Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

O tym, że nie dają to wiem, pytanie brzmi czy wynika to z błędu i np szare zadania wynikające z za wysokiego poziomu powinny dawać mniejszą ilość doświadczenia (podobno właśnie tak miało to działać), czy nie dają bo nie mają dawać i koniec w tym temacie.

 

Druga opcja jest swoją drogą bardzo krzywdząca bo osoby eksplorujące świat gry (tak jak ja) nie dostaną doświadczenia za wykonane zadanie - w takim razie po co eksplorować świat - lepiej ciągnąć wątek główny, a po ukończeniu gry jak się jeszcze nie znudzę to mogę przejeździć na Płotce całą mapę wzdłuż i wszerz...

 

Inna sprawa, że podobno za wykonanie zadań i zabijanie potworów z za dużym poziomem (czerwone) również nie dostaje się doświadczenia !

Link to post
Share on other sites

O tym, że nie dają to wiem, pytanie brzmi czy wynika to z błędu i np szare zadania wynikające z za wysokiego poziomu powinny dawać mniejszą ilość doświadczenia (podobno właśnie tak miało to działać), czy nie dają bo nie mają dawać i koniec w tym temacie.

 

Druga opcja jest swoją drogą bardzo krzywdząca bo osoby eksplorujące świat gry (tak jak ja) nie dostaną doświadczenia za wykonane zadanie - w takim razie po co eksplorować świat - lepiej ciągnąć wątek główny, a po ukończeniu gry jak się jeszcze nie znudzę to mogę przejeździć na Płotce całą mapę wzdłuż i wszerz...

 

Inna sprawa, że podobno za wykonanie zadań i zabijanie potworów z za dużym poziomem (czerwone) również nie dostaje się doświadczenia !

U części graczy, w tym u mnie, pojawia się bug, iż po pojawianiu się w dzienniku jakiegokolwiek szarego zadania nie nalocza też XP-a za zielone zadania.

 

Wg projektu RED-ów szare zadania miały nie dawać doświadczenia, choć w instrukcji stoi, że powinny, ale mniejszy.

Ba, jest to dość dziwne, bo gra niejako oszukuje gracza, sugeruje, że do Skellige powinien się udać na 16 poziomie, a tam np. znajdzie on zadania na poziomie 10, które z automatu nic mu nie dadzą.

System niedopracowany i chyba robiony na ostatnią chwilę. Zresztą jak i ekwipunek oraz skille chyba (denerwuje mnie, że np. aksji alternatywne nie może być używane w opcjach rozmowy, albo alternatywny aksji, albo ten z drugiego rzędu do rozmów).

 

OC mi nie wpływa na stabilność gry. Warunkiem była czysta instalacja z użyciem do wyczyszczenia resztek DDU.   

Edytowane przez Offka
Link to post
Share on other sites

Ja właśnie odniosłem wrażenie, że jedyne zadania jakie dają expa to główne fabularne (nie wszystkie) i zlecenia na potwory. A reszta to ciurka po +25 za jakieś gówna. Niby te 20 leveli mi nabiło, ale zważywszy że wyczyściłem CAŁE Velen/Novigrad i Biały Sad to może być trochę mało...

Link to post
Share on other sites

 

 

denerwuje mnie, że np. aksji alternatywne nie może być używane w opcjach rozmowy, albo alternatywny aksji, albo ten z drugiego rzędu do rozmów

 

Nie całkiem rozumiem o co chodzi. Pierwszy skill z drzewka Aksji dodaje nowe opcje dialogowe natomiast alternatywne Aksji to skill typowo bojowy (przejęcie kontroli nad przeciwnikiem, żeby walczył po Twojej stronie)

Link to post
Share on other sites

 

 

do Skellige powinien się udać na 16 poziomie, a tam np. znajdzie on zadania na poziomie 10, które z automatu nic mu nie dadzą.

 

To było najlepsze chyba, wyczyściłem w miarę Velen i Novigrad, mając 18 level udałem się do Skellige, a tam za 3 pierwsze questy ekspa nie dostałem. :mlotek:  

Link to post
Share on other sites

Nie całkiem rozumiem o co chodzi. Pierwszy skill z drzewka Aksji dodaje nowe opcje dialogowe natomiast alternatywne Aksji to skill typowo bojowy (przejęcie kontroli nad przeciwnikiem, żeby walczył po Twojej stronie)

 

Ale skoro mam ograniczoną ilość slotów to muszę wybrać: Aksji bojowe czy dialogowe. Odblokowane aksji na 3 poziomie bez slotu nie działa. A zmarnowanie dwóch slotów na jeden znak jest bez sensu. To jaki tu mam awans właściwie? Wpadałoby wciąż żonglować tymi umiejętnościami, ale w przypadku tych pasywnych jest to uciążliwe i psuje mi grę, bo jest nierealistyczne do potęgi (Geralt nagle zapomniał, jak się używa Aksji w rozmowie, choć ma taki talent?).

