Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Oświadczam Wiedzmin 3 Dziki Gon został przejścięty a w zasadzie główna fabuła! w czasie 135 godzin i 22 minut.

 

A oto obraz po zakończeniu napisów:

http://i.imgur.com/cRzZO11.jpg

 

Teraz jestem ciekaw czy sa inne zakończenia.

 

Kolejna sprawą to jak włączyć jakieś AA w wiedzminie bo ani ze SweetFX mi sie nie aplikuje ani z Radeon PRO ani z panelu CCC :|

 

Dla ciekawskich na HD7970 z najnowszymi steramami ze wszytskimi Post-procesami i z cieniami na wysokie i zasiegiem rysowanie roslinnosci na wysoka reszta to HBAO+ i uber osiagalem na mojej karcie podczas streamowania gry 30fps+ zalezy w jakim miejscu bo to bylo i 40 i 50 fps :) oczywiscie bez streama jest wiecej.


Zarzuccie jakims mega dobrym sweet fxem, bo ten co mam juz mi sie znudzil a to byl chyab tez zreszta jeden z pierwszych. Z gory dzieki. 

Oczywiscie rekomenduje moj preset :): https://sfx.thelazy.net/games/preset/3734/

 

Jakby ktoś chciał obejrzeć koncówke gry ostatnie 2 godziny:

1h 30min walka ze sługą 1h 45min walka z Eredinem: http://www.hitbox.tv/video/541003

 

Znaki rzucam tak szybko bo mam moda na szybkie rzucanie znaków fast sign caster czy jakos tak na myszce na 3 przyciskach mam najwazniejsze znaki ustawione czyli QUEN, IGNI i AARD.

Edytowane przez Balrogos
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

na HD7970 z najnowszymi steramami ze wszytskimi Post-procesami i z cieniami na wysokie i zasiegiem rysowanie roslinnosci na wysoka reszta to HBAO+ i uber osiagalem na mojej karcie podczas streamowania gry 30fps+ zalezy w jakim miejscu bo to bylo i 40 i 50 fps :)

 

No to ciekawe. :) - ma zatem staruszka ciągle potencjał. W końcu 4 Gigaflopy SP i 1 GFlop w podwójnej to nie w kij dmuchał. :)

 

 

 

Jakby ktoś chciał obejrzeć koncówke gry ostatnie 2 godziny:

 

Oj nie - ale przeskoczyłem po suwaku postępu :) fajny materiał.

 

 

Ciekawy mamy dziś dzień - niby środa, a piątek jednak :D - tylko te kilka godzin niepotrzebne w pracy jeszcze :wariat:

Dajcie znać, jak się 1.05 pojawi to sobie w robocie preload zrobię, aby w domu już tylko zainstalować.

Zatem miłego dnia :D :D

Link to post
Share on other sites

 

 

eśli chodzi o samą ścieżkę alchemii to raczej poza olejkami i zwiększeniem limitu zatrucia nie ma tam nic ciekawego.

 

Co Ty mówisz :)

Skill na zwiększenie limitu na podstawie ilości znanych receptur, do tego biały skill na +30 do zatrucia. Spowolnienie czasu przy kontrataku. I chyba najfajniejszy- każdy eliksir zwraca cześć żywotności. Taki Rafard zwraca całe HP, a miks 2 butelek z szybkiego dostępu połowę! Można się nawet leczyć kotem ;)

 

Z takim setupem miałem wypitych 5 eliksirów, do zatrucia brakowało mi prawie połowę paska, a taka jaskółka trwała 2 miuty ;)

 

Mój sprawdzony build, który dopracowuje przy 2 podejściu) to Axii na 3/3 (dialogi) a potem 60:40 szermierka: eliksiry. Jako że nie nie jestem masochistą i nie lubię wczytywania, grę zaczynałem na łatwym. Z tym buildem po Skellige biegałem już na trudnym :)(pojechałem tam na 20 lvl)

Link to post
Share on other sites

Wczoraj zakończyłem przygodę 96h grania. Gra zakończona z poziomem 58 dokończę sobie misję poboczne. Zakończenie gry takie sobie. Szkoda że jako wiedźmin nie mieliśmy takich mocy jak Ciri. Walka nią z Dzikim Gonem to była frajda.

Link to post
Share on other sites

 

 

Zakończenie gry takie sobie.

 

Które?

 

 

 

96h grania. Gra zakończona z poziomem 58

 

Jak?

 

Mam ponad 170h na liczniku i po zakończeniu gry mam 36 lvl.


 

 

Szkoda że jako wiedźmin nie mieliśmy takich mocy jak Ciri.

 

Nom. Szkoda też że nie mogliśmy przyzywać bombardowania działami orbitalnymi.  

Link to post
Share on other sites

Na głównej stronie benchmarka jest informacja, że patch pojawi się w ciągu kilku dni... to znaczy że dzisiaj go nie dostaniemy ?

 

 

 

Czyli wcześniej niż w środę nie dostaniemy. Przy dobrych wiatrach będzie w czwartek....

 

 

Wygląda na to że miałem rację. Nie chcę krakać ale w czwartek też nie dostaniemy, na tą chwilę obstawiam poniedziałek.....

 

...bo skoro już robimy dużego patcha do dowalmy jeszcze +50% więcej zawartości, niech gracze czekają na poprawę krytycznych błędów....

Edytowane przez sieniu
Link to post
Share on other sites

Wszyscy marudzimy na temat drzewka umiejętności, że jest za mało skilli itp.

