Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Zgadza się, z takimi kocimi ślepiami widział w książkach. My tu jednak panie o grze rozprawiamy i jasnościach w niej zawartej.

 

W części I (w1) Geralt był ślepy bez kota jak kret (co widać chociażby na screenie z krypty parę postów wyżej), w W2 nagle nabył cudowną sprawność widzenia bez eliksirów (choć w kopalni bez kota też dość mroczno było, ale już jaśniej niż w W1), a W3 ...

 

... tu zostawię i do premiery nic już nie piszę. :)

 

 

 

prawym dolnym rogu siedzi czarnulka o fiołkowych oczach

 

Głowię się i spinam jak Ty u niej te oczy rozpoznałeś?! %-) ale nie wnikam może masz jakiś cudowny dar postępowania z czarnulkami. :menda:

 

 

 

"Niebieska Ostryga" ; "Laguna" - w roli głównej Geralt z Riwii :rotfl: :rotfl: :pajac:


http://www.milanos.pl/gallery/503baad493b60.jpg

Edytowane przez _FEN_
  • Popieram 7
Link to post
Share on other sites

 

 

W części I (w1) Geralt był ślepy bez kota jak kret (co widać chociażby na screenie z krypty parę postów wyżej)
 

Normalnie tak, ale FCR dodawał już możliwość widzenia w ciemności jako nabytą zdolność, dodatkowo nie było efektu rybiego oka. Nawet fajnie to wyglądało. Dużo lepiej niż w W2. 

 

 

W2 nagle nabył cudowną sprawność widzenia bez eliksirów (choć w kopalni bez kota też dość mroczno było, ale już jaśniej niż w W1),

Ja właśnie początkowo jak zaczynałem grać w W2 myślałem że oni już podobnie jak w FCR do W1 dali nam zdolność widzenia bez kota ale okazuje się że działa to tylko na powierzchni. Po wejściu do takiej kopalni jest już ciemno że bez kota prawie nic nie widać. Także widać że twórcy specjalnie rozjaśniają noc na powierzchni i podobnie będzie w W3. Nie ma się co łudzić że będzie inaczej...

 

 

Głowię się i spinam jak Ty u niej te oczy rozpoznałeś?!

Dobre pytanie :wariat: Pewnie dlatego, że inne do niej nie pasują :->  


http://imgup.pl/di/NHW4/xkcmhtw.jpg

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

A ja anal-izuję tę mapę z wypiekami na twarzy. Jak się za bardzo rozmarzę to nucę w myślach cichutko:

 

"I wtedy przyjdzie maj

Zagram już w Wiedźmina

Zgubie ten cały żal*

Poczuje co to szczęście

Tylko szczęście

Całe szczęście

Tylko szczęście"

 

*-obsuwy premiery

 

:D

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
Kamere będzie można dostosować - przybliżenie/oddalenie, ma pojawić się więcej opcji

 

Właśnie Marcin odniósł się do tych wypowiedzi Damiena na twitterze i okazuje się że nici z takiej kamery. Będzie dynamiczna kamera, która sama będzie zmieniać położenie w zależności od sytuacji... W takim razie ciekawe ile z tego co napisał Damien jest prawdą.

 

Ja tam nie mam nic do kamery bo tak naprawdę ciężko to ocenić nie grając w grę. Po premierze będzie wiadomo czy jest ok czy słabo ale trochę dziwi że jedna osoba mówi tak a druga zupełnie co innego...

Link to post
Share on other sites

Właśnie Marcin odniósł się do tych wypowiedzi Damiena na twitterze i okazuje się że nici z takiej kamery. Będzie dynamiczna kamera, która sama będzie zmieniać położenie w zależności od sytuacji... W takim razie ciekawe ile z tego co napisał Damien jest prawdą.

 

Ja tam nie mam nic do kamery bo tak naprawdę ciężko to ocenić nie grając w grę. Po premierze będzie wiadomo czy jest ok czy słabo ale trochę dziwi że jedna osoba mówi tak a druga zupełnie co innego...

Mnie ta wiadomość po prostu zdenerwowała.

Wolałbym jednak możliwość dostosowania kamery, ta automatyczna w niektórych momentach obiera pozycję jak gdyby była zawieszona na helikopterze.

