni, ale jak jest 10 dostępnych na hurtowni, to gdzie jest ta hurtownia że przez cały tydzień do nich nic nie dotarło, i gdzie jest ta informacja o przybliżonym czasie oczekiwania? 

 

Praktycznie jak bym zamówił komputer za 5 tyś i powiedział że wpłacę jak bede miał kaskę, zostanie Pan poinformowany o przybliżonym czasie wpłaty.

Link to post
Share on other sites

:D

w końcu ktoś mi odpowiedział wiadomość wygląda następująco:

 

Dzień dobry,

Szanowny Kliencie, czas oczekiwania na zamówione wentylatory to 3-4 dni robocze, gdyż są one sprowadzane z niemieckiej hurtowni. Przepraszam za brak kontaktu, chwilowo jestem sama w firmie. Dopiero co ją odkupiłam i nie nadążam ze wszystkim. Na początku przyszłego tygodnia wyślę wentylatory. Bardzo przepraszam!

 

hmm, czyżby kolejna przykrywka, były gospodarz był spalony na rynku to przekazał firmę innej osobie?

 

teraz niby właścicielem jest: Paulina Depta

Link to post
Share on other sites

W tym tygodniu miałem dostać zwrot kasy, potwierdziła to "mejlowo" niby nowa właścicielka sklepu. Zwrotu nie otrzymałem, więc jest tak jak było wcześniej czyli totalne olanie klienta. Zwyczajnie zamówiłem kiedyś towar, który był w sklepie a jak później się okazało nie było. BTW na zwrot kasy czekam od maja tego roku :). Omijać ten sklep szerokim łukiem!

Link to post
Share on other sites

Ja też mam z tą firmą problem, na zamówienie czekałem dwa tygodnie. Zamówiłem trzy wentylatory i chłodzenie na CPU.

Dostałem dwa wentylatory oraz uszkodzone chłodzenie, na chłodzeniu nie było zamontowanej zaślepki w formie foli lub plastiku chroniącej miejsce stylu radiatora z procesorem, było porysowane. Bez namysłu złożyłem reklamacje i odesłałem im chłodzenie.

Od tej pory nie otrzymałem żadnych informacji na temat reklamacji. Mogę zgłosić się do urzędu ochrony konsumentów, wytoczyć sprawę sądową i napisać opinie na forach związanych z tematyką informatyczną jak i wydać o nich ocenę na Opineo, Ceneo.

Macie jakieś pomysły jak taką sprawę rozwiązać ?

Link to post
Share on other sites

Nie ma żadnego nowego właściciela / właścicieli. Za to ciągle są nowe "wcielenia" tego sklepu. Zaczęło się od Oplatanie.pl - teraz mamy Sleeveking, właściciel się dalej nie zmienia. 

 

Jest za to "walenie wała". Np. ta przedłużka http://www.sleeveking.pl/pl/p/Przedluzka-6-pin-GPU-Premium-35/830 jako jej producent widnieje "darmacz", a ten powiedział mojemu znajomemu że nigdy dla tej firmy nie robił żadnych przedłużek. Ciekawe która strona "naciąga" rzeczywistość.

 

Firma niby Warszawska, a kiedyś kupiłem oplot (nieświadomie, dawno temu) to jakaś kobieta przyniosła mi go w torbie osobiście do domu (Łódź). Generalnie... dziwne akcje :) 

Link to post
Share on other sites

Panowie, Sleeveking to historia stara jak świat. Poczytajcie na pclabie wątek o oplatanie.pl (teraz sleeveking). Tam zawsze były takie akcje. Jedyny plus to ceny, które można zbić do poziomu hurtowych przy dobrych zakupach. Ale okres czekania jest nie do ustalenia. Ja czekałem na obudowę 2 miesiące. Tłumaczenie się zawsze znajdzie. 

 

Rada: jeśli coś jest do sprowadzenia to pytajcie w cooling.pl czy było zamówione. Sleeveking większość zamawia w coolingu/angeli.