 

Tak więc ten fragment kodu odpowiada za budowę drzewka ;)

<skill_slots>
      <slot id="1" unlockedOnLevel="0" group="1" neighbourUp="2" neighbourDown="" neighbourLeft="" neighbourRight="3" />
      <slot id="2" unlockedOnLevel="2" group="1" neighbourUp="4" neighbourDown="" neighbourLeft="1" neighbourRight="5" />
      <slot id="3" unlockedOnLevel="4" group="1" neighbourUp="6" neighbourDown="" neighbourLeft="3" neighbourRight="7" />
      <slot id="4" unlockedOnLevel="6" group="2" neighbourUp="" neighbourDown="1" neighbourLeft="" neighbourRight="4" />
      <slot id="5" unlockedOnLevel="8" group="2" neighbourUp="" neighbourDown="3" neighbourLeft="2" neighbourRight="6" />
      <slot id="6" unlockedOnLevel="10" group="2" neighbourUp="" neighbourDown="5" neighbourLeft="4" neighbourRight="8" />
      <slot id="7" unlockedOnLevel="12" group="3" neighbourUp="8" neighbourDown="" neighbourLeft="5" neighbourRight="9" />
      <slot id="8" unlockedOnLevel="15" group="3" neighbourUp="10" neighbourDown="" neighbourLeft="7" neighbourRight="11" />
      <slot id="9" unlockedOnLevel="18" group="3" neighbourUp="12" neighbourDown="" neighbourLeft="9" neighbourRight="13" />
      <slot id="10" unlockedOnLevel="22" group="4" neighbourUp="" neighbourDown="7" neighbourLeft="6" neighbourRight="10" />     
      <slot id="11" unlockedOnLevel="26" group="4" neighbourUp="" neighbourDown="9" neighbourLeft="8" neighbourRight="12" />
      <slot id="12" unlockedOnLevel="30" group="4" neighbourUp="" neighbourDown="11" neighbourLeft="10" neighbourRight="14" />
    </skill_slots>
    <!-- skill mutagen slots000000000 -->
    <mutagen_slots>
      <mutagen skillGroup="1" unlockedAtLevel="2" />
      <mutagen skillGroup="2" unlockedAtLevel="9" />
      <mutagen skillGroup="3" unlockedAtLevel="16" />
      <mutagen skillGroup="4" unlockedAtLevel="28" />
    </mutagen_slots>

Jak rozgryzę dodanie po 2 sloty na każdą grupę to dam znać ;)

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nie wiem jakie sa wasze odczucia co do fabuly ale mnie coraz bardziej ona wciaga i czasami wrecz musze sie zmuszac by robic questy poboczne. :) Bardzo podoba mi sie relacja Geralta z Triss, zwlaszcza to jak zostala wykreowana ta postac, jej troska o losy Geralta i bliskich przyjaciol jest rownie szczera jak w ksiazce Sapkowskiego. Widac wlozona prace w podejscie od strony charakterystyki bohaterow. Tworcy gry przylozyli sie tutaj, z czego niezmiernie sie ciesze. Nie gralem w poprzednie czesci Wiedzmina a wiem, ze wowczas Geralt mial romans z Triss. Moze to i dobrze, ze nie gralem przynajmniej nie jestem tym zwiazkiem "naznaczony". Moge wowczas wykreowac sobie swoje wlasne wyobrazenie o tej relacji. Dodajac do tego, ze w ksiazce Yen momentami mnie wrecz irytowala (sprawiala wrazenie jakby bawila sie uczuciami Wiedzmina), tym bardziej sie ciesze ze mam w grze wybor i nie musze sie trzymac tego co narzucaja tworcy. Geralt + Triss? ;) To moze byc interesujace zakonczenie gry. Najwyzej przejde ja jeszcze raz, gdyby mi sie jednak nie spodobalo. :)


Ktoś przeszedł grę wybierając Triss? Yen się bardzo wkurzała? ;)

Nie zauwazylem jak o to zapytales. Ja wlasnie chyba wybiore Triss. ;) Powody opisalem, natomiast do konca gry sporo mi zostalo, a ze chce przed skonczeniem fabuly zrobic tak duzo jak sie da pobocznych zadan to troche to potrwa. ;)

Edytowane przez broodeeck
Link to post
Share on other sites

Przyznam z bólem w sercu, że sama gra nie pozwala na dodanie kolejnych slotów do drzewka :(

 

Linijki niby zostały dodane, sloty odpowiednio ułożone ale to i tak nic nie daje bo całe drzewko się krzaczy. By ogólnie zobaczyć różnicę to trzeba zacząć grę od nowa.

 

Pozostaje nam czekać na narzędzia moderskie bo jedyne co aktualnie można to zmiana wymaganego expa, ilości pkt za lvl up czy wymogu lvl do odblokowania slotu w drzewku itp

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

co do płynności zauważyłem dużą poprawę po przejściu na pada. Mam locka na 30 fps i wsio pięknie śmiga :)

 

Faaaaaaak! Zapędziłem się w Velen i mam 12 lvl... nie mogę Baronowi pomóc bo mi exp przepadnie :(

Co robić co robić :/

Link to post
Share on other sites

Płynność w przypadku karty zielonych można poprawić jeszcze przez zmianę ustawienia "wstępne renderowanie klatek wirtualnej rzeczywistości" z wartości domyślnej 1 na użytkownika 2.

 

Jestem teraz w Skellige i tutaj pierwszy raz (ponad 50 godzin gry łącznie) wywaliło mi sterownik nvidii. Zmniejszyłem oc gpu o 50 mhz i jest ok, czyżby bardziej wymagający obszar dla karty graficznej... wszędzie skały, woda, trochę zieleni i trochę zwierzyny :wariat:

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...