Skocz do zawartości

[MULTI] Wiedźmin 3: Dziki Gon


  

225 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy warto zagrać/kupić (opinie graczy)?

    • trzeba zagrać, tytuł zasługujący na miano gry roku
      63
    • solidna pozycja, zapewnia świetną zabawę na długie godziny, posiada minimalne błędy
      6
    • ciekawa pozycja ale sporo jej jeszcze brakuje do ideału
      0
    • można zagrać ale niekoniecznie, pozycja skierowana głównie do fanów gatunku/klimatu
      3
    • zdecydowanie nie, gra nie miała prawa wyjść
      0


Recommended Posts

Znowu mam buga dotyczącego obrażeń i punktów życia mojego Geralta. Mianowicie po bitwie w Kaer Morhen, mając 27 poziom mój Geralt ma 2020 obrażeń zadawanych przez miecz srebrny, 1300 na mieczu stalowym oraz ponad 13 000hp. Wszystko się normuje jak kilkanaście razy zmienię umiejętności miejscami, to już wraca do tych normalnych 1250 na srebrnym, 800 na stalowym i 6 500hp. Może tak ma być? Nie wiem, śmieszna sprawa.  :P

Link to post
Share on other sites

Jak użyć tego kła?

 

Trzeba pokonac wilkolaka czyli Morkvarga i z nim pogadac

Recka quaza

Kiepska recka :)

 

Mając 17 poziom pokonałem Babę Wodną na poziomie 28, a w skarbie, którego broniła były jakieś mierne rękawice i buty na 13 poziom. 

Babawodna AARD i dobicie mieczem :)

 

 

NIE CYTUJ CAŁYCH POSTÓW I FILMÓW. Ile razy można Cię prosić? Biafra

Link to post
Share on other sites

Recenzja cacy. Już wcześniej miałem napisać, że w końcu na rynku jest godny następca Gothic`a. Obie dostarczają ogromnej radochy z eksploracji świata. Skyrim jest świetny ale po jakimś czasie świat nużył, tu tego nie ma. Po części dlatego, że oferuje parę wizualnie różnych krain. No i ten słowiański klimat... miód.

Link to post
Share on other sites

 

 

Recenzja cacy. Już wcześniej miałem napisać, że w końcu na rynku jest godny następca Gothic`a. Obie dostarczają ogromnej radochy z eksploracji świata. Skyrim jest świetny ale po jakimś czasie świat nużył, tu tego nie ma. Po części dlatego, że oferuje parę wizualnie różnych krain. No i ten słowiański klimat... miód.

 

Ja Skyrima nawet nie skończyłem. Świat gry był bardzo duży i gra mnie bawiła ale był też zwyczajnie nudny, przez co po około 100 godzinach zrobiłem sobie 'krótką przerwę', która trwa już 3 lata :D I jakoś nie ciągnie mnie do powrotu.

Link to post
Share on other sites

:P :P ReShade od przyjaciela :D

 

 

 

http://i.imgur.com/jCJTbIz.jpghttp://i.imgur.com/m8wjBK8.jpghttp://i.imgur.com/H9bTo8b.pnghttp://i.imgur.com/EbFPYL4.jpghttp://i.imgur.com/fhRnq2v.jpghttp://i.imgur.com/fcSW58X.jpg

 

 

Edytowane przez darkatraz
Link to post
Share on other sites

u mnie wszystko stabilnie działa :D

dziwi mnie, że miałeś 271 MB, skoro ja mam wszystkie DLC i miałem 500MB

do tego aktualnie oglądam jak niejaki Maciej M. gra na swoim streamie w wersji 1.05 i działa ok

Edytowane przez darasz89
Link to post
Share on other sites
THE WITCHER 3 - UPDATE 1.04/1.05 NOTES

Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements.

General stability and performance improvements Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.

Improved camera smoothness

Performance improvements during some cutscenes.

Fixed case where game was crashing on loading a save in certain situations

Various bug fixes and user experience improvements in GUI panels.

Fixed issue where some players were unable to run after Wandering in the Dark quest

Fixed issue where players were unable to talk to Eight after the Lord of Undvik quest

Too many wild hunt minions were spawned during Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.

Fixed issue where Keira could sometimes fall under terrain during Wandering in the Dark quest

Fixed issue where Player was unable to move freely during Blindingly Obvious quest

Fixed issue where Player was unable to activate portal during Wandering in the Dark quest

Fixed issue where Player could get trapped in Turseach castle ruins

Fixed issue where Roche was not present at Hanged Man's tree during Eye for an Eye quest

Fixed issue where Player was unable to talk or interact with certain NPCs

Fixed issue where Sirens in quest Lord of Undvik could be invulnerable.

Fixed issue where player was unable to use certain actions after Carnal Sins quest

Fixed issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach 

Fixed issue where some players where experiencing infinite loading screen during King's Gambit quest.