Litości.

Ba, podobnie jest z Igni. Muszę wybrać albo alternatywny znak, albo jego moc. 

Jeden znak, a gra już mnie blokuje i właściwie zachęca do ładowania punktów tylko w to, co już mam.

Odblokować muszę, bo muszę wydać punkty, jeśli chcę być niby dalej, ale tak naprawdę nie dostaję silniejszego znaku z dalszego rzędu.  Skalowanie mocy zauważyłam tylko przy silnych i szybkich atakach. A znaki też powinny być właśnie skalowane. Przecież chodzi o to, by się rozwijać, a nie cofać, bo np. wybrałam alternatywny znak.

Ewentualnie powinno się wybierać do slotów tylko aktywy, a pasywy powinny być aktywne z założenia.

Ergo - mechanika rozwoju postaci i przyznawania XP nie jest znowu taka hiper i super wg mojej opini oczywiście. 

Link to post
Share on other sites

mi tam się podoba mechanika rozwoju, 12 miejsc na umiejętności plus 4 dopałki

ogólnie chodzi o to, żeby wybrać wszystko pod siebie, jedyne ograniczenia, to wymagana ilość punktów w danym tier drzewka

btw, ja bym zabrał spokojnie T1 + T2 Aksji [szybsze rzucanie, dialogi + marionetka]

z XPem nie miałem problemów - skończyłem grę na 35 lvl, z czego po 30 już nie było w co inwestować, bo nie ma już miejsca na umiejętnosci

jak chcecie mogę wrzucić swoje drzewko :)

 

całe drzewko jest zrobione zgodnie z ideą "przygotuj się przed walką"

jeśli chodzi o "realizm" w żonglowaniu umiejętnościami - to RPG fantasy, gdzież tutaj szukać realizmu :D

Edytowane przez darasz89
Link to post
Share on other sites

A u mnie w plecaku miecz na 37 poziom i jakoś smętno, że nie da się go użyć.

Po co on w takim razie?

Akurat ograniczeń to mamy cała masę. Choćby to, co piszesz - nie ma miejsca na umiejętności. :)

Jak wezmę Aksji x 2 to muszę zrezygnować z Igni np. itd. itp. 

 

Mi się podoba średnio.

I tak z ciekawości. Wrzuciłeś coś @darasz89 z ostatniego 5 rzędu czy już nie starczyło?

Link to post
Share on other sites

Ja wroce do tematu sterownikow. Wczoraj gralem na najnowszych sterownikach (353.06) i doslownie srednio co 15 minut wywalalo mnie z gry w roznych sytuacjach. Dzis zainstalowalem poprzednia wersje sterownikow (352.86) i zero problem w ponad dwugodzinnej rozgrywce. Wy tez tak macie?

Edytowane przez broodeeck
Link to post
Share on other sites

Ja wroce do tematu sterownikow. Wczoraj gralem na najnowszych sterownikach (353.06) i doslownie srednio co 15 minut wywalalo mnie z gry w roznych sytuacjach. Dzis zainstalowalem poprzednia wersje sterownikow (352.86) i zero problem w ponad dwugodzinnej rozgrywce. Wy tez tak macie?

 

Miałam. Wyżej o tym pisała. Na razie pomogła czysta instalacja z usunięciem resztek po sterownikach i dopiero zainstalowanie nowych. Nie zmieniałam OC, choć czytałam, że niektórym pomogła rezygnacja z OC (jakieś zamieszanie z napięciem ponoć jest). 

Link to post
Share on other sites

Ale skoro mam ograniczoną ilość slotów to muszę wybrać: Aksji bojowe czy dialogowe. Odblokowane aksji na 3 poziomie bez slotu nie działa. A zmarnowanie dwóch slotów na jeden znak jest bez sensu. To jaki tu mam awans właściwie? Wpadałoby wciąż żonglować tymi umiejętnościami, ale w przypadku tych pasywnych jest to uciążliwe i psuje mi grę, bo jest nierealistyczne do potęgi (Geralt nagle zapomniał, jak się używa Aksji w rozmowie, choć ma taki talent?).

Litości.

Ba, podobnie jest z Igni. Muszę wybrać albo alternatywny znak, albo jego moc. 