Sprzeczne informacje to specjalność Redów :)

Link to post
Share on other sites

 

-Nikt w CDP RED nie żałuje decyzji o przesunięciu Wiedźmina z końcówki lutego na maj. Dzięki temu studio ma czas na wszystkie poprawki, które pojawiają się w kolejnych punktach.

 
-Tworzeniu tej produkcji przyświeca cel, by nie wydawać premierowej łatki. Boiret jest przeciwnikiem takich rozwiązań - sam ma wolne łącze w domu - chyba że studio odkryje nowy sposób upłynnienia rozgrywki. Jest to spowodowane ciągłym odkrywaniem możliwość PS4 i XOne.
 
-DLC wciąż jest zagadką i nawet deweloperzy nie znają konkretnej zawartości obiecanych dodatków. Wiemy, że będą tam: włosy, brody, zbroje i oczywiście zadania, dorównujące rozmiarem tym z podstawowej wersji gry. W planach nie ma za to trybu Areny.
 
-System walki powstał od nowa. Gracze, którzy mieli kontakt z grą, zachwalają jego responsywność.
 
-W wyniku podsuwania sugestii przez graczy, CDP RED poprawili jazdę konną oraz samouczki.
 
-Trzecia część serii jest pełna smaczków i satysfakcjonujących szczególików, które napawają twórców dumą, np. słynna już rosnąca broda Geralta, rozpraszające się gęsi, przerażone obecnością wiedźmina, czy jedzące jabłka konie.
 
-Jeżeli myślicie, że materiały promocyjne pokazały wam zbyt dużą część gry, to nie macie się czego obawiać - do wglądu fanów nie trafił nawet "czubek góry lodowej".
 
-Panowie zapytani o zapadające w pamięć bitwy, powiedzieli, że nie mogą niczego zdradzić, bo zepsuliby nam fragment fabuły, ale czeka nas "epicka bitwa, powodująca opad szczęki".
 
-Gra zostanie przełożona na 15 różnych języków, a 7 z nich otrzyma pełne tłumaczenie razem z podłożonymi głosami. Jako najbardziej "egzotyczne języki", w jakich pojawi się Dziki Gon, wskazano na portugalski w brazylijskim dialekcie oraz japoński. W tym drugim głos Białemu Wilkowi podkłada japoński voice-actor, który użyczył głosu Maximusowi w japońskiej wersji Gladiatora w reżyserii Ridley Scotta i jest postacią bardzo cenioną przez mieszkańców KKW. Dziki Gon po japońsku opisano jako "wiedźmińskie anime".
 
-Pochodzenie postaci w świecie Wiedźmina będzie można rozpoznać po akcencie, jakim się posługują. Mieszkańcy Skellige mówią jak mieszkańcy Północnej Irlandii, ludność Nilfgaardu można pomylić z Holendrami, a przebrzydłe maszkary mówią z akcentem panującym w Walii. To ostatnie nawet stało się wśród pracowników studia żartem, "jeżeli coś jest dziwne, to musi być z Walii".

 

Ten medalion od środka wygląda słabo

http://imgup.pl/di/2N45/5238657349-3.jpg

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Nowy materiał - widać walkę z Gryfem (8:28) i nurkowanie (0:58).


 


https://www.youtube.com/watch?v=g9xSgyGrcbM


 


Spoilery.


 


Kilka obrazków m.in mała Ciri i młodszy Geralt.


 


http://beavers.it/files/2015/04/6.jpg


http://beavers.it/files/2015/04/7.jpghttp://beavers.it/files/2015/04/8.jpghttp://beavers.it/files/2015/04/10.jpg


 


Edytowane przez Antiax
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

Z magazynu PlayStation Australia: 

 

-Grane na wersji ze stycznia, PS4

 
-według dziennikarza, gra wygląda cudnie na tej platformie
 
-Jeden z pierwszych którzy poczaili się że Wiedźmin był przed Grą o tron, uświadamia w artykule ludzi że Ta saga jako pierwsza miała dorosłe motywy. (A ten człowiek jest nowy w temacie - hasn't nie grał w poprzednie części, ani nie czytał książek. Nauczka dla reszty zachodnich dziennikarzy: PODSTAWOWE sprawdzenie tematu nie jest takie trudne)
 