Fixed issue where Simun was not properly spawned in An Unpaid Debt quest

Fixed issue where player might have had a progression break after choosing certain dialogue option when talking to Dijkstra in Count Reuven's Treasure quest

 

Muszę odinstalować i zainstalować patcha od nowa w takim razie. 

Edytowane przez Antiax
Link to post
Share on other sites

W Steam coś koło 250 MB do pobrania. Doszło kilka linijek w rendering.ini takich jak:

"[scaleform/GlyphCache/1]
NumTextures=2
TextureHeight=2048
TextureWidth=2048
MaxSlotHeight=48
SlotPadding=2"

 

E// w Steam jednak dwie aktualizacje, jedna 248 MB i druga 303 MB właśnie się pobiera...

Edytowane przez Szarik
Link to post
Share on other sites

Trzeba od nowa sweetfxa skopiowac i mody wrzucic bo nie dzialaja.

 

Dawno nie nagrywalem nic w oknie ale teraz jak odpale gre w oknie to lockuja mi sie fps na 30 i pojawia sie stutering oczywiscie jak jest wlaczone AREO a areo jest wymagane do nagrywania pulpitu. Chyba ze to cos ma wspolnego ze sterami AMD? a ze gram w kazda gre prawie w oknie bez ramek to mi to przeszkadza :D

Edytowane przez Balrogos
Link to post
Share on other sites

Lista zmian w patchu:

  • Wyłączono nieskończone odradzanie się niektórych utopców (poprawka exploita).
  • Poprawiono dystrybucję punktów doświadczenia otrzymanych po ukończeniu zadania poniżej poziomu bohatera.
  • "Kupcy będą od teraz oferować więcej rodzajów broni.
  • Zmieniono ceny map, które mogą być nabyte u kupców.
  • Uproszczono schematy tworzenia przedmiotów.
  • "Gracze nie będą mieć już możliwości kupowania muszli, aby sprzedawać perły za wyższą cenę (poprawka exploita).
  • Zwiększono różnorodność przedmiotów do znalezienia podczas eksploracji gry.
  • Zwiększono różnorodność przedmiotów dostępnych w sklepach.
  • Sklepy będą od teraz oferować broń na lub ponad poziomem gracza.
  • Nieznacznie zmniejszono ilość złota możliwą do znalezienia w skrzyniach i po pokonaniu potworów.
  • Wprowadza Bydlęce Siły Zbrojne.
  • Gracze będą odtąd mogli ulepszać swoje kamienie runiczne.
  • Zmniejszono częstotliwość pojawiania się niektórych grup NPC.
  • Geralt nie będzie już mieć możliwości zapalenia świeczek nieopodal skrzyń lub innych interaktywnych elementów.
  • Poprawiono płynność kamery
  • Poprawki w modelu jazdy konnej
  • Poprawiono błąd, którzy uniemożliwiał odbijanie strzał jeśli gracz był daleko od strzelającego.
  • Poprawki społeczności żyjących w grze.
  • Wiele mniejszych poprawek w systemie walki.
  • Geralt będzie odtąd tracił punkty życia jeśli jego poziom toksyczności przekroczy 80% (zgodnie z pierwotnymi założeniami).
  • "Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Geraltowi wejście na konia.
  • Poprawiono ruchy Geralta, szczególnie podczas pływania.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Geraltowi opuszczenie tonącej łodzi podczas celowania z kuszy.
  • Poprawki błędów regeneracji zdrowia Geralta.
  • Poprawiono losowo zablokowanie czynności podczas rozgrywki.
  • Naprawiono rzadki błąd, który uniemożliwiał Geraltowi wejście na konia po szybciej podróży.
  • Drobne poprawki językowe w podpowiedziach.
  • Dodano tryb dla osób, mających problemy z rozróżnianiem barw. Opcja dostępna w menu gry.
  • Poprawiono możliwość zminimalizowania gry za pomocą Alt+Tab.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne zamknięcie procesu gry, gdy użytkownik nie posiadał zainstalowanego XAUDIO.
  • Ogólne poprawki stabilności i wydajności.
  • "Naprawiono błąd, który sprawiał, że gra zawieszała się podczas wgrywania zapisanego stanu rozgrywki.
  • Poprawiono brakujące tłumaczenia w niektórych wersjach językowych.
  • Ciri nie może odtąd odblokowywać punktów szybkiej podróży.
  • Poprawiono zachowanie żagli, gdy kamera jest oddalona od łodzi.
  • Poprawiono wydajność w scenach i scenkach przerywnikowych.
  • Naprawiono mrugające chmury i mgłę na niektórych konfiguracjach sprzętowych.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał Geraltowi przenikanie przez ściany w Novigradzie.
  • Usunięto podwójny dźwięk występujący podczas wchodzenia na niektóre typy powierzchni.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zapaść się pod ziemię, niedaleko Kaer Gelen.
  • Powiększono niektóre elementy interfejsu i HUDa.
  • Poprawiono wiele błędów panelów interfejsu.
  • Drobne poprawki interfejsu w grze karcianej Gwint.
  • Ulepszono rozmieszczenie HUDa dla ekranów o proporcjach 21:9, 4:3 oraz 5:4.
  • "Dodano możliwość wyłączenia informacji na ekranie o przebiegu walki oraz plakietek nad NPC. Wyłączono również komunikat o zmianie kontrolera.
  • Dodano informacje i wpisy do dziennika o nowych DLC.
  • "Naprawiono błąd sprawiający iż niektóre receptury nie wyświetlają się w panelu alchemii, jeśli gracz posiada pierwszy poziom tych receptur.
  • Poprawki rozłożenia klawiszy.
  • Dodano nowe filtry dla paneli alchemii i tworzenia przedmiotów.
  • Poprawiono dobór ścieżki dźwiękowej w niektórych lokacjach.
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający wejście w interakcję z niektórymi przedmiotami podczas zadania “Stosy Novigradu”.
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający bieganie po wykonaniu zadania “Po omacku”.
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę z Ósmym w zadaniu “Władca Undvik”.
  • Zmniejszono liczbę potworów Dzikiego Gonu pojawiających się podczas rozgrywki Ciri: “Ucieczka z moczarów”.
  • Naprawiono błąd, który czasem sprawiał, że Keira Metz znajdowała się pod powierzchnią ziemi podczas zadania “Po omacku”.
  • "Poprawiono błąd, który uniemożliwiał niektóre akcje podczas zadania “Najciemniej jest pod latarnią”.
  • "Poprawiono błąd, który uniemożliwiał aktywację portalu podczas zadania “Po omacku”.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz mógł utknąć w ruinach zamku Tuirseach.
  • Geralt będzie odtąd mógł zagrać w Gwinta z Madame Serenity.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że Roche nie pojawiał się przy Drzewie Wisielców podczas zadania “Oko za oko”.
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał rozmowę lub interakcję z niektórymi NPC.
  • Poprawiono błąd, który mógł sprawić, że syreny w zadaniu “Władca Undvik” mogły być nieśmiertelne.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli używać pewnych przedmiotów po wykonaniu zadania "Śmiertelne grzechy".
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że niektórym graczom wyświetlał się nieskończony ekran ładowania podczas zadania "Królewski Gambit".
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym graczom progresje po wybraniu jednej z opcji dialogowych podczas rozmowy z Dijkstrą w zadaniu "Skarb Hrabiego Reuvena".
  • "Poprawiono błąd, który spraiwał, że Simun mógł się nie pojawić podczas zadania "Niespłacony dług".
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że przeciwnik nie był agresywny po zastosowaniu przynęty podczas zadania "Zlecenie: Pijak z Oxenfurtu".
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że skrzekacz nie był agresywny podczas zadania "Zlecenie: Skrzekacz".
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał pewne czynności podczas zadania "Mistrz areny".
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że wilki nie były widoczne podczas wykonywania zadania "Zlecenie: Tajemnicze ślady".
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi użycie szybkiej podróży.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał interakcję z Hattorim podczas zadania “Miecze i Pierogi”.
  • Gracze nie mogą odtąd wielokrotnie rozpoczynać zadania "Zlecenie: Barciowe widziadło".
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom progresję podczas zadania "Spis cudzołożnic".
  • Poprawiono błąd, który permanentnie pozostawiał w dzienniku wpis na temat zadania "Represje w Novigradzie".
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że potwory pojawiały się wewnątrz budynku podczas zadania "Powrót na Krzywuchowe Moczary".
  • Gracze nie mogą odtąd wielokrotnie rozpoczynać zadania "Zlecenie: Barciowe widziadło".
  • Poprawiono błąd podczas zadania "Opium dla ludu", który umożliwiał graczom zabicie potwora dwukrotnie.
  • Dodano mechanizmy umożliwiające zdobycie kart Gwinta od Dijkstry i Lamberta, gdy ci nie są już obecni w grze.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że Triss zatrzymywała się na schodach po scence przerywnikowej w zadaniu "Teraz albo nigdy".
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że Ermion nie może opuścić obszaru Lugos podczas zadania "Słoneczny kamień".
  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites
Wprowadza Bydlęce Siły Zbrojne

a co to jest? :D

 

ok już wiem :D prawdopodobnie to:

 

ochroniarze dla krów w Białym Sadzie, bo pojawił się jakiegoś czasu poradnik na YT, że zabijając tam krowy i sprzedając skóry itp można dużo kasy zarobić

 

Edytowane przez darasz89
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...