Jeden znak, a gra już mnie blokuje i właściwie zachęca do ładowania punktów tylko w to, co już mam.

Odblokować muszę, bo muszę wydać punkty, jeśli chcę być niby dalej, ale tak naprawdę nie dostaję silniejszego znaku z dalszego rzędu.  Skalowanie mocy zauważyłam tylko przy silnych i szybkich atakach. A znaki też powinny być właśnie skalowane. Przecież chodzi o to, by się rozwijać, a nie cofać, bo np. wybrałam alternatywny znak.

Ewentualnie powinno się wybierać do slotów tylko aktywy, a pasywy powinny być aktywne z założenia.

Ergo - mechanika rozwoju postaci i przyznawania XP nie jest znowu taka hiper i super wg mojej opini oczywiście. 

 

Mam ten sam problem skille sa po prostu zrobione bez sensu chyba ktoś to robił po wypiciu zbyt duzej ilosci Białej Mewy.

 

Jesli idziesz w znaki nie opłaca sie uzywac jakichkolwiek innych, ja mam tak 1 skill z setu gryfa i zostaje 11 slotow na moce a 11 żongluje z aksji dlatego często robie savey, mam wrzucone 4 skille z AARD, QUEN i 3 z IGNI.

 

Po drugie na co mi 163% szans na zachwianie równowagi na ardzie? te dodatkowe 63% nie daje kompletnie nic 2 ciekawa sprawa jest to że po ulepszeniu AARD wzdłuż i w szerz nie otrzymujemy bonusu do siły odpychania i tak w sumie AARD odpycha tylko beczki :) i przewraca ale nie odpycha slabszych wrogow i zachwiewa równowage tych z tarcza i w cięzkiej zbroji, a na nie ktore jednostki wogole nie działa.

 

Trzecia sprawa w AARD są obrażenia po co mi na 30 lvl te ile tam wchodzi 50-80 obrażen od arda toż to zbaija tylko wilki i psy na 1 poziomie.

 

Oj duzo moglbym tak o każdej umiejętności QUEN też jest źle zrobiony, a z doświadczenia wiem że nawet jak powiesz jak nalezy to zrobić to tworcy gry i tak maja swoje chore fantazje :)

Link to post
Share on other sites

W sumie u @darasza89 widzę typowy bulid pod szermierkę. Tu jeszcze da się coś zrobić, ale jak się idzie w znaki, jak @Balrogos, to robi się pomieszanie z poplątaniem.

Ja mam trochę alchemii jeszcze w planach. Tam mam 3 skille na razie i chyba daruję sobie w ogóle białe. No może jeden odblokuję, jak będzie na niego miejsce.

 

Cóż, jeśli chodzi o blokadę XP, to myślę, że gra się robiła za łatwa i trzeba było wrzucić sztuczne ograniczenie. Ja, co marnym graczem jestem, W2 skończyłam na normalu i tylko skradanki grywam na perfekcjonistach itp. myślę o zmianie poziomu trudności, o ile zagram drugi raz. Bo teraz za dużo patchy, zmian, by eksperymentować. 

Link to post
Share on other sites

Miałam. Wyżej o tym pisała. Na razie pomogła czysta instalacja z usunięciem resztek po sterownikach i dopiero zainstalowanie nowych. Nie zmieniałam OC, choć czytałam, że niektórym pomogła rezygnacja z OC (jakieś zamieszanie z napięciem ponoć jest). 

W takim razie zostane przy tych sterownikach 352.86. Nie chcialbym rezygnowac z mojego OC, bo teraz karta jest porownywalna do stokowej 980.

Cóż, jeśli chodzi o blokadę XP, to myślę, że gra się robiła za łatwa i trzeba było wrzucić sztuczne ograniczenie. Ja, co marnym graczem jestem, W2 skończyłam na normalu i tylko skradanki grywam na perfekcjonistach itp. myślę o zmianie poziomu trudności, o ile zagram drugi raz. Bo teraz za dużo patchy, zmian, by eksperymentować. 

Ja wlasnie wyszedlem z zalozenia, ze teraz zagram na "normalnym poziomie" i na tym bede maksymalnie eksplorowal Swiat, robiac ile sie da zadan pobocznych, racjonalnie dobierajac je wedlug poziomow (chociaz juz teraz majac 13 level gra wymusza na mnie pewne wybory i reygnacje z niektorych zadan, przez co pokazuja sie na szaro). Wbrew pozorom niektore walki sa bardzo trudne i wymagaja sporego refleksu i myslenia (np, upiory - poludnice, polnocnice wymagaja sporego wysilku zrecznosciowo-intelektualnego). Na trudniejszym poziomie zagram przed dodatkami, ktore wyjda na jesien, jak juz bede zaznajomiony z gra. ;)

Link to post
Share on other sites

 

 

W takim razie zostane przy tych sterownikach 352.86. Nie chcialbym rezygnowac z mojego OC, bo teraz karta jest porownywalna do stokowej 980.
 

