Eltanin 0 Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 (edytowane) Bardzo przeszkadzają mi martwe piksele. Denerwowałby mnie nawet jeden źle świecący. Jakie firmy dają gwarancję na absolutny brak bad pikseli ? Czy dobrym pomysłem jest kupno monitora przez internet, dokładne sprawdzenie pikseli i korzystając z przywileju 10 dniowego okresu zwrotu bez podania powodu ewentualne odesłanie monitora ? Próbował ktoś powyższego ? Edytowane 2 Lipca 2013 przez Eltanin Cytuj Link to post Share on other sites
szatkus 282 Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Jak ktoś ma pecha to mu cegła w drewnianym kościele na łeb spadnie. Z własnego doświadczenia to bardzo rzadko widziałem LG i Samsungi z bad pikselami, z AOC dzieją się różne rzeczy, a jakimś cudem nie spotkałem się jeszcze z Acerem bez bad pikseli Cytuj Link to post Share on other sites
Eltanin 0 Napisano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Nie chcę liczyć na szczęście przy zakupie droższego monitora. Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel7 882 Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 W takim razie zerknij na ofertę Della i NECa, bo na niektóre monitory dają gwarancję 0 badów przez cały okres gwarancji. Cytuj Link to post Share on other sites
Rokhtar 150 Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 ja mam acera jak w podpisie i jak narazie, odpukać nie mam żadnego badpixela, wypalonego pixela itp. Cytuj Link to post Share on other sites
Keifanel 13 Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Samsung SA300 (jak dla mnie problem jest taki - brak możliwości zmiany położenia (góra/dół; odchylenie), na szczęście dostałem, a nie kupiłem ) brak bad pixeli, monitor ma ponad rok, o ile dobrze pamiętam był kupowany na początku 2012. Mój kolega ma stary monitor NEC (ponad 7 lat) również zero bad pixeli, migoczących, dziwnie świecących - czyli raczej to kwestia jaki monitor ci się trafi, przynajmniej tak mi się wydaje. Cytuj Link to post Share on other sites
MQK 702 Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 Kupiłem nówkę Monitor Samsung 24" LED S24B300HS z sub pixelem na środku. Problem leży w sklepie w którym dotychczas kupowałem, maja wybrakowany sprzęt, a niby komputronik Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 macie poczytajcie sobie http://www.eizo.pl/serwis-i-gwarancja/defekty-pikseli/ Cytuj Link to post Share on other sites
Eltanin 0 Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 (edytowane) A kupował ktoś monitor przez internet i udało mu się bez problemów zwrócić po wykrysiu bad piksela? Kto wtedy pokrywa koszt wysyłki ? Pewnie trochę to kosztuje, bo monitor duży i delikatny. Drugie pytanie. Znalazłem informacje na stronie IIyama "iiyama udziela "30-dniowej gwarancji zero martwych pikseli" na monitory zakupione wyłącznie w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży. " To dotyczy tylko martwych pikseli? Czyli ciągle świecące piksele na jeden kolor, nie wliczają się do tej gwarancji? Edytowane 3 Lipca 2013 przez Eltanin Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 nie czytałeś powyższego linku prawda? Cytuj Link to post Share on other sites
Eltanin 0 Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 (edytowane) Czytałem, co masz na myśli ? Może inaczej, czy IIyama daje gwarancje tylko na piksele, czy na subpiksele również ? Edytowane 3 Lipca 2013 przez Eltanin Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 tam masz wyjanione i podane w tabelce typy usterek oraz jak są traktowane Cytuj Link to post Share on other sites
Eltanin 0 Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 (edytowane) Nie ma tam odpowiedzi na moje pytanie... Czy IIyama daje gwarancje tylko na piksele, czy na subpiksele również ? Edytowane 3 Lipca 2013 przez Eltanin Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 fajnie, że edytowałeś post, ale nie zmienia to faktu, że jest, awaria subpiksela = niepoprawnie działający piksel, ergo zajrzyj do wspomnianej tabelki Cytuj Link to post Share on other sites
Eltanin 0 Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 Dzięki za konkretną odpowiedź, jednak nadal mam wątpliwości, ponieważ tabelka wyraźnie rozdziela defekty pikseli i subpikseli. Tych drugich dopuszczalna jest większa ilość. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 możesz je rozwiać zadając to pytanie obsłudze klienta iiyamy Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.