-nie jest to powiedziane wprost, ale jest sugerowane że góry wokół Kaer Morhen mogą pozwalać na eksplorację (wniosek ze stania pana Miles'a gdzie wspomina że mogą czasem zmuszać gracza do podróżowania na pieszo poprzez kreację świats używając przykładu że nie można wzywać Płotki w górach Kaer Morhen)
 
-Dowiadujemy się że wyspy na skellige są bliżej siebie niż w poprzednich etapach tworzenia gry, jako przykład podana jest inna sytuacja - że dopłynięcie do nich z brzegu trwało 40 minut - teraz jest szybka podróż
 
-wieloryby (widziane na starych obrazkach z gry) są wciąż w grze, poprawiając się gry pływasz po oceanie. Żeglując wystawiamy się na ryzyko ataku przez syreny ( brakuje potwierdzenia czy z łodzi możemy na te ataki odpowiadać). Nie zabraknie mijających nas na wodzie innych statków
 
- Nurkowanie zostało dodane na całkowitym spontanie, nie było początkowo planowane. Zaczęto je uwzględniać gry gra była już zrobiona w około 60 procentach. W rezultacie pochłonęło to ogromne pokłady pracy, ale nie żałują przeznaczonego na tem element czasu bo wzbogaca to świat i rozgrywkę
 
- Kolejna wzmianka o łyżwiarstwie. Jose jest jego wielkim fanem, naprawdę chciałby wprowadzić to jako DLC
 
- dziennikarz daje znać że mroczny poziom trudności wciąż powoduje usunięcie zapisów gry. Znów spotykamy się ze sprzecznymi wiadomościami w tej materii
 
-Mutageny zdobywamy z Większych potworów, oferują znaczące premie. Gryf z prologu dla przykładu daje mutagen zapewniający 120% żywotności 
 
-Succub potwierdzony
 
- W wiedźminie 3 dziki gon znajdziemy jakieś 100 utworów muzyki w walce. ( w wiedźminie 2 jakieś 10-20 licząc po edycji rozszerzonej, wcześniej jakieś 5-10
 
- Pojawia się kwestia czym różnią się słowiańskie wersje wilkołaków/wampirów od zachodnich Nie można być pewnym czy dziennikarz widział wampiry w grze czy mówi ogólnie o projektowaniu modeli w grach. Tak czy inaczej nie nakręcajmy się.
 
-

Yennefer znajdujemy bardzo wcześnie. Bardzo szybko po pokonaniu Gryfa (prawdopodobnie koniec prologu).Yen szuka Ciri i jest zmartwiona tym, co ją ściga.

Pierwsze 15 min gry

http://uk.ign.com/articles/2015/04/06/the-first-15-minutes-of-the-witcher-3-wild-hunt-ign-first

 

Sam się biję z myślami czy oglądać. Z jednej strony ciekawość jest niesamowita a z drugiej nie chce spojlować xD

  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

Jednak obejrzałem :P Nie ma większych spoilerów, głównie jazda na koniu i trochę walki w lokacjach znanych ze styczniowego gameplay'a oraz tego co było u nvidii na pokazie tylko od trochę innych stron Gertalt tam dociera :P Głównie jest pokazany Biały Sad i okolice.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Materiał zjawiskowy, najlepszy jaki do tej pory pokazano. Zapowiada się miesiąc, w którym zobaczymy sporo materiałów - IGN First pod tym względem nigdy nie próżnuje.

 

Materiał w zdecydowanie lepszej jakości - http://assets.ign.com/videos/zencoder/1920/2a2da54e4d9d35ea399a3f2d0bf68e6f-5000000-1428316408-w.mp4- PPM --> Zapisz link jako 

 

Jeżeli wierzyć przypisowi IGN to materiał pochodzi z wersji na Xboxa One. 

Przypis już został usunięty : ) 

 

zvWed8e.gif

 

http://i.imgur.com/XCKSGG9.gif

 

 

 

http://i.imgur.com/qtjyYuT.gif[

 

 

Edytowane przez Antiax
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

 

XO... no to jak to musi wyglądać na PC

 

Tak samo na high ;)

 

 

 

obiecałem sobie, że więcej gameplayów nie będę oglądał

 

Też coś chyba kiedyś takiego tu pisałem, ... , no ale czas odpalić ten mp4 ;)


 

 

:wariat: :wariat: :wariat:

 

:rotfl: :rotfl:

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...