Nowe stery nie wnoszą niczego dla Maxwelli, problem z sypiącym się sterownikiem w przeglądarce jest nadal.

Link to post
Share on other sites

To wyłącz akcelerację w przeglądarce - nie musi być na ultra :P

 

HairWorks mi lepiej działa na nowszych sterach z fixem dla Keplerów, nie mam takich dużych spadków na zbliżeniach pięknej bani Geralta. Wywalanie sterownika pojawia się u mnie tylko w dwóch sytuacjach: gdy mam domyślnie ustawione w panelu nGreedi zarządzanie energią adaptacyjne (daję max wydajność i jest OK) lub kiedy gra jest w trybie okienkowym bez ramek. Warto dla pewności zmienić w pliku user.settings linijkę FullScreenMode=2 i przyznać temu plikowi atrybut "tylko do odczytu." Ruszenie myszką (lub niesforna samotna myszka) podczas włączania gry może przestawić z powrotem tryb ekranu na windowed borderless.

Edytowane przez lamparcicho
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
Ja wroce do tematu sterownikow. Wczoraj gralem na najnowszych sterownikach (353.06) i doslownie srednio co 15 minut wywalalo mnie z gry w roznych sytuacjach. Dzis zainstalowalem poprzednia wersje sterownikow (352.86) i zero problem w ponad dwugodzinnej rozgrywce. Wy tez tak macie?

 

 

U mnie jest zdecydowanie gorzej, ale już dzisiaj nie miałem czasu na odinstalowanie sterowników i wrócenie do poprzedniej wersji. Pojawiły się stuttering oraz wywalanie z gry :/

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

 

 

wyłącz akcelerację w przeglądarce - nie musi być na ultra :P

 

Dla niego musi - zapewniam Cię. ;)

Z drugiej strony masz gpu za grubo ponad 1000 orenów, a nawet nie możesz sobie przeglądarki "przyśpieszyć" - no loool

 

Co z 1.05, kiedy zapowiadają, bo już różne wersje czytałem? :/


 

 

Nowe stery nie wnoszą niczego dla Maxwelli,

 

ale mój gk110 w W3 lepiej działa :P

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Co do alchemii to jedna umiejętność mega ułatwia życie, mianowicie pierwsza z drzewka z olejkami. 15% na zatrucie, które zadaje mnóstwo obrażeń. Powiem tak, na ok.15 poziomie robiłem zlecenie z Ekimmą która miała bodajże 23lvl. Zabijała mnie ona na dwa hity, jednak walka była mega prosta, bo wystarczyło uderzyć parę razy by ją zatruć. Sama trucizna robiła ok. 750 obrażeń co sekundę, a ja musiałem tylko nie dać się trafić. Spadła na chyba 3 zatrucia. Polecam.

 

Jeśli chodzi o samą ścieżkę alchemii to raczej poza olejkami i zwiększeniem limitu zatrucia nie ma tam nic ciekawego. Jednak mimo wszystko poszedłem w alchemię, bo w W2 grałem dwa razy i dwa razy na szermierce, to tu wybrałem specjalnie inną ścieżkę rozwoju.

Edytowane przez Kz3Ko.
Link to post
Share on other sites
Też wam wywala sterowniki Nvidii za każdym razem jak próbujecie pogadać z Lotarem

 

Nie - bo mam gk110.   :P:evil:

 

 

 

 

-

Teraz taka sprawa: pokazuje mi tutaj, że przede mną są drzwi - przejście (nawet widać kawałek na żółto po naciśnięciu PKM (RMB).

Wydaje mi się, że tędy się raczej wychodzi, nie wchodzi - tj trzeba wywalić aaardem od środka. No ale gdzie jest wejście do tych lochów?

 

http://images.tinypic.pl/i/00670/7q1np4boj7es.jpg

 

http://pics.tinypic.pl/i/00670/hzw1da9vs8em.jpg

Edzia:

Jeszcze fota pokazująca gdzie to jest lepiej - to te ruiny po lewej.

 

http://pics.tinypic.pl/i/00670/hb22hhijfyks.jpg

Edytowane przez _FEN_
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...