 

@Eklerek - masz rację, mój błąd.

Edytowane przez bujok
Link to post
Share on other sites

:rotfl:  :rotfl:

 

teraz niech powracają kaskę innym :)


miał być tak szybki zwrot gotówki, wiadomość jaką dostałem:

 

 

Dzień dobry,

Jest wyraźna informacja, że 10 sztuk w hurtowni, moim zdaniem jest to jasne. Dzisiaj zwracam Panu pieniądze na konto, nie mam zamiaru pozwalać na takie zachowanie. Kupiłam dopiero co firmę i za błędy poprzednika nie powinnam obrywać bezpośrednio. Przepraszam za sytuację, ale pasuję.

 

Wiadomość z dnia 12 sierpień 2013, dziś mamy 14 sierpnia i znowu pytanie przelew idzie przez Niemiecką hurtownię? Zamówienie drastycznie na stronie zostało anulowane, teraz tylko czekać na zwrot ale z tego co widać Pan przerobił się chyba w Panią, z powodów takich, gdyż tak samo było z poprzednim właścicielem, zero ustalonych dat, miało być dziś wysłane, nagle okazuje się że tydzeiń później, teraz z nową właścicielką jest to samo. 

 

Tak więc wszystko wygląda na to że firmę prowadzi ta sama osoba pod inną nazwą ;)

 

Czy ktoś wogóle kiedy kolwiek dostał od tej firmy zwrot gotówki?

Edytowane przez Artur918273
Link to post
Share on other sites

LOL, wczoraj zamówiłem u nich Lamptron Modding Tool kit. Wczoraj także zapłaciłem.. ZERO kontaktu, ZERO. Dostałem tylko e-maila z "e-fakturką". Wiem, że czekam dopiero 2 dzień, ale właśnie widzę przez co (chyba) będę musiał przejść.. Czekam na towar do przyszłego poniedziałku. Jeżeli go nie otrzymam - sprawę kieruję na policję.

Edytowane przez kitin
Link to post
Share on other sites

jak coś, to też się z toba dołącze. No chyba że łaskawe państwo zwrócą pieniądze, w co za bardzo nie sądze ;)

 

widzę że również  ponad 10 sztuk w hurtowni to samo co u mnie okazało się że akurat u mnie towar idzie z Niemiec, miał być wysłany w poniedziałek jednak nie poszedł i ogólnie jak narazie ani pieniędzy ani towaru.

 

Niestety nowa Pani tłumaczy się tym, że tyle co przejeła firmę i że tak powiem nie ogarnia, dlatego pytanie po co przejmowała ją skoro nie ogarnia?

 

Życzę Ci jednak powodzenia, ale praktycznie jak narazie to masz to samo co ja tyle że ja zamawiałem wentylatory ;) ale nawet cena podobna :P

Link to post
Share on other sites

to ja to samo miałem ;) widzisz jak to się skończy, jednak życzę Ci aby tobie wszystko doszło


Żeby mi chociaż zwrócili kasę to nic do nich nie będe miał, olać to, chodź i tak już jednak nigdy tam zakupów nie zrobie nawet żeby przez 50% przeceniali. 

 

Jeśli ktoś miał podobną sytuację to kiedy złożył zamówienie a kiedy dostał zwrot kasy (czy wogóle dostał) ?

 

 

NOWY WPIS

 

 

Wszysycy, którzy zostali w jakiś sposób oszukani zapraszam do składania tu wpisów, zgłośmy wszyscy razem sprawę to od ręki się gościem lub nowa Panią zajmią bo z tego co widzę nie ma co się bawić, oszukują kolejnych i nic z tego nie mają. Czym więcej nas będzie tym lepiej szybciej sprawą się zajmią. Bo z tego co widzę to i nowa Pani tylko patrzy aby zdobyć kaskę a reszta to już ją nie obchodzi. Jak wszyscy się zmówimy to Policja od razu rozpatrzy sprawę na dodatek, że jest zarejstrowana firma jako sklep.

Edytowane przez Artur918273
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...