kamyk155 395 Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 Dlaczego pytam - bo jestem w trakcie "szybkiej realizacji dostawy". Zamówiłem kartę grafiki we wtorek o 22:10. Kasa przelana tego samego wieczora. Bank powiadomił mnie, że przelew poszedł o 7:50 w środę. No i się zaczęło. Zamówiłem w tym sklepie tylko dlatego, że w opisie mają napisane - wszystkie produkty mają od ręki i wysyłają w 24h, a max jak coś nie tak to 48h. Nastawiony byłem na składanie/czyszczenie kompa w piątek jak coś tuż po odebraniu paczki. Przez kilka godzin po przelewie nic się nie działo i status się nie zmieniał. Dostałem mail że oczekują wpłaty. Odpisałem że wpłata już poszła kilka godzin temu i będą ją mieli pewnie zaraz, bo banki różnie księgują. Dodatkowo wysłałem potwierdzenie przelewu PDF z banku bo napisali, że to przyspieszy wysyłkę paczki. W regulaminie mają, że paczki wysyłają do 15:00. Następnego dnia oczywiście cisza, ale status zmienił się na "czekamy na dopłatę". Zadzwoniłem i zapytałem o co chodzi. Powiedziano mi, że to jakiś błąd opisu i po prostu karty nie mają i czekają na dostawę. Z tego co zobaczyłem to grafa podrożała o prawie 50zł. Zapytałem więc czy chociaż w piątek paczkę otrzymam. Oczywiście nie da rady - w piątek to ją dopiero wyślą. Dziś oczywiście mamy piątek. Czekałem i sprawdzałem zmiane statusu zamówienie aż do godziny 15:30. Bez zmian. Nie dodzwoniłem się na ani jeden z 4 podanych numerów. Wysłałem 2 maile - jeden z ich strony i jeden z mojej poczty - cisza. Pracują niby do 16:30. Z tego co widzę, jak dobrze pójdzie, to JEŚLI karta do nich dojechała to wyślą ją w poniedziałek JEŚLI ją będą mieli. Jakiś zakichany dramat - gdybym wiedział, że to taki ekspres to bym dał kilkadziesiąt złotych więcej w pobliskim sklepie za ten produkt. Co najlepsze - mój zamówiony produkt nadal mają na stronie jako dostępny od ręki w 24h - zielony status - 3/4 kreski czyli mają ich sporo NIBY. Miodzio - 24/48 godzin jak nic...... rakieta. Cytuj Link to post Share on other sites
iron__man 0 Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 Nigdy nic nie kupowałem w tym sklepie ale wystarczyło chwile poszukać żeby dowiedzieć się że nie ma on zbyt dobrej opinii. "Przecież już było głośno o tym sklepie... był nawet artykuł w jakiejś prasie (akurat na szybko nie umiem znaleźć w necie) - 90% towaru którym operują to wirtualne pozycje w sklepie internetowym, na które przyjmują zamówienia, trzymają kaskę (nawet 2-3 tygodnie), po czym anulują podając różne powody niemożności zrealizowania zamówienia. Sklep funkcjonuje na zasadzie obracania cudzą gotówką - trzeba było pytać na forum przed zakupem, to bym Cię ostrzegł! " - cytat z innego forum Cytuj Link to post Share on other sites
kamyk155 395 Napisano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 No to cudnie - w poniedziałek będę atakował od samego rana. Nie będą mieli grafy - będę chciał kasę spowrotem, bo takiej szybkości obsługi to ja się w życiu nie spodziewałem. Oczywiście po kilku mailach dostałem dziś odpowiedź - przepraszamy, ale produkty wyprzedane, a dostawa za 10 dni. Poprosiłem o zwrot pieniędzy i otrzymałem info że zwrot kasy za 2-3dni. MIODZIO - chyba gołębiem będą lecieć, bo ja przelew zrobiłem w moment. Cytuj Link to post Share on other sites
Arekabat 105 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Za dostawę zapłacili twoim sianem (między innymi) pewnie, to teraz muszą poczekać na kolejny przelew od klienta żeby tobie oddać. Cytuj Link to post Share on other sites
wujashek 1204 Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 Nigdy w tym sklepie nic juz nie kupie. Raz probowalem i po ponad tygodniu szarpania sie z nimi mialem dosyc. Ogolnie to szkoda gadac, wystarczy poczytac opinie. Chyba najgorszy sklep z jakim mialem do czynienia. Cytuj Link to post Share on other sites
kamyk155 395 Napisano 17 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Takiej tragedii to już dawno nie miałem. W poniedziałek rano poprosiłem o oddanie kasy - zaznaczyłem, że proszę o jak najszybsze, bo w innych sklepach produkt ten jest dostępny od ręki. Odpowiedź z poniedziałku rana - 2-3 dni robocze mają na zwrot kasy. Dziś jest środa - pisze maila - kiedy dostanę spowrotem pieniądze - odpowiedź - za 2-3 dni robocze !!!!!!!!! Cytuj Link to post Share on other sites
Arekabat 105 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Zapytaj czemu więc wprowadzono cię w błąd i poinformowano, że pieniądze będą do dziś. Cytuj Link to post Share on other sites
kamyk155 395 Napisano 17 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Właśnie zakończyli pracę (16:30) - przelewu zwrotnego nie ma. Ostatnie księgowanie mam o 17:30, ale obstawiam na 100% że dziś pieniędzy nie oddadzą. Na maila nie odpisali. Cytuj Link to post Share on other sites
wujashek 1204 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 jak ja probowalem do nich dzwonic o 16:20, to chamsko odrzucali polaczenia Cytuj Link to post Share on other sites
kamyk155 395 Napisano 19 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 Do dziś nie dostałem zwrotu pieniędzy. Wczoraj napisali, że dostane wczoraj. I tak grają złodzieje na czas. A czas leci. Cytuj Link to post Share on other sites
40rozbojnik 658 Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 Cierpliwości, ja miałem podobne przejścia z runmedia.pl - koleś łgał przez telefon że towar jutro, albo pojutrze albo w ogóle nie podejmowali telefonu (godzina dzwonienia codziennie przez tydzień - odebrane 2 telefony). Na zwrot pieniędzy (~400zł) czekałem ze 3 tygodnie. Kontakt mailowy żaden. Ale w końcu dostałem zwrot. Także moja rada: dzwoń codziennie, maile z ponagleniami ślij codziennie a w końcu pieniądze Ci zwrócą. Moja walka z runmedia nauczyła mnie jednego - czasem nie warto "oszczędzać" kilku, kilkunastu złotych i ryzykować kupując w dziwnym sklepiku. Lepiej wydać nieco więcej w dużych i znanych przedsiębiorstwach (morele, agito itp.) i mieć święty spokój. Cytuj Link to post Share on other sites
kamyk155 395 Napisano 19 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 Dodzwoniłem się dziś po męczarniach. Odpowiedź jest taka - pani księgowa jest na urlopie i kasę odeślą mi w poniedziałek. Zapytałem co za dureń mnie w takim razie okłamywał cały czas w mailach, że już przelew leeeeci. Odpowiedź - mamy ciężką sytuację i dużo pracy, a ja nie mogę robić przelewów. DEBILE jednym słowem. Przypomniałem im ich regulamin, ale mają go w du**e. Powiedziałem, że jak w poniedziałek kasy nie będzie - to sprawę ślę do uokik o przywłaszczenie pieniędzy. Cytuj Link to post Share on other sites
Arekabat 105 Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 Proponuję zadzwonić do miłego Pana rzecznika praw konsumenta i z nim porozmawiać jak rozwiązać tą sytuację (rozmawiałem z nim już kilka razy w sprawie komputronika i coś tam podziałał). Cytuj Link to post Share on other sites
kamyk155 395 Napisano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 ZŁODZIEJE I TYLE - dziś ponownie do nich zadzwoniłem, a oni do mnie - w czym mogę pomóc. Chodzi o moje zamówienie - odpowiedź - słucham. KPINA. Pytam kiedy kasa - dzisiaj do 16:00. A czy księgowa wróciła z urlopu - odpowiedź - nie wiem o co chodzi. To jest najgorszy sklep na jaki trafiłem w swoim życiu. Czekam dziś do 16:00, a jak nie to jutro dzwonię gdzie tylko mogę, bo to podchodzi bardziej o przywłaszczenie pieniędzy, a nie księgową na urlopie, o której mi się mówi, a później nie wie o co chodzi. Odzyskałem pieniądze. Rzecznik na maila odpisał, aby z takimi sklepami się nie szarpać tylko wypełnić wniosek i oni go będą ścigać, a jeśli sprawa grubsza to sąd także z ich pomocą. W moim przypadku obeszło się bez zakładania sprawy. Cytuj Link to post Share on other sites
walazz 99 Napisano 9 Października 2013 Udostępnij Napisano 9 Października 2013 KURTMEDIA zostalo wypieprzone z porownywarki skapiec.pl. Ogólnie oszukują przy zakupach! uważajcie!!! jak to sprawdzić? zróbcie po kolei na moim przykładzie jak szukałem CPU+MB. W ceneo.pl jeszcze istnieją............. jeszcze. Zróbcie tak: 1. kurtmedia jest jeszcze w ceneo.pl więc wchodzicie tam i szukamy płyty głównej - np. http://www.ceneo.pl/26173068 czyli gigabyte lga1150 h81, oferta kurtmedia 169,48PLN (w chwili kiedy piszę), wchodzisz w linka (zapamiętując cenę z ceneo) i dodajesz do koszyka produkt ( http://www.kurtmedia.pl/product-pol-403578-GIGABYTE-MB-Sc-LGA1150-H81M-S1-Intel-H81-2xDDR3-VGA-mATX.html ). ZAPAMIĘTAJ CENĘ I KOSZT DOSTAWY (168,90 PLN + 16PLN KURIER) 2. do płyty kompletujemy procesor, oczywiście to samo, wchodzimy na ceneo i szukamy g3220 http://www.ceneo.pl/;szukaj-g3220 i wchodzimy przez zaproponowaną ofertę kurtmedia na ceneo (232,97PLN) http://www.kurtmedia.pl/product-pol-397295-Pentium-G3220-3-0GHz-3M-LGA1155-BX80646G3220-.html ( na stronie 232,51PLN) i znow dodajemy do koszyka......... zapamiętaj cenę dostawy i cenę CPU. 3. wchodzimy w koszyk.............. co widzimy? cena płyty głównej magicznie wzrosła, cena dostawy magicznie wzrosła. U mnie kurier 18 zamiast 16 i płyta główna 172 zamiast 168PLN. 4. Zapamiętaj linki do produktów i wyczyść ciasteczka przeglądarki. Wejdź jeszcze raz w linki przedmiotów. Ceny spadną. Koszt przesyłki znów magicznie zmaleje............................ Myślę że mają taki oszukujący skrypt PHP na swojej stronie. Przypadkowo tak się dzieje? EDIT: Różnice ofert kurtmedia na ceneo przy zakupie droższych rzeczy - najpopularniejszego CPU i5 4670k + MB MSI z87-g55, oferty kurtmedia na ceneo kolejno: 866PLN CPU, 463PLN za MB. Po wyczyszczeniu ciasteczek przeglądarki w koszyku płyta główna drożeje o 10zł. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.